Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש סובארו די אל. תמיד שיורד גשם חזק יש לי מים איפה ( השטחים) בצד שמאול איפה שאני יושב איפה (הגז והברקס) ותודה יוסי

בדלת של סובארו DL יש חורים קטנים למטה למטרת ניקוז מים.

 

בד"כ החורים הללו נסתמים, הדלת מתמלאת מים - ואז המים נשפכים מהחור של הרמקול ישר לשטיח בצד שמאל.

 

נא וודא עם קיסם או מברג קטן שהחורים פתוחים (תסתכל על הדלת מכיוון מטה/הכביש וחפש את החורים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני אחזור על שאלה שלי..

 

האם צריך לפרק את הפנסים מהרכב בכלל או שצריך למרוח סיליקון באזור מסויים?

 

ואם כן לפרק איזה חלק מהפנסים לאטום?

פורסם
בדלת של סובארו DL יש חורים קטנים למטה למטרת ניקוז מים.

 

בד"כ החורים הללו נסתמים, הדלת מתמלאת מים - ואז המים נשפכים מהחור של הרמקול ישר לשטיח בצד שמאל.

 

נא וודא עם קיסם או מברג קטן שהחורים פתוחים (תסתכל על הדלת מכיוון מטה/הכביש וחפש את החורים).

 

איציק

:shock:

 

עכשיו אני שומע על כזה דבר!

 

זה יכול לסכן לי את הרמקולים??

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

כנראה שכן, מן הסתם מיים לא יעשו טוב להם..

 

ובבקשה תענו על השאלה שלי, כי אני צריך עכשיו לרדת לאוטו, ואני רוצה לדעת בידיוק איפה צריך לאטום ומה צריך לפרק....

 

תודה...

פורסם
:shock:

 

עכשיו אני שומע על כזה דבר!

 

זה יכול לסכן לי את הרמקולים??

רק אם הרמקולים שלך אינם Water resistant :mm_tongue:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לאחר שבוע\שבועיים של גשמים הרמקולים פועלים :roll:

יפה לך. אם היית אומר איפה בדיוק אתה מרגיש שנכנסים לך מים אולי הייתי יכול לנחש תשובה מתאימה :idea: ("איזור הנהג ליד המושב שלי" לא נחשב....)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מנסיון אישי, בסוברו אימפרזה אמנם, המיים אצלי נכנסו מכמה חורים שהיו במסגרת החלון האחורי.

ניתן היה לראות גם סימני רטיבות בתחתית החלון.

הפיתרון - פשוט וקל - פחח (שווה להשקיע כמה שקלים, לי זה עלה כאלפייה, מאשר לסבול מהניחוחות של העובש, ומחוסר היכולת להשתמש בתא מטען רטוב).

 

מקום נוסף לחדירה של מים זה באמת, כמו שצוין, הפנסים האחוריים. בסבירות נמוכה יותר, הגומייה ההיקפית.

פורסם
יפה לך. אם היית אומר איפה בדיוק אתה מרגיש שנכנסים לך מים אולי הייתי יכול לנחש תשובה מתאימה :idea: ("איזור הנהג ליד המושב שלי" לא נחשב....)

 

איציק

 

איך בודקים? מחפשים נזילת מים?

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...