Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים יש מין מכה/קפיצה בעמידה ולא משנה איפה נמצא בורר ההילוכים .

היום בבוקר נדלקה לי נורת בדוק מנוע בשילוב חץ מהבהב ושני קודי תקלה P1500 ו P0705 .

התקלות נמחקו ולא חזרו בינתיים אבל אחרי עצירה או בעמידה יש מין מכה שפעם יש ופעם אין .

 

תודה מראש.

פורסם

בודק את האפשריות מהקל אל הכבד:

 

- מתייעץ עם מוסך שמכיר את הרכב (מומחה לוולוו) יש סיכוי סביר שהוא ידע לזהות את הבעיה.

- במקרה ולא - החלפת שמן גיר, אם לא הוחלף ב 60K האחרונים, מוטב להחליף על כל מקרה.

- אופציה הבא: תושבות. לא מכיר את הרכב ספציפית, אבל דפיקה כזו מרגישים רק כשהתושבות עייפות מאד.

נשמע כמו תושבת מנוע, אבל גם תושבת גיר יכול לגרום לזה. בד"כ לא מצריך פירוק - מוסכניק טוב יכול להרים את הרכב ולזהות למטה.

- פחות סביר: בעיה בגיר עצמו.

150K נשמע מעט לגיר כזה, אבל ייתכן הזנחה קיצונית\בלאי פתאומי\תקלה סדרתית אבל אז בוודאות תראה תושבת גיר קרועה.

ולכן שווה להתייעץ עם מוסך של גירים אוטומטים (ממליץ על ספי מ girim.co.il )

 

סיכוי נמוך שיפוץ חלקי\מלא לגיר. הדפיקה הזו יכולה גם להגרם מהחלקה של הגיר. אבל ב 150K זה נשמע לא סביר בעליל.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

יש לי את זה גם ברכב שלי (S40 שנת 2000) אתמול כשהייתי במוסך נאמר לי שזה הסנסור שצוין בכתבה שאביב הביא מעליי.

אצלי זה בקושי מורגש אז המוסכניק אמר שלא שווה להתעסק עם זה.

פורסם

סיפור להחליף אותו ,אחרי חיפושים ברשת מצאתי שזה יכול להיות בעיה בבורר שנמצע על הגיר וצריך לשחק עם הידית עד שזה יפסיק.

×
×
  • תוכן חדש...