Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אי זקוק לרכב, מהנה לנהיגה חסכוני ואמין, לנסיעות רבות מחוץ לעיר לרבות נסיעות בקו ת"א ירושליים.

אני חושב על גיר ידני משיקולי חסכון אך לא בטוח שכדאי בגלל הנסיעות לירושליים.

מעת לעת אני גם מקפיץ ילדים לבה"ס, חוגים וכ' אז אופציית 3 דלתות יורדת.

כמו כן ראיתי בלוחות שחלק מהמכוניות מצויידות במנועי 1200 TSI ואינני יודע מה יתרונות וחסרונות ביחס למנועי 1400/1600.

בקיצור, מתלבט. אשמח לדעת מה אתם חושבים.

מיקי

פורסם

לגבי גודל הרכב, אם אתה מסיע משפחה וילדים אז הייתי שוקל לקחת את הסוניק סדאן.

הרכב מוזל עכשיו והוא משפחתית קטנה או סופרמיני גדולה {איך שבא לך}, יש לו מרווח לנוסעים ותא מטען גדול, הוא נוח לנסיעה.

אם ההסעה שלך היא פעם בשבוע ובדר"כ אתה נוסע לבד או מסיע עוד אדם אחד, הייתי שוקל לקנות את הפיאסטה ידנית, הרכב מאוד אמין, בטיחותי עם 7 כריות אויר, נוח לנסיעה, מנוע שקט.

 

מנוע tsi 1.2 הוא יוזר זריז ויותר חזק ממנוע 1.4 טיפוסי, בנסיעה רגועה הוא גם יותר חסכוני אבל אם הרגל כבדה על דוושת הגז, הוא ישתה לא מעט דלק.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
לגבי גודל הרכב, אם אתה מסיע משפחה וילדים אז הייתי שוקל לקחת את הסוניק סדאן.

הרכב מוזל עכשיו והוא משפחתית קטנה או סופרמיני גדולה {איך שבא לך}, יש לו מרווח לנוסעים ותא מטען גדול, הוא נוח לנסיעה.

אם ההסעה שלך היא פעם בשבוע ובדר"כ אתה נוסע לבד או מסיע עוד אדם אחד, הייתי שוקל לקנות את הפיאסטה ידנית, הרכב מאוד אמין, בטיחותי עם 7 כריות אויר, נוח לנסיעה, מנוע שקט.

 

מנוע tsi 1.2 הוא יוזר זריז ויותר חזק ממנוע 1.4 טיפוסי, בנסיעה רגועה הוא גם יותר חסכוני אבל אם הרגל כבדה על דוושת הגז, הוא ישתה לא מעט דלק.

 

 

תודה

שכחתי לציין כי זה ישמש כרכב שני לפוקוס המשפחתית

ואני מעוניין אך ורק ברכב יד 2, מקווה למצוא מפרטי, עד 3 או 4 שנים

וחשוב לציין שאני צפוי להשאר עם אותו רכב לפחות 5 שנים.

האם הפיסטה תשרוד את הנסיעות, פעמיים או שלש בשבוע, לירושליים?

פורסם

אין סיבה שלא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תשרוד ועוד איך. הפיאסטה רכב איכותי, אמין ונוח וחסכוני במיוחד בנסיעות בין עירוניות.

כאשר עשיתי בחודש אחד 4 פעמים ירושלים-יבנה, צריכת הדלק שלי הייתה קרובה מאוד ל1:18.

הרכב לא הכי זריז בעולם ובתחילת נסיעה בעליה הרכב קצת עצל אבל סוחב ועוד איך סוחב.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אם אתה קונה סופר מיני משומשת בת שנתיים - 3 שנים, ישאר לך הרבה עודף כנראה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם אתה קונה סופר מיני משומשת בת שנתיים - 3 שנים, ישאר לך הרבה עודף כנראה.

 

תודה

חשבתי שזהו רכב "חלש" ולכן פזלתי לכיוון הקורסה 1400 או לכיוון האיביזה 1400, או אפילו האיביזה 1200 TSI.

בכל זאת אני אהיה הרבה ברכב ואני מעוניין גם להנות מהנסיעה.

מה דעתכם??

פורסם (נערך)

נהגתי על הקורסה 1.4, רכב מזעזע. לדעתי בין הגרועים בקטגורייה. מרגיש מאוד מיושן ותא נוסעים לא נעים במיוחד. סוחבת בסדר עם זאת. לא מאובזרת, לא בטיחותית ביחס לשאר הקטגוריה.

לגביי האיביזה - 1.4 מנוע אמין, אך לא חזק במיוחד, האיביזה 1.2TSI אמור להיות חזק יחסית, אך תחת נהיגה ספורטיבית יצרוך הרבה דלק.

צריך לקחת בחשבון שהאיביזה יותר יקרה לתחזוקה מהמתחרות.

אם מה שעושה לך את ההבדל זה עוד שניה בתאוצה אז סבבה, אבל זה לפעמים שווה את החסכון בדלק.

 

אם אתה נוהג הרבה כדאי לבחור ברכב נוח, ומי שעונות על הדרישה הזאת וגם יניבו צריכת דלק טובה הן הפיאסטה והקליאו.

אגלה לך סוד קטן, היו לי כמה ימים שנהגתי ביום אחד 5-6 שעות בקליאו, הרכב לא עייף אותי בנסיעה, לא נדרשתי לעצירות בגלל עייפות בנהיגה או חוסר נוחות.

גם קצין אצלנו עם פיאסטה נוסע ביום 3 שעות בערך ולא סובל מהנוחות של הרכב, נהנה ממנה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תעשה טובה לעצמך ועזוב את הקורסה, הרכב לא נוח בעליל. היה לי ניסיון קצר איתו ולמזלי הניסיון היה קצר!

תבדוק איך אתה מסתדר עם הפיאסטה או הקליאו, תראה מה יותר נוח ומתאים לך.

האיביזה רכב ממש לא נוח לנסיעה ארוכה, זה משהו שהבנתי בשבוע האחרון שנסעתי על האיביזה החדשה של דוד שלי.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

×
×
  • תוכן חדש...