Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים וחשמל....


2rBo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אתמול נתקעתי עם רכבי (פולו 16V 97)

בדרך מנס ציונה לראשון

בהתחלה כשיצאתי מנס ציונה הרכב התניע ללא בעיה כיאה ל16V גם הנסיעה לא הייתה

בעייתית לאחר כ10 דקות של נסיעה נכבה לי הרכב ברמזור אך ללא התנעה אחרי כמה נסיונות

של כ7 דקות והרבה הרבה סטרטר הרכב הצליח להתניע והמשכתי בנסעתי

כשהתחלתי לינסוע בטורים מעל 3000 הרכב התחיל להשמיע רעש ממש כמו באק פייר

עצבני מאוד מהאגזוז עצרתי בתחנת דלק והרכב נכבה לי שוב

אחרי כמה ניסיונות שוא הרכב בסוף הצליח להתניע הגיע לראשון

ושם שבק חיים.

המצבר אט אט החל להיגמר והסטרטר קירטע

כבלים,הנעה בדחיפה, ואפילו מכונאי שהזמנתי לא הצליחו להתניע לי את הרכב

לבסוף הגיע לצערי הרב הגרר (שהגיע דרך אגב במהירות מדהימה כחצי שעה אחרי שהתקשרתי)

הרכב הורד אצל חשמלאי הרכב שלי.

היום בבוקר (7:30) התייצבתי אצל החשמלאי שאמר לי בצער ובייגון שהלך מצבר הלך לי הקויל שהיה סדוק ,המפגל של הפלאגים ושיש צורך בניקוי מצערת.

בלי הרבה שאלות תיקתק לעבודה סידרו את הרכב החליפו מצבר ,קויל ומפלג וגם ניקו יפה יפה את המצערת שהייתה מלאההההההההה בפיח ומין זפת .

כול העסק עם העבודה והמע"מ עלה לי 2400 ש"ח כואבים ביותר.

עכשיו שאלתי היא כזו

1.האם המחיר הוא מוצדק?

2. האם אחרי ניקוי המצערת צריכת הדלק תרד (כמו שהחשמלאי אמר) , כי את ההבדל בסחיבה של האוטו מרגישים בהרבה האוטו נושם הרבה יותר טוב.

3. האם כול הדברים הללו היו הכרחיים?

 

 

נ.ב

האוטו נכבה לי באמצע נסיעה גם.

16V POLO VW - כי מתים רק פעם אחת

×
×
  • תוכן חדש...