Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עוזר לזוג חברים לבנות גינה, הם העתיקו מגוריהם ליישוב קדימה. הם מבוגרים (כמוני...) ולא רוצים גינה שתדרוש טיפול. גם אין להם הרבה מקום; קצת דשא, כמה שיחים, ממש קצת ערוגות לפרחי עונה ו- 2 עצים.

הם רוצים עצים שיתנו הרבה צל ויגדלו מהר. הם מדמיינים לעצמם שיורישו את הבית לבת שלהם כאשר חצר הבית תהיה אפלולית, קרירה ומוצלת...

 

טוב, איפה היינו?

ובכן מחפשים כאן רעיונות לסוג עץ שיענה לצרכים הנ"ל. אני - לא מעודכן שכמוני - הצעתי להם איקליפטוס. לאחר שהם סיימו לצחוק המשכנו והם העלו ערבה בוכייה.

בקיצור - הבנתם.

פורסם

לל אצבע: צומח מהר לא יאריך ימים, וכשתהיה סופה הוא הראשון להשבר.

העץ הכי זריז שאני מכיר הוא אזדרכת וכפי שנאמר יש סוגים של אקליפטוס שגדלים מאוד מהר.

אצלי בחצר אני שותל רק עצי פרי.

מי ששואל אותי, אני תמיד ממליץ על לימון.

גדל די מהר אם מטופל טוב, נותן צל, לא מלכלך, פרי, ריח, וניתן לקנות עץ בוגר במחיר סביר למדי יחסית לעצי גינה בוגרים אחרים.

 

בהצלחה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

שכחת את הדבר החשוב ביותר לגבי לימון: בשיא העונה יש די לימונים גם בשביל להכין לימונצ'לו, גם כדי לכבוש כמות יפה, גם כדי להטביע ים של שניצלים ופילה של דג וגם כדי לשים כמה טיפות בכוס קולה.

אין ספק, צדק מי שאמר שלימון מוסיף המון :)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לל אצבע: צומח מהר לא יאריך ימים, וכשתהיה סופה הוא הראשון להשבר.

העץ הכי זריז שאני מכיר הוא אזדרכת וכפי שנאמר יש סוגים של אקליפטוס שגדלים מאוד מהר.

אצלי בחצר אני שותל רק עצי פרי.

מי ששואל אותי, אני תמיד ממליץ על לימון.

גדל די מהר אם מטופל טוב, נותן צל, לא מלכלך, פרי, ריח, וניתן לקנות עץ בוגר במחיר סביר למדי יחסית לעצי גינה בוגרים אחרים.

 

בהצלחה.

 

רעיון יפה וכיוון שלא חשבנו עליו.

גם ענין החוזק vs מהירות הגדילה לא ידענו.

תודה.

פורסם
לל אצבע: צומח מהר לא יאריך ימים, וכשתהיה סופה הוא הראשון להשבר.

העץ הכי זריז שאני מכיר הוא אזדרכת וכפי שנאמר יש סוגים של אקליפטוס שגדלים מאוד מהר.

אצלי בחצר אני שותל רק עצי פרי.

מי ששואל אותי, אני תמיד ממליץ על לימון.

גדל די מהר אם מטופל טוב, נותן צל, לא מלכלך, פרי, ריח, וניתן לקנות עץ בוגר במחיר סביר למדי יחסית לעצי גינה בוגרים אחרים.

 

בהצלחה.

 

גם אני מעדיף עצי פרי, בבית יש לימון ומנגו.

אבא שלי תמיד אומר, אם אני כבר משקה אז לפחות שניתן פרי.

פורסם

הפיקוס הזה נקרא פיקוס בנימינה אבל אני לא הייתי מתקרב לפיקוסים השורשים שלהם נכנסים לביובים ולכל מקום אפשרי {תראה תמונות של סביון} הייתי הולך על צאלון נאה עץ ממש יפה אבל תתכונן לנקות הרבה, או שכמו שהציעו לך עץ לימון טוב מכל הבחינות. {אם אתה שומר מסורת תדע שעכשיו אסור לשתול כבר עץ פרי בגלל שנת השמיטה}

×
×
  • תוכן חדש...