Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מפרסם עבור חבר

 

מפאת חוסר זמן וחוסר מוטיבציה, החלטתי לפרסם את האסקורט MK2 שלי למכירה. האסקורט הזו היא הRS2000 המקורית היחידה בארץ, נפח 2 ליטר ברשיון כמובן ( דגם מנוע קוזוורת') שנת 77 אספנות.כרגע יש ברכב מנוע 2JZ של טויוטה סופרה, גיר אוטומט מותאם לדראג TH400, סרן אחורי אימתני של טויוטה היילקס ועוד המון דברים, הרכב לא במצב נסיעה ודרוש המשך שיפוץ.ניתן לקנות רק את הבודי בנפרד ( זקוק לפחחות חיצונית,גומיות וכו', מבפנים נעשה פחחות וזיפות רצפה ) עם כסאות באקטים ספרקו, סרן אחורי זרועות וכו' או את כל הרכב כמו שהוא כרגע עם המנוע והגיר למי שרוצה לסיים את הפרוייקט. בקיצור, כמו שהבנתם, ניתן לקבל את הרכב בכל מיני ווריאציות, מי שמעוניין מוזמן ליצור איתי קשר, יגיד מה הוא רוצה בדיוק ויקבל מחיר.יש כמובן המון חלקים מקוריים של RS2000 כמו לוח שעונים, תושבות מנוע לקוזוורת/פינטו WRC וכו'.להזכירכם, זו הMK2 RS2000 היחידה בארץ, "הברנדה הצהובה" בזמנו, אז לכל חובבי הפורדים הישנות, זו ההזדמנות שלכם לזכות ברכב סופר נדיר.רציניים בלבד בבקשה, בלי סתם שאלות שלא קשורות תודה.

 

 

לירן 0547664555

10526117_10152590548352567_2539479508448663067_n.jpg

10544791_10152590532722567_4842289149639475638_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי ילדון ה-5 טורבו

Drive carefully! most people are caused by accident.

×
×
  • תוכן חדש...