Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בווליום מקסימלי, הקומפוננט הקדימי מתנתק, כאשר אני מנמיך הקומפוננט חוזר לעבוד.

היכן שהוא בווליום גבוה יש נקודת ניתוק, נדמה שזה מנגנון כלשהו אבל יתכן ואני טועה.

הבעיה קיימת אך ורק בסט הקדמי.

 

הידע שלי בתחום מינימלי ולכן אפרט את מה שאני יודע,

sony CDX-GT930UI

מקדימה: Morel Hybrid Ovation 6

מאחורה: Morel Tempo Coax 6x9 (טויטר מובנה מנותק, מחוברים MT22 )

מגברים לרמקולים: Rockford P450.4

מגבר לסאב : Rockford P200.2

סאב : Kicker 07CVR12

 

הפלוס ב4 גייג.

המינוס ב4גייג ומתפצל למגברים ב8 גייג.(לא יודע אם תקין טכנית).

מצבר 45Ah.

 

אני רוצה לייצב את העניין הזה, בכדי שאוכל לשמוע בווליום מקסימלי באותן לעיתים רחוקות שאני באמת שומע במקס.

סה"כ אני מרוצה מהסט אפ הקיים, אני מעוניין למצוא את החולייה החלשה.

 

לפני כן, הסט הקדמי והסאב היו מחוברים לp450.4, חשבתי שזאת הבעיה למרות שהבעיה קיימת גם כאשר הסאב מבודד למגבר הקטן.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

המגבר מתנתק (נכנס לפרוטקשיין) או שרק הרמקולים מסיבה כלשהי?

 

אם הראשון, תנמיך את הגיין. לפי הנתונים, ה-HU מוציא סיגנל של 4V, והמגבר מסוגל לקבל בין 150mV-4V כך שטכנית הגיין צריך להיות על מינימום.

אם השני, תתחיל בלעבור על כל החיבורים ולוודא שהם מחוזקים היטב.

פורסם

יכול להיות גם שאחד הכבלים של הרמקולים נוגע בגוף הרכב ורק שעולים בווליום נוצר הקצר.

 

בקשר לGAIN אני חושב שהכי טוב לבדוק עם רב מודד, אומנם אתה צודק שהרדיו דיסק מוציא 4V והמגבר מקבל 4V, אבל כדי שהרדיו דיסק יוציא 4V כל ההגדרות כולל האקוליזר צריכים להיות על פול.

×
×
  • תוכן חדש...