Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגני 'ברקים' \ נחשולי מתח - 'מתקתקים'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול בלילה החליטו 3 מגנים להרעיש, מן תקתוקים חזקים כאלה.

יש מה לעשות איתם או לזרוק לפח?

יכול להיות שעבר נחשול מתח שגרם לשלושתם להתפגר (אם אכן הם סיימו את תפקידם)?

שאר המוצרים, שהיו מחוברים ללא מגן, לא ניזוקו או שהורגש איזה שינוי בזמן פעולתם באותו הזמן.

 

 

אציין ששלושתם (GPT) כוללים השהייה של 4 דקות.

 

בכל מקרה אני צריך המלצה על מגנים נוספים, מעדיף עם השהייה, אלא אם כן ימליצו לוותר על השהייה

הבנתי שמומלץ לחפש מגנים עם תו תקן ישראלי 2283

 

יש גם את השלישייה הזאת במחיר שנראה סביר: (אמנם ללא השהייה)

http://www.electrocohen.co.il/Product.asp?productid=2071

 

יש המלצה על משהו? (צריך מגן ברקים, לא מגן ללוח חשמל ולא UPS)

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

יש לי את היונדאי שהעלת בקישור כבר כמה שנים לא היתה בעיה איתם,

אבל תבדוק ברשתות כי ראיתי יותר בזול:oops:

פורסם

ממליץ להשקיע פעם אחת ולהתקין אחד באמת טוב בלוח חשמל שמגן על כל הבית.

 

כמובן דרך חשמלאי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

^^^

שמתי מכשיר של Broyce Control האנגלי והוא עושה לי בעיות. היבואן טוען שהוא קיבל ספייק והתקלקל.

לא מוכן לכבד אחריות. בקיצור, מבחינתי חבל על הכסף. אלפיה שנזרקה.

פורסם

משיטוט באינטרנט וחיפוש באותו נושא, לא פעם רשמו שמגני הברקים של יונדאי הם לא יותר מקופסא עם מנורות

ראיתי המלצות על מגני ברקים של APC שהיא חברה מוכרת מאוד בתחום פתרונות לדאטה סנטרים, אך לא נראה לי שהם נמכרים בארץ

פורסם

אתה עושה מעבר קיצוני מקופסאות עם לדים לציוד מקצועי. אולי תקנה מגן תוצרת הארץ ועם תקן? השהייה חשובה במיוחד למכשירים עם מדחס כמו מזגן או מקרר והיום כבר כלולה במכשיר.

:turn-l:
פורסם
איפה אפשר להשיג אותם בארץ?

אפילו באיביי קשה להשיג וגם שם המחיר מופקע

 

המחירים שלהם לפי מה שזכור לי הוא מעל אלף

 

דרך החשמלאי שיתקין לך או דרך חנויות אספקה לחשמלאים שמחזיקים אותם כגון:

http://www.kahane.co.il/שיתופי-פעולה/

 

אם אתה רוצה, אשדך אותך עם חשמלאי שמתקין

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
משיטוט באינטרנט וחיפוש באותו נושא, לא פעם רשמו שמגני הברקים של יונדאי הם לא יותר מקופסא עם מנורות

ראיתי המלצות על מגני ברקים של APC שהיא חברה מוכרת מאוד בתחום פתרונות לדאטה סנטרים, אך לא נראה לי שהם נמכרים בארץ

 

אתה טועה לגבי יונדאי,

קניתי 2 באיזה מבצע של קופונים,

ויום אחרי שחיברתי הלכו לי כל 2 הכוננים של המחשב.

תראה לי סתם קופסה עם מנורות שמסוגלת לעשות כזה דבר :-P

פורסם
אתה עושה מעבר קיצוני מקופסאות עם לדים לציוד מקצועי. אולי תקנה מגן תוצרת הארץ ועם תקן? השהייה חשובה במיוחד למכשירים עם מדחס כמו מזגן או מקרר והיום כבר כלולה במכשיר.

איזה מגנים מתוצרת הארץ עם תקן יש?

(חברות מומלצות)

פורסם

אגב אחרי בערך יומיים מאז התקתוקים ואחרי שניתקתי את המגנים מהשקעים עושה רושם שהם חזרו לעבוד...

אולי הם לקראת הסוף שלהם או שבגלל שבאותו לילה היה נחשול או לא יודע מה אז זה מה שגרם להם לעשות את הרעשים האלה?

פורסם
איזה מגנים מתוצרת הארץ עם תקן יש?

(חברות מומלצות)

 

סופקו (עם תקן, לא בטוח אם מיוצר בארץ):

http://www.supco.co.il/infopage.asp?page=248

 

ויסברוד

http://www.waisbord.co.il/prodlist.asp?idCategory=23&idParentCategory=1

 

ויש גם GPT תוצרת הארץ עם תקן.

http://www.mediagalaxy.co.il/rec/2127-%D7%9E%D7%92%D7%9F-%D7%91%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%97-%D7%93%D7%92%D7%9D-SC9L-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-GPT

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...