Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי רכב אספנות עם מערכת מקורית, אני רוצה לשמור על הרדיו המקורי של הרכב.

האם יש אפשרות להתקין יחידה שמקשרת בין הרמקולים ליציאת AUX?

בלי קשר לרדיו המקורי שאין לו יציאות /כניסות.

אם יש דבר כזה, אשמח לקישור מאיביי או לחילופין מקום בארץ שמוכר את זה.

 

סה"כ מדובר ברכיב דיי פשוט שיכול לשדרג משמעותית את חווית הנסיעה ברכב ישן.

פורסם

השאלה היא אם החיבור 5 פין הזה הוא כניסה או יציאה....מניח שהוא נועד במקור להתחבר לנגן טייפ.

 

הנה כמה אתרים שאולי רלוונטים היות ומופיע בהם צורת חיבור דומה במכשירי קלריון ישנים:

1) http://www.rx7club.com/1st-gen-archive-71/audio-building-stereo-line-port-s1-s2-stock-clarion-675720/

2) http://www.311s.org/pmwiki-311/pmwiki.php?n=TechSection.MP3ForDatsunClarion

 

כאן יש "סתם" פורום של סובארו שאולי יוכלו לייעץ לך יותר במדויק:

http://www.ultimatesubaru.org/forum/

 

וכאן, יש מחבר שלכאורה מתאים לעסק, מתוך הנחה שמדובר אכן בכניסה (ושצורת החיווט מתאימה) ואין צורך במודיפקציות אחרות כדי לגרום לזה לעבוד ולהשתיק את הרדיו:

http://www.thatcable.com/product/3-5mm-Stereo-Jack-Plug-to-5-Pin-Din-Plug-Cable-Lead

 

בכל אופן רצוי לבדוק טוב טוב איך החיווט שם מסודר כדי שלא תכניס בטעות זרם חי לאן שלא צריך.

 

יש ברשת גם מתאמים אוניברסליים סטייל משדרי רדיו אבל שמתחברים פיזית לחיבור האנטנה ולכאורה מספקים איכות קצת יותר טובה'

בנוסח המוצר הזה: http://www.pac-audio.com/productDetails.aspx?ProductId=820&CategoryID=22

פורסם

יש דיבוריות שיודעות להתלבש על הצמה שיוצאת מהמקור לרמקולים, ולאפשר ניגון של מקור חיצוני ושל השמעת שיחה על הרמקולים של הרכב.חוסך את הצורך לעשות ניסויים על הרדיו שלך.זה משמש כדיבורית טובה מאוד.זה מאפשר לך להשמיע מוזיקה מדיסק און קי ומהסלולרי שלך.הבעיה? הן לרוב לא זולות...

מתחדשת*

פורסם

דרך אגב מערכת "רטרו" לא באה בחשבון?

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xretro+car+audio&_nkw=retro+car+audio&_sacat=0

 

שומרת על מראה "מקורי" של רכבים ישנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...