Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל העוצמה של הגרניק אני לא משתמש בו, לא אוהב.

והסמיכות של הקצף זה תלוי באקדח או בשמפו עצמו? אני רוצה ממש סמיך

פורסם

תודה על התגובות, במיוחד לניצן. הסיפור שלך מעניין, נראה אם אני אפול ברשת הזו חזק כמוך... קשה לי להאמין כי אני לא חובב סדר וניקיון מטבעי. אני בעיקר מעוניין לשמור על הרכב מנזק מצטבר ושייראה סבבה.

 

יחד עם זאת, שפכתי עכשיו $70 לכיסו של הקוריאני. הזמנתי את צמד המגבות הגדולות לייבוש, חמישיית המטליות הירוקות, ושלישיית המטליות לחלונות. נקווה שבזה סיימתי את פרק המגבות...

 

התחנה הבאה - אוטוסטור. בתיכנון: ONR ירוק, ווקס פשוט + פדים פשוטים, כפפה אחת (או שתיים?), ספריי לחלונות, וזהו.

אח"כ הום-סנטר - בקבוקי ספריי ריקים, מיכל התזה 1.5-2L, בקבוק APC כלשהו, ומטליות מיקרופייבר פשוטות לג'יפה/ג'אנטים ופנים.

 

אוף... וכל זה בכלל עוד לפני שקיבלתי את האוטו...

 

שאלה זריזה: באיזה מצב חיצוני מגיע רכב חדש? האם אני חייב לעשות לו ווקס על ההתחלה?

 

ועוד שאלה: אני מניח שרובכם מחזיקים קבוע ברכב ספריי ניקוי (נגיד ONR) ומטלית לניקוי מקומי מיידי של ג'יפה תוקפנית (לשלשת, חרקים וכו'). מה אתם עושים עם המטלית אחרי כל ניגוב?

פורסם

חח נראה לי נסחפת עם המגבות, בכיף תהנה, תמיד צריך.

פדים פשוטים אתה יכול להזמין מאיביי 12 יח' באזור 6 שקל. (פה בארץ כל אחד 5)

מטליות מיקרופייבר פשוטות אתה יכול למצוא בזול בחנויות סטוק או ח"פ למינהם. או באיביי.

כשכתבת ספריי לחלונות אתה מתכוון לכחול הפשוט.? תקנה את זה מהסופר לא צריך בחנות אביזרי רכב

לגבי הAPC המומלץ והפשוט של שופרסל. אני אישית באמצע ניקוי המושבים אצלי באוטו, לבנתיים תוצאות יפות.

 

לגבי 2 השאלות האחרונות.

1. אין לי מושג אני מברך את עצמי בזמן הקרוב לקנות רכב חדש8)

2. גם אני לא יודע כי עדיין לא עשיתי את זה.

פורסם

כשכתבת ספריי לחלונות אתה מתכוון לכחול הפשוט.? תקנה את זה מהסופר לא צריך בחנות אביזרי רכב

 

קראתי כאן בפורום שהספריי הסטנדרטי לבית מכיל אמוניה שמזיקה לצבע הרכב. אני אזמין ספריי של קארפלן ב-10ש"ח שמיועד לשמשות רכב.

פורסם

אין טעם להזמין ספרי "מיוחד" לחלונות,כמו שאמרו לך תקנה ספרי רגיל בסופר,הרי גם ככה את לא מנקה איתו את הפח של הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
קראתי כאן בפורום שהספריי הסטנדרטי לבית מכיל אמוניה שמזיקה לצבע הרכב. אני אזמין ספריי של קארפלן ב-10ש"ח שמיועד לשמשות רכב.

 

אני לא בטוח שיש הבדל בין החומרים.

באוטוסטור כתוב : לרכב לבית ולמשרד.

דבר שני אם שמת לב זה 500 מ"ל

פורסם

נכון מאוד,כי זה בדיוק אותו נוזל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגב הנוזלי חלונות לא בדיוק אותו הדבר הזולים הכחולים באמת סיים שיט,אבל יש כאלה שלא, לדוגמא הסונקס והכימקל גייס האדום זה לא הנוזל הכחול שמוכרים בסופר ממש לא.

שיפוצים..

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני רק לא מצליח להבין:

 

מה צריך כדי לשטוף את הרכב לבד, בלי מכונות, בלי צינור (רק דליים). מה לקנות?

 

הבנתי בערך ככה:

שמפו, כפפה\ כפפות לשטיפה עצמה, מגבת לניגוב סופי, חומר לגאנטים, חומר לחלונות, פלסטלינה ואוטם\ ווקס. זהו?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
אגב הנוזלי חלונות לא בדיוק אותו הדבר הזולים הכחולים באמת סיים שיט,אבל יש כאלה שלא, לדוגמא הסונקס והכימקל גייס האדום זה לא הנוזל הכחול שמוכרים בסופר ממש לא.

 

על הנוזל של הסונקס, והנוזל של CG (הירוק) כתוב שהם לא מזיקים לגומיות.

הנוזל של קר פלאן לא מוזכר דבר כזזה, וזה גם נראה אותו תכשיר, ובמחיר של אחד כזה

 

 

כמו שכתבת אחי.

 

דליים

שמפו

כפפה

פלסטלינה (אם אתה רוצה) אז בתוספת QD

מגבת

אוטם/ווקס

פדים לאוטם/ווקס

ומטלית מיקרופייבר לנקות שאריות.

 

חומר לג'נטים.

וחומר לחלונות אתה לא חייב.

פורסם

כול השנים שלי וכול מי שאני מכיר משתמש בספריי חלונות רגיל ואין שום נזק לגומיות,שכן גם לא מנקים אותם עם הספריי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...