Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סופ"ש רגוע לכולם.

אני מחפש המלצות לקטנוע/אופנוע שיתאים לתנאים הבאים:

נסיעות חמישה פעמים בשבוע יבנה-ת"א, יבנה-אשקלון

ושהיה אמין ובתקציב עד 20000 ש"ח.

תודה ושבת שלום.

פורסם
סוזוקי gs 500 או er5 יעשו את העבודה והם אמינים וטובים .

נשאלת השאלה האם יש לך רשיון לנהוג בהם ?

gs - er ישנים מדי לנסיעות ארוכות 5 פעמים בשבוע.

אתה צריך משהו מעל 250 סמ"ק, חדיש בן שנתיים בערך עם ק"מ נמוך.

אופנועים אין במחיר הזה

אייל

פורסם (נערך)
gs - er ישנים מדי לנסיעות ארוכות 5 פעמים בשבוע.

אתה צריך משהו מעל 250 סמ"ק, חדיש בן שנתיים בערך עם ק"מ נמוך.

אופנועים אין במחיר הזה

אתה כנראה חדש בשוק האופנועים .

אני נוסע על אופנועים בני 25 שנה ומעלה ואם הם מטופלים כראוי הם נוסעים בכל מקום .

gs 500 ישן עדיף על פני קטנוע חדש מפלסטיק .

gs 500 2005 עולה בין 15000 ל 16000 שקל .

עם מעט סבלנות אפשר למצוא כלי מטופל ונקי כמו שצריך .

עריכה אחרונה על ידי איילצבי
פורסם

היה לי GS500 ואני יודע כמה זה גרוטאה.

אנחנו כבר 10 שנים אחרי שזה היה אופנוע פופולארי, כבר אין חלפים שלו בכול פינת רחוב.

עכשיו צריך רישיון בלתי מוגבל בשביל זה וביטוח במחיר של האופנוע.

אייל

פורסם

לצורך הנסיעות האלו,אתה זקוק לקטנוע נוח עם תא מטען סביר+.

ממליץ על ג'וימקס 250xi כלי איכותי,נוח לישיבה ממושכת,יש תא מטען שיכול להכיל תיק ועוד הרבה דברים.

הקטנוע מטופל כל 5000 ק"מ,ויש לו אמינות טובה.

תוכל להשיג את הצורה החדשה משנתון 12-13 במחיר המדובר.

אופנוע לא ממש נוח מבחינת צורת הישיבה,והעובדה שמגן הרוח שלו לא ממש עוזר אם יושבים זקופים.

באופנוע גם חייבים להוסיף ארגז כדי שיהיה מקום לשאת איתך משהו,אפילו הכי קטן.

כל נפח שתעלה מעל 250 יגרור עליה במחיר הביטוח בכ-1500 ש"ח,דבר שלא כ"כ משתלם בהתאם לצרכים שלך.

×
×
  • תוכן חדש...