Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי שברולט ספארקואני מעוניין לשדרג את מערכת האודיוברכב. השידרוג המבוקש הוא:

1. קומפוננטים, נדמה לי שזה 4" או 4.5" (אשמח לדעת בוודאות), מגבר 4 ערוצים, וסאב.

 

הגבלות, כמו שאתם מכירים ואם אתם לא, אז התא מטען של הרכב יחסית קטן, מאמין שאפשר לשים סאב 12 אינצ כי שמתי ארגז בערך בגודל הזה אבל לא חייב תיבה אפשר גם גלילי/בזוקה, אולי אפילו עדיף כדי שישאר לי קצת מקום.

 

אני מעוניין לחבר את המערכת כולה אל ה-HU הקיים ברכב כיוון שממנו אני ממש מרוצה.

האם אני צריך עוד איזה חיבור בכדי לעשות זאת? אשמח לדעת איך הדבר מתבצע.

עוד, אני צריך ערכת חיווט למגבר, כמובן שתתאים לסוג המגבר והמערכת לביצועים אופטימלים.

 

התקציב שלי למערכת הוא: 1500 ש"ח.

אני לא מחפש מערכת וואו, אלא שינעים לי את הנסיעה קצת יותר ולשמוע איכותי.

 

* ברשותי מגבר ככל הנראה סיני, קרדינל (עפ"י אחד מחברי הפורום) ולפי המלצתו, צריך להחליף את המגבר.

פורסם

ראשית תתחדש על הרכב,

גודל הרמקולים הוא 4". כך שקומפוננט 4" יתאים הייתי ממליץ על מורל.

לגבי ההתקנה והסאב: סאב 12 יתפוס לך את כול התא מטען, אומר לך מנסיון כי לי יש 10" והוא תופס חצי תא מטען. עם מגברים ביחד אז בכלל כמעט אין מקום.

בHU שמובנה ברכב יש לך יציאות RCA למגבר?

אתה רוצה רק רכיבים חדשים?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם (נערך)

תודה רבה על התגובה.

אפשר להיות ספציפי על איזה דגם של מורל מדובר?

יכול להיות להיות שעל Morel Dotec MK II?

וכן אני מעדיף חדש כי עם כל החום שיש היום אני מעדיף שיהיה אחריות.

יש לך הצעה למגבר וסאב, האם סאב גלילי יהיה אחלה? או שעדיף תיבה?

 

איך אפשר לדעת אם יש לי יציאה למגבר?

האם צריך חיווט אחר לקומפוננט? או שאפשר להשתמש בחיווט הקיים ברכב?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי nirh216
פורסם

תשמע בתקציב שלך קשה למצוא משהו איכותי וחדש. אתה יכול לקנות כול פעם קצת. סט מורל דוטק אוביישן יעלה בערך 800 ש"ח. מגבר נורמלי סביב האלף וסאב משהו 500.

לדעתי במערכת מובנת אין יציאות למגבר, בשלי לפחות לא היה.

תחשוב מה אתה מעדיף. אגב את הדוטק שלי קניתי לפני שנתיים יד 2 והוא דופק כמו חדש.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

קודם תודה על התגובה והכנות.

דבר שני, בכמה אתה מוכר את הדוטק אוביישן?

לגבי התקציב שלי, אפשר להגדי לאיזור 2K - 2.5K. כל הרעיון הוא לא לזרוק ים כסף על המערכת.

כל הרעיון של התקציב הוא שלא יציעו לי מעקכת מטורפת שאני לא זקוק לה אלא, את המינימום וקצת מעבר זה הכל.

וגם אני הבנתי שאין RCA למערכת המובנית. אאם ככה, מה עושים בכדי לחבר קומפוננט בלבד למערכת? Line Converter?

תוכל לעזור לי להבין איך אמורים לחבר את כל רכיבי המערכת? בעיקר הקומפוננט, עם שאר הדברים אני אסתדר.

אגב לגבי סאב, הבנתי שאין הרבה הבדלים בין תיבה לצילינדר, ולכן אני אעדיף צילינדר כי הוא תופס פחות מקום.

 

ועכשיו, איזה מגבר / סאב מומלץ לקנות?

פורסם

אני לא מוכר את הדוטק שלי עדיין.

אתה יכול להגדיל תקציב גם עד מליון, צריך שתשב ותתכנן מה אתה רוצה לבנות ברכב. עדיף שתגיע למפגשים ותלמד על מערכות ותשמע בעצמך סוגים שונים ותראה מגברים.

אם אין לך יציאות אתה יכול לחבר מנחת ואז למגבר. עדיף שלא תנסה לעשות זה בעצמך כי הרכב שלך באחריות ואם תשרוף משהו בטעות לא תהיה לך אחריות. תלך למתקין מורשה וידוע. לא לחאפר שמבטיח לך הבטחות ויש לו ידיים מה%%$ת.

קודם תלך למפגשים כמה פעמים שתתרשם ממערכות ככה תלמד יותר.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

קודם כל, תודה רבה על ההדרכה, הייעוץ והעזרה.

לצערי אני עובד עד שעות מאוחרות ואין לי אפשרות כ"כ להגיע אל המפגשים ולהתרשם.

אני סומך על חברי הפורום בהכוונה של איזה ציוד עדיף לקנות ומה נשמע יותר טוב ולקבל מושג כללי.

שמעתי אמנם סאב / מגבר / קומפוננט במהלך הזמן, אין ספק שלא כמו במפגש אודיו ויש לי שמץ לגבי זה.

 

קומפוננט אני חושב שאני אלך על Dotech Ovation 4 של Morel, הם חברה טובה ואני אוהב את האיכות שלהם.

אני לא מחפש את אפקט ה-"וואו" במערכת אלא שאני אשמע ויהנה כמו בערך שאתה יושב בקולנוע ב- iMax.

 

אודה לך מאוד אם בכל זאת תוכל לכוון אותי לאיזה מגבר / סאב כדי לי לקנות.

לגבי Line Converter, אולי תוכל להרחיב את הידע שלי בנושא קצת, איזה כדאי, האם יש הבדלים בניהם או שזה מוצר "אחיד" וכולם פחות או יותר אותו דבר\ מבחינת האיכות והביצועים שלהם.

 

לגבי התקנה של מערכת, איפה אני יכול להתקין ומי בכלל מוגד כ-"מתקין מורשה" שגם אם חלילה קורה משהו, אני לא מאבד את האחריות על הרכב.

 

 

שוב, תודה רבה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...