Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש פרסום בתקשורת על מחירים מיוחדים ועוד ...

מישהו יודע מחירים לדוגמא?

 

ממה שהצלחתי למצוא בגוגל : (לא יודע אם מותר לפרסם את האתרים אז אני אעתיק לפה את מה שרשום שם)

 

במהלך המבצע תעניק היבואנית מגוון הטבות הכוללות טרייד אין במחיר מחירון ומסלולים של עד 100% מימון. כמו כן, יקבלו הרוכשים מערכת מולטימדיה וטלפון סמסונג גלאקסי S5 במתנה. המבצע בכפוף לתנאי התקנון. המלאי המינימאלי עומד על 300 מכוניות.

 

היצע דגמי פיג'ו בישראל רחב מאוד והיבואנית מציעה מכוניות במרבית הקטגוריות. היצע הדגמים נע בין פיג'ו 107 העירונית שמחירה מתחיל ב- 67,500 ₪ לגרסת אקטיב עם מנוע 1.0 ליטר ותיבת הילוכים ידנית ועד פיג'ו RCZ הספורטיבית שמחירה מתחיל ב- 202,000 ₪ לגרסת 160 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית ומגיע עד 247,000 ₪ לגרסת 200 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית.

 

 

ומצאתי מחירים,נראה לי אלו המחירים העדכניים של המבצע הנוכחי :

 

  • פיג'ו 308CC >> מחיר: 245,990 - 245,990 ש"ח
  • פיג'ו RCZ >> מחיר: 246,991 - 201,990 ש"ח
  • פיג'ו 508 >> מחיר: 203,990 - 174,490 ש"ח
  • פיג'ו 5008 >> מחיר: 170,000 - 165,000 ש"ח
  • פיג'ו 3008 >> מחיר: 164,991 - 159,990 ש"ח
  • פיג'ו פרטנר >> מחיר: 144,990 - 130,989 ש"ח
  • פיג'ו 308 >> מחיר: 126,990 - 126,990 ש"ח
  • פיג'ו ביפר >> מחיר: 106,990 - 106,990 ש"ח
  • פיג'ו 2008 >> מחיר: 125,990 - 99,990 ש"ח
  • פיג'ו 301 >> מחיר: 115,990 - 92,990 ש"ח
  • פיג'ו 208 >> מחיר: 159,990 - 76,990 ש"ח
  • פיג'ו 107 >> מחיר: 73,490 - 67,490 ש"ח

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

ככל שידיעתי מגעת אלה מחירי המחירים הרגילים

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הם פונים לשוק של אלו שבדיוק חיפשו לעשות טרייד אין על הרכב שלהם בתמורה לפיג'ו חדשה, וגם לקנות גלקסי 5.

לא מבצע מרגש במיוחד.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני קניתי עכשיו 107 רובוטית ב66000 מהסוכנות (על שמי אבל זה בשביל אמא שלי).

 

נראה לי שהם מפסיקים החודש להביא את ה107 ומתחילים עם ה108 כי גם אמרו לי שאין יותר C1 עד שהחדשה מגיעה.

 

זה לא מבצע רע.

 

בנוסף אני מקבל S5, למרות שעדיין לא ירד אפילו התשלום הראשון על הטלפון החדש שלי בכל מקרה...

 

והסיבה היא לא ההנחה, כי היא לא כזו משמעותית. כשחושבים על האלטרנטיבות בכמה שפחות כסף, מדהים שההצעה על הסיאט MII היא כמעט 10000 ש"ח יותר, לרכב שהייתי מוכן לגמרי לאהוב אבל אכזב אותי קשות.

פורסם
אני קניתי עכשיו 107 רובוטית ב66000 מהסוכנות (על שמי אבל זה בשביל אמא שלי).

 

נראה לי שהם מפסיקים החודש להביא את ה107 ומתחילים עם ה108 כי גם אמרו לי שאין יותר C1 עד שהחדשה מגיעה.

 

זה לא מבצע רע.

 

בנוסף אני מקבל S5, למרות שעדיין לא ירד אפילו התשלום הראשון על הטלפון החדש שלי בכל מקרה...

 

והסיבה היא לא ההנחה, כי היא לא כזו משמעותית. כשחושבים על האלטרנטיבות בכמה שפחות כסף, מדהים שההצעה על הסיאט MII היא כמעט 10000 ש"ח יותר, לרכב שהייתי מוכן לגמרי לאהוב אבל אכזב אותי קשות.

אתה מתעלם מהעובדה שה-107 מוחלף עכשיו ואוטומטית הערך שלו כמשומש יצנח כשיגיע ה-108.

פורסם

זה באמת משנה?

 

הרי "לנצח" אי אפשר. בכל מקרה תידפק, אם זה במכירה או בקניה.

אז פה זה במכירה.

 

אגב, יש חוזה שלפיו הם קונים את הרכב בחזרה עוד 30 חודשים במחירון מלא.

 

אני ממש לא רוצה שאמא שלי תישאר עם 107 למשך עוד יותר מהזמן הזה, אז אין בעיה לעשות טרייד-אין לאיזה 208 אחר כך.

פורסם
אתה מתעלם מהעובדה שה-107 מוחלף עכשיו ואוטומטית הערך שלו כמשומש יצנח כשיגיע ה-108.

 

טוב שהם קונים אותו בחזרה במחיר מחירון אבל המחירון ממילא יהיה נמוך בגלל שהתחלף דגם. אבל כמו שאתה אומר' date=' אי אפשר לנצח ורכב זאת הוצאה ולא תוכנית חיסכון.[/quote']

 

התשובה שלך לא משקפת את מצב השוק,

תפתח יד שניה ותראה שהמחירים שהרכב עצמו נמכר הם באיזור 50-55 א"ש כשהמחירון הוא 51 א"ש לרכב משנתון 2011 (חדש עולה 73 לפני מבצע כמו שיוסי קנה)

לכן הוא לא מפסיד כל כך הרבה...

גם לפי מה שאתה אומר בעצם עדיף לקנות רכב חדש במחיר מלא כשהוא מגיע ישירות וללא מבצע ולספוג ירידת ערך של 5 שנים עד להחלפת הדגם הבא...

 

אין תשובה חד משמעית וכל אחד צריך לבחור את העסקה והרכב המשתלם ביותר בעיניו.

 

יוסי תתחדשו

Confidence In Motion

×
×
  • תוכן חדש...