Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בקניה 35k+.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההיתי ממליץ לך ללכת על 106 ראלי אבל אני חושש שדעתך תיטרף עליך בהמתנה לאחת נורמאלית ובמחיר עוד יותר לא נורמאלי..

 

במקומך הייתי הולך על 306XSI 3 דלתות בילבד וכמה שיותר מקורית-יותר טוב!

 

הקליאו אר אס אי שותה יותר דלק ועושה יותר בעיות מפיגו ושות'

 

בהצלחה

אין ויכוח -אם יש לך סבלנות אז אדרבה

 

היה לך מזל עם הקליאו...לא לכולם יש.

גם בפיגו יש אנשים שאין להם בעיות-אבל זה באמת אבל באמת נדיר

פורסם

רועי? מה המצב? אז אתה עם הראלי שמנוע הצעדים עושה לו בעיות? פתרת אתן? חפשתי במשך שנה

ראלי , כשלא מצאתי ונשברתי נפשית קניתי את הרנו.

תמיד חשבתי איך הראלי תהיה(נסעתי באחת...-זה בסדר) למרות שנהנתי מאוד מאוד מהרנו!

עכשיו אני מתחיל להקרין את ה"סרט" מהתחלה ואני מקווה שהסוף יהיה אותו סוף טוב אבל עם אהובה אחרת...

אז אם מישהו מכיר ראלי-שלדה נקיה ,אני מוכן לשלם לו יפה...$.

:screwy:
פורסם

מה דעתך על 205 GTI? תעלה לך איזה 10K-15K(תלוי במצב) תוכל לשדרג אותה חוקית ל 1900 ואפילו ישאר לך עודף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חשבתי על זה אבל נראה לי שהבעיה העיקרית היא הדש-בורד והפלסטיקה.

מה אפשר לעשות עם הבעיה? , חוץ מזה אני יודע שההתנהגות היא מרשימה במיוחד ושיפורים יש

המון...

אני מפחד בסוף להרגיש כאילו ירדתי ברמה ממה שהיה לי לפני, GTI ישן יותר ומתפרק יותר...

:screwy:
פורסם

205 GTi זה לא רכב פרקטי... אבל כיף לא חסר!!!!!!!!!!!!!

:-D

עכשיו כשאני מכור את ה CTI, לא פעם ולא פעמיים אני מתחרט...

זה רכב עם נשמה

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

205 GTI זה הרכב היום יומי שלי כבר 6 שנים, מה לא פרקטי בו? ברור שיש לו חסרונות שנובעים מהיתרונות (בולמים קשים מדי וכו', ולפעמים הוא לא בדיוק מתאים לסוג הנסיעה (מי אמר פקקים בעיר?)אבל לדעתי הוא פרקטי לחלוטין.אפרופו פלסטיקה ודשבורד, יש לי מגזין פסט-קאר ישן עם 205 GTI עם דשבורד של גולף GTI MK3. הוא אומר שם שהתוצאה מדהימה אבל זאת עבודה מאוד מאוד קשה שלקחה המון שעות עבודה(דא"ג, לוח השעונים נשאר המקורי).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
205 GTI זה הרכב היום יומי שלי כבר 6 שנים, מה לא פרקטי בו? ברור שיש לו חסרונות שנובעים מהיתרונות (בולמים קשים מדי וכו', ולפעמים הוא לא בדיוק מתאים לסוג הנסיעה (מי אמר פקקים בעיר?)אבל לדעתי הוא פרקטי לחלוטין.אפרופו פלסטיקה ודשבורד, יש לי מגזין פסט-קאר ישן עם 205 GTI עם דשבורד של גולף GTI MK3. הוא אומר שם שהתוצאה מדהימה אבל זאת עבודה מאוד מאוד קשה שלקחה המון שעות עבודה(דא"ג, לוח השעונים נשאר המקורי).
מזתומרת? הכניסו את הדש של ה MK3 ל GTI?

יש אפשרות שאתה סורק את זה?

תודה

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...