Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בקניה 35k+.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יוצא מנקודת הנחה שלוי יצחק גולש בפורום, וידע ישר לומר לך איזה מכוניות נכנסות בתקציב?

 

אני לא מדקלם מחירונים בע"פ, אבל קליאו ספורט או פיג'ו 106 XSI ו-106 ראלי נמצאות בתקציב ויהיו קנייה טובה מאוד. קשה יותר למצוא פונטו טורבו שמורה (מכונית שמראש חזקה יותר בביצועים ופחות בהתנהגות).

 

רצוי שתתכנס לדגמים שמעניינים אותך, ואז תחזור לקבל טיפים כדי להכריע.

פורסם

אהלן רפי

 

תתאר מה אתה "רוצה" מהרכב שלך

תפרט, זה לא עולה כסף.

 

לארק- 106 XSI ב 35 אלף? אתה בסדר?

בכל אופן, ביום שלוי יצחק יגלוש פה, הרבה בעלי צרפתיות ירצו "לדבר" איתו.

שבת שלום

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

האמת, לפי המחירון של לוי יצחק גם 106 GTI מ-1997 נכנסת בתקציב הזה. שלא לדבר על רכישת XSI ואז לבצע יישור קו עצבני. וחוץ מהצרפתיות הקטנות, ההיצע בשנים האלה די מוגבל.

פורסם

אבל העניין הוא שהמחירון לא משקף את מה שקורה בשוק ע"ע יצחק לוי.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אני מחפש בעלי רכבים שיתנו חוות דעת...טיפולים וחלקים(אמינות), התנהגות

 

ראלי דור 1,2

אסטרה GSI

פונטו טורבו

פורד RS2000

 

-הGTI 106 נמכרות אפילו 45+

מצד אחד יצחק לוי דופק אותנו ומצד שני יש שמבקשים הרבה מעבר לתחום ההגיוני...VTS,ראלי 97

ב-38K !!!!!

:screwy:
פורסם

אים אתה רוצה ליטעום מהספורטיביות במחיר של 35-37 דעתי האישית לך על 106 ראלי

רק תיזכור דבר אחד חשוב:רוב מכוניות הספורט בתקציב שהזכרת שבורות ומפורקות וזה אומר

שהספק זה לא הספק גיר חורק צמיגים יבשים בעיות במערכת חשמל ובמערכת הדלק ועוד לא

הגעתי לאלה עים שלדות פגועות רוב החמות הקטנות בתווך המחירים ושנות הדגם הללו

עברו המון היתעללויות מיספר ידיים גבוה וקמ עצום אז אים אתה מחפש תיפקח עניים ותהיה

מוכן להוציא פמפליקוס על הרכב כי ביננו - רכב ספורטיבי בבעלות צעיר ישראלי עים מקדם

פוזה וכימעט 10 שנים על הכביש מה שנישאר זה = עגלה עים מנוע מקרטע...............

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

ההיתי ממליץ לך ללכת על 106 ראלי אבל אני חושש שדעתך תיטרף עליך בהמתנה לאחת נורמאלית ובמחיר עוד יותר לא נורמאלי..

 

במקומך הייתי הולך על 306XSI 3 דלתות בילבד וכמה שיותר מקורית-יותר טוב!

 

הקליאו אר אס אי שותה יותר דלק ועושה יותר בעיות מפיגו ושות'

 

בהצלחה

פורסם

היתה לי אר אס איי, מטופלת, אקזמפלר מצויין ! 1-10.5 ממוצע...550 ק"מ

ולא היתה לי שום, אבל שום בעיה לא חשמל, לא קירור,לא מנוע(ראש)- פשוט כלום.

רכב מצוין!. החלטתי לעבור לפיזו(אותה חיפשתי מהתחלה בעצם - ראלי)

וד"א בחור חביב אמר שכמעט בלתי אפשרי למצוא ... אני יודע ,אבל עם העקשנות הנכונה

אני מאמין שאפשר למצוא שלדה נקיה...ואפילו להשקיע מעט מכנית ולצאת עם רכב במצב מעולה!

תמיד האמנתי שהאמינות קשורה קודם באקזמפלר ושנית בנהג!

תודה לכל המגיבים.

:screwy:
×
×
  • תוכן חדש...