Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
teyal,

 

אתה מבין עד כמה מגוחך מה שאתה אומר?

 

עשרות שרשורים זה לא מייצג, הנסיון האישי שלך עם רכב בודד, זה כן מייצג?

 

לא טענתי לרגע, שהניסיון האישי שלי מייצג אלא ש"עשרות השרשורים" כדברייך לא מייצגים.

האמת כנראה, נמצאת אי שם באמצע.

דוגמא אמיתית מהחיים:

שכן שלי, בעל גולף 2010 לא הבין מה אני רוצה ממנו כאשר שאלתי אותו על הגיר.

בסוף הוא נזכר, שהחליפו לו איזה חלק ע"ח היצרן בטיפול (כנראה מכאטרוניק).

לדעתי, זה הרוב המכריע של המקרים.

לפורום, מטבע הדברים ,מגיעים רק מקרי הקיצון הרועשים ביותר.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מהניסיון שלי אם DSG6, לא יותר מחצי יום של נסיעה, מהירות העברת ההילוך היא לא הבעיה, אלה התזמון.

אני היחיד שכבר במהירות של 40 ק"מ מרגיש הרכב נמצא בהילוך כל כך גבוהה שאין קשר בין הדוושה למנוע, יש תחושה של רכב מידרדר ולא רכב סוחב.

ב-40 קמ"ש אני נוסע בהילוך 3.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
ב-40 קמ"ש אני נוסע בהילוך 3.

 

נסעתי בפאסאט 2 ליטר דיזל 2008.

רכב שחשבתי אולי לקנות.

 

בכל מקרה התחושה של הגיר בתוך העיר היתה לי מאוד לא נעימה.

כמו רכב שלא סוחב....אני לא יודע על איזה הילוך הוא היה נימצא בדיוק בכל מהירות אך התחושה תמיד היתה הרכב משולב בהילוך גבוהה מידי.

מחוץ לעיר זה כבר היה כרגיל.

פורסם (נערך)

ה-DSG הוא לא אוטומט רגיל וכדי להנות ממנו ולנצל את המיטב צריך לדעת להתייחס אליו.

אתה צריך להבין בראש שאתה נוסע ברכב ידני אבל המחשב בעצם מעביר בשבילך הילוכים.

 

בשלב מסויים אתה גם מבין כמה גז ללחוץ כדי להעביר או לא להעביר הילוך.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
לא טענתי לרגע, שהניסיון האישי שלי מייצג אלא ש"עשרות השרשורים" כדברייך לא מייצגים.

האמת כנראה, נמצאת אי שם באמצע.

דוגמא אמיתית מהחיים:

שכן שלי, בעל גולף 2010 לא הבין מה אני רוצה ממנו כאשר שאלתי אותו על הגיר.

בסוף הוא נזכר, שהחליפו לו איזה חלק ע"ח היצרן בטיפול (כנראה מכאטרוניק).

לדעתי, זה הרוב המכריע של המקרים.

לפורום, מטבע הדברים ,מגיעים רק מקרי הקיצון הרועשים ביותר.

יש הרבה כאילו כמו השכן שלך.

גם אם היו מורידים להם גלגל הם לא היו מרגישים בהבדל.

נכון, בפורום יש אנשים שזה כן משנה להם איך תיבת ההילוכים מתנהגת וכמה היא אמינה.

פורסם
חיים - השרשור הזה התחיל בנושא של תיבת הילוכים חדשה מבית VW. זה שהדיון נמשך לכיוון של כמה צ'מפיון ו-VW מתחמקים לכאורה מאחריות ושהמוצרים שלהם כושלים (יותר או פחות), זו תופעה מוכרת בפורום. אמרת זאת בעצמך, "מבית VW". אני לא מתנגד לטכנולוגיה החדשה, נהפוך הוא. אני חושש מטכנולוגיה חדשה המושווקת ע"י יצרן שכשל בה.

המשפט שאמרתי התייחס למקור הדיון - נניח שבמצב הקיים היום מרצדס היו מכריזים על פיתוח תיבה רובוטית בעלת 10 הילוכים, כיצד הדיון היה מתנהל? קשה להזכר במרצדס מה 20 שנים האחרונות בעלת בעיות יצור/תכנון אקוטיות למעט ה S-Class עם הבעיות הכרוניות במתלי האוויר (שהוחלפו ללא תשלום גם לאחר תקופת האחריות) כך שלא נראה לי כי הדיון היה מתקיים במקרה כזה. ד"א, העלית כאן נקודה מצויינת, חברה כמרצדס מוכרת את הרכבים שלה יקר יותר בטענה כי איכותם גבוהה יותר (זוכר את האחריות "מפגוש לפגוש" שקיבלו בעלי המוניות?) וטענה זו תקפה היום. אולם חברה כפלוקסוואגן שגם היא מוכרת את הרכבים שלה יקר יותר עקב איכותם לכאורה איבדה בשנים האחרונות את מוניטין ה"איכות הגרמנית" שלה עקב חוסר האיכות שלה וכתוצאה מכך נפתח הדיון על תיבת הילוכים חדשה מתוצרת פלוקסוואגן.

 

אוהב מכוניות - חן (ויתקן אותי אם אני טועה) התכוון שבגלל שהפוקוס נפוץ יותר בציי רכב, פחות מידע זולג לפורום ולאינטרנט, ומטופל ישירות מול החברות.

 

אם שילמו (ואני לא שולל זאת) - איפה הקבלות?

 

אז אתה מציע שיעזבו הכל, ישארו עם אותן תיבות פלנטריות/רציפות שקיימות היום ויפנו לדברים אחרים?

להשליך את זה גם על דברים אחרים בחיים שלנו?

כפי שאמרתי, אני לא מתנגד לטכנולוגיה חדשה אלא לחוסר התוחלת המעשי שלה. אצלי ברכב המחשב משבית את האלטרנטור בזמן קיק דאון, זוהי דוגמה לטכנולוגיה חדשה עם כל החסרונות שלה (סיבוך התוכנה) ועם תוחלת זניחה (האצה מהירה יותר בחלקיק שניות בודדים)


×
×
  • תוכן חדש...