Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תצפית - ככה מעצבים רכב חשמלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה נתקלתי בברייה מוטורית שאני לא מכיר (אין הרבה כאלה), ועוד בארץ, עם רישוי ישראלי, בבניין של אמא שלי!

 

בירור קצר העלה שמדובר בטזארי חשמלית. כבר דובר עליה כאן בפורום.

 

העיצוב לדעתי יפהפה. היה מתאים לו פסקול של איזה מנוע אטמוספרי בסל"ד גבוה.. אבל, בעצם זאת הדרך הנכונה לתכנן רכב חשמלי: לשימוש עירוני בלבד. המקום היחיד שיש לזה טעם. נראה לי תענוג לצאת לסידורים עם רכב כזה.

tazzari1.jpg

tazzari2.jpg

tazzari3.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

מעניין מה המחיר של אחת כזאת, איך היא נטענת ולכמה מספיק כל טעינה.

 

עריכה: לא מצאתי יותר מידי מידע על הרכב באתרים ישראליים, בנוסף היא לא מופיעה בסוויטצ'אפ

 

(http://www.switchup.co.il)

 

עריכה נוספת: הנה כתבה: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3595758,00.html

 

ציטוט: "זמן הטעינה לסוללת הרכב הוא כתשע שעות לטעינה מלאה. עם זאת, ניתן להטעין את סוללת הרכב לכ־80% בתוך פחות משעה. מחירה של הטאזארי באירופה הוא כ־20 אלף יורו."

 

סך הכל נשמע רכב מאוד נחמד, על פי הכתבה הוא גם מגיע ל 100 קמ"ש.

ולמי שיש שקע חשמל בחנייה (כמו בחנייה שלי) נשמע כאחלה אופצייה לרכב שני, חוץ מהעובדה שהוא ממש לא בטוח..

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כרגע זה צעצוע לעשירים, כמו כל המצאה חדשה שרק יוצאת לשוק. גם המכוניות הראשונות היו לעשירים בלבד. לאט לאט הטכנולוגיות האלה הופכות נפוצות וזולות יותר וזה מגיע גם ל"פשוטי העם". הכל עניין של זמן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ראיתי אותה ביום ראשון האחרון על כביש 4 קצת אחרי בני ברק לכיוון דרום.

תאמת היא דיי זחלה.

אני זוכר שהייתי על 100 קמ"ש ככה, והבת זוג ביקשה שהאט לראות איזה רכב זה,האטתי ל80 בזהירות ועדיין הוא לא הגיע אליי.

אבל זה נראה רכב חמוד.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם
תאמת היא דיי זחלה.

 

בהתחשב בכך ש 100 קמ"ש הם המהירות המירבית המוצהרת שלה, אז זה ככל הנראה מסביר את זה. הטווח גם לא להיט - 140 ק"מ (אגסי יכול להיות גאה, עם ה 160 שלו).

פורסם

לפלואנס של אגסי יש יכולת לעבור 160 ק"מ רק על גרר.

בנהיגה בינעירונית לוחצת שהיא שוות ערך לעירונית רגועה - המונה הראה 120 ק"מ.

אבל השטות הקטנה הזאת לא צריכה יותר מ100-120 ק"מ, זה לא שהגיוני לנסוע איתה לכנרת..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה צעצוע שנועד להתחרות ברכבים כמו סמארט (ואיכשבו בכל הפיאט 500 של התל אביבים).

 

זה לא רכב לנסיעה לאילת/כנרת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

רעננה אתמול אחרי צהורים

 

jyimyoytnmjn.jpg

 

עם כל הכבוד לזה שהוא חשמלי -לא נפלתי ממנו מבחינת עיצוב ויחסית הוא נבלע בין כל המכוניות.

×
×
  • תוכן חדש...