Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הלכתי לתקן את המצת ברכב וניסו לפתוח את המכסה מנוע ומסתבר שלא בא לו להפתח.

 

הרכב "חדש" (נקנה לפני כשבועיים) ובדקתי לפני שקניתי זה עבד

משום מה עכשיו לא.

 

עכשיו אני הופך את הסמל של פורד ומנסה לפתוח את המכסה מנוע

 

קיבלתי 3 מפתחות עם האוטו

 

אחד מסתובב על ריק, ה2 אחרים מסתובבים אבל קשה מאוד לסובב אז לא המשכתי (זה ישבר..).

מה עושים? שחיפשתי בגוגל "מכסה מנוע לא נפתח" ההצעה הראשונה הייתה "פורד פוקוס" אז אני מניח שזה משהו מוכר. תודה.

פורסם (נערך)

משיטוט בעולם מצאתי את הבחור שנתקל בבעיה וביצע פתיחה בעזרת מברג שטוח ארוך מאוד(מדובר על פוקוס אבל ייתכן שהמנגנון זהה,בדוק ויזואלית)

http://www.fordownersclub.com/forums/topic/35338-guide-to-fixing-common-focus-bonnet-lock-problem/

בכל מקרה רוב ההמלצות מדברות על ריסוס כמות נדיבה של WD40 לתוך המנגנון ועל עבודה של 2 אנשים,הראשון משחק עם המפתח והשני מרים/מוריד קלות את המכסה.

ממה שקראתי ישנן פגם בתכנון (פין פלסטי אשר נשבר עם הזמן ואפילו מפס האטה)

 

 

נ.ב:

מצאתי סרטון :

מקווה שעזרתי

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...