Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לדעת איזה שמן גיר יש במאזדה 3 ספיריט 2008, בחנות נאמר לי שיש שתי סוגים צהוב ואדום ושניהם נקראים M-V .

איך אני יודע איזה יש אצלי אני לא מזהה איזה צבע הוא היה ?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

אני יודע שממלאים נוזל ממסרות בתקן מאזדה M5 בלבד .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

תקן השמן / נוזל הממסרה הנדרש הוא (M-V (M-5 .

אפשר בצבע צהוב ואו אדום ושניהם מתאימים לתקן M-V

בדוק את הצבע ברכבך ע"י הוצאת מדיד הממסרה האוטומטית .

או התקשר לשרות לקוחות מאזדה - דלק מוטורס , לפי מספר הרכב הם ידעו את סוג/צבע הנוזל .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כל דקסרון 3 מתאים לגיר הזה.

אנחנו משפצים את הגירים האלה, עם שנה אחריות, והגירים עברו בלי כל בעיה 100k, ואין שום בעיה.

לכן, באופן חגיגי אני יכול להרגיע את כולם מהפחדות היצרן, ולהמליץ על שימוש בדקסרון 3 פשוט וזול (יחסית ל MV של מזדה).

פורסם

אהלן ספי,

רצית לדעת האם אתה מכיר את השמן שמוכרים MARCON V של מאזדה /פורד והאם הוא מתאים לגיר הזה?

 

כל דקסרון 3 מתאים לגיר הזה.

אנחנו משפצים את הגירים האלה, עם שנה אחריות, והגירים עברו בלי כל בעיה 100k, ואין שום בעיה.

לכן, באופן חגיגי אני יכול להרגיע את כולם מהפחדות היצרן, ולהמליץ על שימוש בדקסרון 3 פשוט וזול (יחסית ל MV של מזדה).

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

מפרט/סוג נוזל הממסרה של מאזדה ATF M5

שונה מ דקסרון - 3 ו MARCON V .

הצמיגות בטמפרטורה נמוכה/ תחילת נסיעה ב M-5 גבוהה ויש הצמדות טובה ואין החלקה עד שהשמן מתחמם .

(המכות בתחילת נסיעה )

 

יש עוד דיונים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?513334-מאזדה-3-בעיות-גיר&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94

 

ו את שכתב roeiw

אני חייב לציין שבהתחלה חשבתי שה- M-V הוא mercon v, ביצעתי החלפה חלקית במאזדה 3 שלי והתחילו תופעות של החלקה בבוקר כשהרכב קר, במעבר לשמן סנטטי העומד בתקן התופעות נעלמו כלא היו.

 

68838589.jpg

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

היי דור, השרשור השצורף הוא תקלה שהייתה לי עם הרכב. גם כן מאזדה 3 2000 שנת 2004. אם היצרן ממליץ על סוג מסויים, תלך על זה. זאת השקעה של 400 שקל שתתן לך ראש שקט. לי הייתה תקלת החלקה וגם הגיר היה נתקע לי בהילוכים מסויימים ואחרי החלפת השמן עד היום הכול עובד בצורה חלקה . יש לציין שהורדתי כמעט 4 ליטר שמן ושמתי שמן חדש, לא ביצעתי החלפה מלאה של כול השמן גיר.

פורסם

איזה שמן שמת בסוף? תוכל לתת תמונה או קישור?

 

היי דור, השרשור השצורף הוא תקלה שהייתה לי עם הרכב. גם כן מאזדה 3 2000 שנת 2004. אם היצרן ממליץ על סוג מסויים, תלך על זה. זאת השקעה של 400 שקל שתתן לך ראש שקט. לי הייתה תקלת החלקה וגם הגיר היה נתקע לי בהילוכים מסויימים ואחרי החלפת השמן עד היום הכול עובד בצורה חלקה . יש לציין שהורדתי כמעט 4 ליטר שמן ושמתי שמן חדש, לא ביצעתי החלפה מלאה של כול השמן גיר.

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם
אם היצרן ממליץ על סוג מסויים, תלך על זה.

 

נקודה סוף.

נוזלים אוטומטיביים מודרניים הם מוצר כימי מורכב ההכרחי לשם תפקוד תקין ואמין של מערכות הרכב השונות. אם היצרן אומר X אז זה מה שצריך לעשות, לא לחפש פתרונות זולים. אף אחד כאן לא מספיק עשיר כדי לעשות ניסויים על הרכב שלו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הייתי היום בארבעה חנויות ואף אחד לא מחזיק את השמן המקורי של מאזדה , לכולם יש את השמן של פורד MARCON V שזה לא אותו השמן כמו המקורי M-V

מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותו באזור רחובות?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

×
×
  • תוכן חדש...