Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם מקביל של פיליפס ל-samsung f6400


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

לאחר חיפוש ממושך ב Ht, בפורום המבורך שלנו מצאתי מידע מאוד מעניין אך השרשור מ2012 ואולי יש משהו חדש ומעניין.

אז ככה, יצא לי לראות את הסמסונג שבכותרת, החלטתי להתרשם ממנה בזמן אמת לאחר שקראתי שיש לה מעבד תמונה 400 הרץ

מחיפוש אודות עניין המהירות הבנתי שהמהירות הזו אינה אמיתית, שישנו מנגנון החלקה שגורם למהירות אבל עדיף לבחור 100 הרץ שהם אמתיים ובכך ליהנות מתמונה באמת איכותית

אני מחפש מסך FHD עליו יוקרנו ערוצים בצפייה ישירה וגם סרטים HD, מסך כמה שיותר איכותי הבנתי שמסכים של פיליפס נחשבים למאוד איכותיים אף יותר טובים מסמסונג (תלוי בדגם)

אי התמיכה של פיליפס בכתוביות בעברית אינו מהווה בעיה.

אחבר htpc לטלוויזיה ולכן חשוב מאוד שיהיו בה כל החיבורים הנדרשים.

אחבר גם מערכת קולנוע ביתי.

משום מה לא הצלחתי למצוא דגם מקביל של פיליפס ל-samsung שבכותרת.

תקציב לרכישת הטלוויזיה עומד על כ-5500

אם בסופו של דבר ארכוש את הסמסונג אז מיבוא י . שלם אך כעקרון מעדיף יבוא רשמי.

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם (נערך)

גם השרות של סמליין (יבואן סמסונג) לא להיט, ע"פ נסיון של המון קונים ב-HT (לי אישית אין נסיון או דעה עליהם).

לדוגמא: http://www.hometheater.co.il/vt205839.%D7%96%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%92.html

כנראה שהיחידים עם שרות טוב הם יורוקום, יבואן פנסוניק.

עריכה אחרונה על ידי Morph00
פורסם

אני מבין שאין לך צורך ב-SMART, האם יש צורך ב-3D? אם לא, אני ממליץ לך על 50 אינץ' של פנסוניק TH-L50EM6M.

 

יוצא לך קצת פחות מ-4500 ש"ח ואתה מקבל מסך עם תמונה באיכות טובה ואחריות מלאה ל-5 שנים של יורוקום.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

נראה לי שאין מספיק תכנים שהם 3D

נשמע כמו גימיק כדי להרשים את האורחים

כמובן יכל להיות שאני טועה .

 

4500 זה מחיר מעולה

האחריות ל-5 שנים , נשמע ממש טוב , האם זו אחריות מלאה \ חלקית\ מותנית במשהו ? (או שהאחריות על מסי טלוויזיה בארץ היא תמיד אך ורק מלאה ? )

 

הטענה שציינתי לגבי איכות התמונה במסכי פיליפס לעומת סמסונג, האם היא נכונה ?

בינתיים יצא לי לראות שני דגמים של סמסונג אותם אהבתי

פיליפס אראה בימים הקרובים

פורסם

סמסונג F6100 ומעלה מסכים מעולים מבחינת איכות תמונה אבל כוללים לפחות 3D וזה מתבטא במחיר.

 

מבחינת מחירים ליבוא רשמי (חוץ מפיליפס) אתה מוזמן לבדוק מולי בפרטי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

תודה רבה על ההמלצות

 

אני רוצה להוסיף גם ממיר 'עידן +'

חיפשתי מה עדיף, ממיר מובנה או חיצוני ולא מצאתי תשובה חד משמעית.

כמו כן, אני מעוניין להקליט שידורים מסוימים

תוספת הזיכרון הפנימי והיכולת להקליט, תעלה מאוד את חוויית השימוש במסך.

פורסם (נערך)

בדגמים יש הרבה מספרים, הרבה אותיות, הרבה שמות של טכנלוגיות. בשורה התחתונה מה שקובעת היא העין.

לפני כחצי שנה עמדתי מול בחירה דומה, ניגשתי לאחת מרשתות החשמל שידעתי שיש לה על הקיר מבחר רב של מסכים.

באתי בגישה של תקציב פתוח. הפקטור הקובע מבחינתי היה איכות תמונה של מסך נטו. ללא smart וללא 3d.

העין התמקדה על מסך ספציפי של סמסונג (שוב, בלי לדעת דגם ומחיר)

כשקיבלתי פרטים הסתבר שהוא רק הגיע כמה ימים קודם לחנות. וזאת הקולקציה החדשה של סמסונג.

בדיעבד הסתבר לי שזה דווקא הדגם הכי פשוט שלהם מהקולקציה וגם דיי זול: UA46F5000.

אצלי היא מחוברת קבוע למחשב עם מתקן ייעודי שבניתי (צירפתי תמונה)

מאוד מבסוט מהקניה, בידיעה שלא התפשרתי בדבר העיקרי שמסך צריך לתת - איכות תמונה. גם ב HDMI וגם בשידורי SD.

אגב, היא גם כוללת DVT מובנה מצויין.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/8252022/2014-01-30%2021.25.58.jpg

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מסכים אתך ב-100% , לגבי איכות תמונה אפשר להתייעץ אבל מה שקובע בסופו של דבר היא העין שלנו ולכן מבחינה זו ,הדעות שונות .

 

לעומת זאת, תמיכה בממיר ויכולת הקלטה הם שני פיצ'רים , או שיש אותם או שאין אותם ,אין אמצע .

פורסם

 

אכן אחלה תמונה

גם התמונה בסמסונג ממש טובה , היא מאוד מדויקת

 

מעניין בתור חבילה של סה"כ פיצ'רים+תמונה+אחריות

 

מה עדיף הדגם הזה של LG או הסמסונג F6400

×
×
  • תוכן חדש...