Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

camaro vs mustang convertibale בארה"ב לתושב ארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר טוב גר כבר כמה שנים בארה"ב אבל כל הרכבים שהיו לו שם היו תמיד מהשכרה/עבודה.

כעת הוא מעונין לרכוש רכב "פאן".

ההתלבטות שלו הייתה בין סדרה 3(בסיסית) למכוניות שבכותרת, לגבי הסדרה 3 הערכתי שהתחזוקה שלה

תהיה יותר יקרה לכן הורדתי אותו מזה.

יש לי כמה שאלות:

 

1. האם ההנחה שלי לגבי הבימר נכונה?

2. האם יש עדיפות בין שתי האופציות האחרות מבחינת אמינות ותחזוקה (שוב הכל בארה"ב)

3. לגבי תהליך רכישת רכב בארה"ב, מה מקובל (פרטי/דילר) איך אתה יכול לוודא שלא דופקים אותך וכו'.

כל מידע על תהליך רכישה יכול לעזור.

 

תודה מראש.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

1. you're absolutely correct, bimmer are very expensive to repair, unless you're hard core BMW fan, I would't recommend it to anyone

2. No, most guys in the US are either Ford guys or Chevy guys, both cars are good choice as fun weekend toys or daily drivers

3. It all depends, there are good private seller and there are scammers, most people are pretty honest, same goes for dealer. if you want to have a peace of mind and can afford it, but a CPO car, which is a Certified Pre-Owned car, meaning a used car from the dealer that comes with extended warranty that will take care of any repair at no charge.

 

Good Luck

×
×
  • תוכן חדש...