Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מאגן 2004- בעיה בקודנית?


lironi_ohana
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים,

כשאני מכניסה את הכרטיס, יוצאת לי הודעה "card reader fault".

יש אור בקודנית אבל כשלוחצים על המספרים אין תגובה.

הבעיה היא בקודנית או בכרטיס?

יש חשמל באוטו (יש אורות, וינקרים).

קראתי קצת בפורום וניסיתי ללחוץ על הכפתור לחיצה ארוכה וזה לא עזר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהבעיה בקודנית, שנבצעת ניתוק אימובלייזר מקורי ולכן ההודעה הזו.

אוקיי תודה על התשובה. יש משהו שאפשר לעשות או רק לגרור את האוטו למוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל הכפתורים הפסיקו להגיב בבת אחת, ספריי מגעים לא יעזור.

 

אפשר לנסות לנתק מצבר לכמה דקות, אבל קחי בחשבון שזה יאפס את מחשב המנוע ויתכנו בעיות בסל"ד סרק אחר כך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה דווקא נשמע כמו בעייה בכרטיס-מפתח עצמו, נסי להחליף סוללה כצעד ראשון.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוללה בכרטיס חכם של רנו משמשת רק להפעלת נעילה מרכזית. אימבלייזר פועל גם בלי סוללה בכלל, הוא לא מבוסס על סוללה.

 

לדעתי זה כך בכל מערכת אימבלייזר באשר היא - לא מתנים את יכולת ההתנעה של הרכב בתקינות סוללה במפתח.

 

ובלי קשר, אם היא הצליחה לפתוח את האוטו עם הרטיס ולהכנס פנימה - הסוללה בסדר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוללה בכרטיס חכם של רנו משמשת רק להפעלת נעילה מרכזית. אימבלייזר פועל גם בלי סוללה בכלל, הוא לא מבוסס על סוללה.

 

לדעתי זה כך בכל מערכת אימבלייזר באשר היא - לא מתנים את יכולת ההתנעה של הרכב בתקינות סוללה במפתח.

 

ובלי קשר, אם הוא הצליח לפתוח את האוטו עם הרטיס ולהכנס פנימה - הסוללה בסדר.

 

הסוללה אכן לא בסדר. יש לי שלטי נוחות שפותחים וסוגרים את הדלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודעת למה, אבל ניראה לי שזה קשור..

שלשום רציתי להניע את האוטו וברגע שהתחלתי להקיש את הקוד, הקודנית התחילה לצפצף בלי הפסקה ולאחר מכן כל החשמל באוטו הפסיק לעבוד.

פתחנו את מכסה המנוע ובמינוס של המצבר הכל היה כמו אבקה לבנה כזאת ניראה כמו קורוזיה. שיחקנו קצת במגעים של המצבר ופתאום הכל חזר לעבוד כרגיל. ואתמול קרה כל הסיפור שהקודנית לא נלחצת.

האם יכול להיות קשר לסיפור עם המצבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, הקודנית שלך היא מסוג ספטרוטק (עד כמה שאפשר לראות בצילום).

זו לא קודנית שמשבשת RF של האימובילייזר המקורי. (לפחות לא באופן מכוון).

לא שזה מוריד אותנו מהכוון שהעלה בוקי, זה רק מקשה עלי לעזור לך לנטרל אותה מרחוק...

 

בהחלט יש מצב שתקלת החשמל קשורה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...