Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , מצאתי סט מגיני רוח לרכב שלי במחיר של 310 . בתור אחד שאין לו ניסיון בנושא רציתי לדעת האם זה מחיר סביר ? תודה.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

310 זה מחיר שהוא גבוה יחסית למיטב ידעתי המחירים נעים בין 200-250 ודרך אגב תמיד תוכל להזמין מEBAY ולחסוך עוד קצת...

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

טל צודק, אם מדובר על הכנסה למסילות החלון, כלומר מגיני רוח ייעודיים לדגם רכבך, המחיר זול, אני נפרדתי מ400 ומשהו עבור הרכב שלי

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)
לא יודע מה זה הכנסה אבל ראיתי שזה בא עם הדבקה של 3m

 

ומדובר על סט ל 4 החלונות .

 

Screenshot_2014_01_27_08_30_41.jpg

עריכה אחרונה על ידי Elantra05

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם (נערך)

השחלה זה אמור לעלות יותר, גם אני חשבתי פעם שזה עדיף.

אבל הדבק עושה עבודה מצויינת, בהשחלה החלון לא נסגר טבעי עד הסוף וכך הוא מפעיל קצת לחץ על מגני הרוח מה שלא ממש עושה טוב לחלונות.

 

מחירים של הדבקה נעים בין 200-300 ש"ח הכל תלוי באיכות של מגני הרוח

את שלי קניתי ב 300 אך הציעו לי גם ב 200 פחות איכותיים, העדפתי לקחת את האלה ב 300

עריכה אחרונה על ידי civic07
פורסם

המגינים שנכנסים בהשחלה הם הכי טובים אבל גם יקרים יותר.

בניגוד למה ש-civic07 אמר, כשמדובר במגיני רוח מחברה טובה החלון נסגר ללא שום הפרעה ובלי שום לחץ.

עד כמה שהדבק חזק, עדיין מדובר בדבק דו"צ. עם הזמן הדבק ייחלש.

×
×
  • תוכן חדש...