Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אומנויות לחימה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנתיים בקארטה, 6 שנים בג'יו ג'יטסו + איגרוף תאילנדי ועוד כמעט שנה בנינג'יטסו.

 

נינג'טסו מצויין ! הכי איכותי ועם אנשים ברמה שלא כמו שאר המיקצים. לצערי הוצאתי את כל "הכוח" שהיה לי על הג'יוג'טסו ולכן אני לא ממשיך להתאמן.

 

עזר ?

 

כן.

 

אבל לא בטוח שאם לא הייתי מתאמן לא היה תוצאה דומה. הכל בראש !

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

קראתי פעם על שיטת הלחימה היהודית הסודית של 12 השבטים, שווה חיפוש באינטרנט....

 

אפרופו נינג'ה, נזכרתי במשחק העתיק (עוד מיימי מחשבי ה386) של נינג'ה שנלחם בנינג'ות אחרות.

 

למישהו מוכר?

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
קראתי פעם על שיטת הלחימה היהודית הסודית של 12 השבטים, שווה חיפוש באינטרנט....

 

אפרופו נינג'ה, נזכרתי במשחק העתיק (עוד מיימי מחשבי ה386) של נינג'ה שנלחם בנינג'ות אחרות.

 

למישהו מוכר?

 

יוסי.

 

 

היו כל מיני, בימי הXT העליזים ומשחקים שרצים על דיסקט 5.25 אינצ' היה משחק בשם

קאראטקה (KARATEKA) שהיה תותח על

חוץ ממנו היו את נינג'ה יפני או משהו כזה...

 

 

רון.

מצחיק שאתה זוכר.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
היו כל מיני, בימי הXT העליזים ומשחקים שרצים על דיסקט 5.25 אינצ' היה משחק בשם

קאראטקה (KARATEKA) שהיה תותח על

חוץ ממנו היו את נינג'ה יפני או משהו כזה...

 

 

רון.

מצחיק שאתה זוכר.

אני מדבר על המשחק NINJA, היית צריך להלחם בנינג'ות אחרות, המשחק הוא דו מימדי.

 

אני כמעט לא זוכר כלום מהמשחק הזה חוץ מזה שהוא היה ממש אהוב עליי.

 

(אני זוכר שקוראים לו NINJA כי זה מה שהיה צריך להקליד בDOC כדי להכנס למשחק :smile: , הייתי אולי בן 6 או 7 בזמן הזה )

 

אתם לא יודעים איזה טובה אתם עושים לי אם אתם מעלים קישור למשחק הנוסטלגי הזה...

 

ובקשר לקישור של האומנויות הלחימה הישראלי:

 

עוד סיבה טובה מדוע אני אוהב את השושלת היהודית, ומאוד גאה להיות חלק ממנה (כמה שזה מאוד מצחיק לראות חסידים בלוק של קארטה קיד :lol: ).

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אוקיי אז רציתי לדעת אם יש פה מישהושמתמחה באיזושהי אומנות לחימה והאם זה עזר לכם מתישהו? סיפורים יתקבלו בברכה..

 

תודה.

למדתי חצי שנה קמ"י (קרב מגן ישראלי) לפני שלוש שנים בערך , והבטחון היה בעננים. הרגשתי שאף אחד לא יהיה מסוגל עלי.

עד שיום אחד... משחק כדורגל בבי"ס , האווירה מתחממת , קללות , דחיפות ...פתאום... משום מקום... בוםםםם לפנים. ועוד איזה בום קטן לצלעות...

בקיצור , ברגע האמת , לא קמ"י ולא נעליים , לא ידעתי מאיפה זה בא לי...

 

אבל אולי זה רק אני , ולאחרים זה כן היה עוזר...

 

בכל מקרה , כרגע אני לומד אייקידו כבר קרוב לחצי שנה.

וואלאק אתה!!

פורסם

סליחה על ההידחפות אבל המשחק נינג'ה הביא לי פלאשבקים עצבניים אז אני חייב לפרוק מטען!!

 

אני זוכר משחקים נינג'ה ובדיוק איך שזה מתחיל - אתה נינג'ה שחורה ויש נגדך נינג'ות אדומות ובכל מיני צבעים...

בהתחלה זה מחוץ לכמה בתים... ואז זה בקטנה ביער... ואז צריכים לעבור גשר!

בשלבים המתקדמים זה במערות בלאגנים.....

 

מישהו זוכר?? יש שחזור למחשבים של היום של זה?

פורסם

היי

 

 

בטח שיש!!!

מאחר וזכויות היוצרים פגו או שניתן אישור מהחברות להפיץ את המישחקים שאבד עליהם הקלח, הוקמו אתרים שמיתמחים בנושא...

 

http://www.dosgames.com/

http://www.dosgamesarchive.com/index.php

ועוד...

 

ישנו אמולטור DOS חופשי שניקרא dosbox

בהצלחה!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
סליחה על ההידחפות אבל המשחק נינג'ה הביא לי פלאשבקים עצבניים אז אני חייב לפרוק מטען!!

 

אני זוכר משחקים נינג'ה ובדיוק איך שזה מתחיל - אתה נינג'ה שחורה ויש נגדך נינג'ות אדומות ובכל מיני צבעים...

בהתחלה זה מחוץ לכמה בתים... ואז זה בקטנה ביער... ואז צריכים לעבור גשר!

בשלבים המתקדמים זה במערות בלאגנים.....

 

מישהו זוכר?? יש שחזור למחשבים של היום של זה?

בטח שמישהו זוכר! אני ! על המשחק הזה דיברתי (כמעט בטוח לגמרי).

 

לא מצאתי אותו בחיפוש שערכתי בקישורים של redbaron.....אבל היה נחמד להוריד משם את C&C....רק חבל שהמקש הימני של העכבר שלי לא עובד :? .

 

אבל תודה על הקישורים! היה שווה כניסה...

 

 

 

 

עריכה: עדכון, יש בעיות בסאונד של המשחק C&C, ניסיתי להתקין דרך המשחק כרטיס קול, אך כנראה הכרטיס שלי לא תואם למשחק, הכי קרוב שהגעתי זה ששומעים את המשחק מקוטע.

חבל:(

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
שנתיים בקארטה, 6 שנים בג'יו ג'יטסו + איגרוף תאילנדי ועוד כמעט שנה בנינג'יטסו.

 

נינג'טסו מצויין ! הכי איכותי ועם אנשים ברמה שלא כמו שאר המיקצים. לצערי הוצאתי את כל "הכוח" שהיה לי על הג'יוג'טסו ולכן אני לא ממשיך להתאמן.

 

עזר ?

 

כן.

 

אבל לא בטוח שאם לא הייתי מתאמן לא היה תוצאה דומה. הכל בראש !

 

דניאל.

עכשיו אני מבין את החתימה הקודמת שלך (צבי הנינג'ה).

חחחח זה הכל בראש

avatar473_1.gif

b bo bos bose baaaaaaaaas

×
×
  • תוכן חדש...