Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה,

 

עשיתי לא מזמן נסיעת מבחן לסיאט לאון 2012 1.2 טורבו ידנית (נוסעת מעולה אגב)

 

מבקש חוות דעת על סוכנות הטרייד אין " צ.נ ליסינג " בתחנת הדלק סונול בכביש החוף כיוון ת"א דרומית למחלף נתניה-כפר יונה

 

תמיד נמנעתי מלקנות רכבים בסוכנויות שלא משתייכות לחברות גדולות, למרות שכאן אמרו לי שיש אחריות לשנה על מנוע וגיר

 

במוסך צ'מפיון, אז זה קצת מרגיע. והרכב לא עבר תאונות, עשה 24,000 ק"מ

 

מישהו מכיר?

תודה

פורסם

לא מזמן עברתי בסוכנות הנ"ל בחיפוש אחרי גיפ.

מה אגיד... הרכבים נראים שם מעולה, רובם כאלו יצאו מהמפעל.

אבל כשהוצאתי את מדיד השמן לבדוק צבע, היו עליו טיפות מים .(אני מאלה שאוהבים להריח את הנוזל קירור) הודתי למוכרן וברחתי משם.

(דרך אגב: התוצאה הזו חזרה על עצמה ביותר מרכב אחד במגרש הנ"ל)

אז לדעתי המכוניות שמורות מבחוץ אבל חשש כבד למנוע. קח את הרכב למוסך לבדיקה מכנית מקיפה. בקש היסטוריית טיפולים.

זה רכב חדש ולדעתי אם אין לו היסטוריית טיפולים או שהושמטו טיפולים לא הייתי אפילו עושה נסיעת מבחן.יש עוד הרבה לאונות בארץ. אבל זה רק אני...

פורסם

קח את הרכב לפחח שאתה תקבע, עדיף מחוץ לרדיוס הקרוב למגרש, בקש ממנו לבדוק שילדה, אם הכל תקין, הרכב נוסע טוב ואין בעיות מיוחדות נסה להתמקח ותתחדש.

פורסם
קח את הרכב לפחח שאתה תקבע, עדיף מחוץ לרדיוס הקרוב למגרש, בקש ממנו לבדוק שילדה, אם הכל תקין, הרכב נוסע טוב ואין בעיות מיוחדות נסה להתמקח ותתחדש.

 

תודה רבה! נראה לי שלא אקח תסיכון עם המקום הזה, בתחושה שלי לא הייתי שלם עם המקום.

פורסם
למרות שכאן אמרו לי שיש אחריות לשנה על מנוע וגיר

במוסך צ'מפיון, אז זה קצת מרגיע.

אתה גורם לזה להישמע כאילו זה איזה צ'ופר של המגרש הזה... מדובר ברכב שנת 2012 - זו אחריות היצרן שאיתה הוא מגיע.

פורסם
אתה גורם לזה להישמע כאילו זה איזה צ'ופר של המגרש הזה... מדובר ברכב שנת 2012 - זו אחריות היצרן שאיתה הוא מגיע.

 

בלבולי מוח אמרו לו, אם זה היה מגרש הגון הוא היה נותן אחריות לשנה בנוסף לאחריות היצרן כמו שאנחנו קיבלנו מHERTZ ואלבר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...