Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברי הפורום.

 

בעברי הייתי מזמין הרבה חלקים\חלפים\שיפורים לאופנוע דרך אתר מוטודיפו.

הכול היה מסודר לפי דגמים ושנתונים, ובכללי היה נוח ומהיר להזמין מהם.

אחרי שקניתי את הגודזילה, ניסיתי לחפש אתרים בסגנון רק לרכב ולהפתעתי לא מצאתי.

 

יש חיה כזאת? עם כן יש אתרים מומלצים?

ראיתי את השרשור הדביק בטכני ואין שם משהו בסגנון.

תודה.

פורסם

זה לא בדיוק מה שאני מחפש.

אין משהו בסגנון ONE STOP SHOP? כול היופי של האתר הוא שאין חנות ויש פחות הוצאות. ולכן גם המחירים יותר עממיים.

 

אם לא אז מישהו יכול להמליץ על חנות חלפים עם מחירים נורמליים?

פורסם
זה לא בדיוק מה שאני מחפש.

אין משהו בסגנון ONE STOP SHOP? כול היופי של האתר הוא שאין חנות ויש פחות הוצאות. ולכן גם המחירים יותר עממיים.

 

אם לא אז מישהו יכול להמליץ על חנות חלפים עם מחירים נורמליים?

 

מה רע ב EBAY?

http://www.ebay.com/motors

Kia Niro 2017

פורסם

בדרך כלל אני משתמש בEBAY. אני צריך להחליף צלחות בלמים ורוצה להחליף את כול הפילטרים בשביל השקט הנפשי שלי.

 

להתרוצץ בבית המכס ולקבל אישורים לצלחות ממש לא באלי.

ולחכות שבועיים למסננים בשביל לחסוך 5 שקל לא שווה.

 

הבנתי שאין משהו מומלץ כנראה שאזמין בחנות חלפים באזור תודה.

פורסם

סליחה על הדאבל פוסט.

 

על הדרך מישהו יכול להמליץ על מוסך טוב לאודי בפ"ת? לקראת הבית נדלקה לי הנורה של חוסר מים החנתי מהר בחניה ומיכל העודפים ריק ושלולית מתחת לאוטו. :cry:

×
×
  • תוכן חדש...