Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביקרתי באוטו איטליה

 

ובעל המקום עשה לי סיבוב על ה166 שלו.

וואו איזה מכונה מדהימה.

על הדרך עשו לי סיבוב על הלאנציה קאפה, גרסת הטורבו.

ואמרו לי להתרחק מה 146.

יש להם קאפה למכירה במסגרת התקציב שלי פחות או יותר (10K)

הבנתי שהאוטו יכול להאיץ מהר. מהר מאוד. מה דעתכם עליה?

 

עם תקציב כזה לא תוכל להחזיק לנצ'יה קאפה טורבו

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

כפי שכבר כתבתי למעלה התקציב טוב בעיקר לקניית צרות של אחרים. גם (ואולי בעיקר) אלפא/במוו/לנציה שנמכרות במחיר עד 10K יכולות בקלות להניב חשבון במוסך שעולה על ערך הקניה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הקאפה שיש באוטואיטליה למכירה במחיר הזה היא לא גרסת הטורבו, למיטב זכרוני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם הקונה רוצה רכב במאפיינים שביקש ובמחיר הנמוך שציין, אז כן זה הגיוני.

 

רוצה לומר, רכבים כאלה דורשים השקעה לא מבוטלת כדי להחזיקם במצב נסיעה, שלא לדבר על מצב הנאה.

 

אני סומך מספיק על אוטו איטליה שציינו את המשמעויות בפניו.

 

לאור זאת אני דווקא מצדד בצבי- הסיכוי למצוא אלפא ישנה במחיר נמוך שאינה מצריכה יישור קו רציני הוא נמוך מאד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תשמעו אני מבין את המשמעות של אחזקת רכב כזה. התקציב הוא כזה כי אני די לחוץ על כלי תחבורה השאלה עם אפשר למצוא משהו נורמלי ומהנה במחירים האלה (ולא אצטרך לחפור בתא מנוע בשבת). כול עוד זה לא בעיה להזמין חלקים בארץ, אני מאמין שאפשר להסתדר.

 

 

אם זה בלתי אפשרי נקנה איזה 323 ונסגור עיניין.

פורסם

היית באוטו איטליה (גילוי נאות - מוסך הבית שלי, ושל רבים אחרים כאן בפורום), ראית וקיבלת הסברים. החבר'ה שם, מעבר למקצועיות, ישרים מאד. אם אחרי ההסברים שלהם אתה מאמין שתעמוד בזה - לך על זה, רק שלא תחיה בסרטים, זה הכל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חפש 206 ידנית במצב טוב ותהנה.

 

אם השיקול הוא כלכלי אז אין מה לדבר על אלפא בת כמעט 20.

 

שלא יובן לא נכון, האלפא שלי היא חלק ממני כמו שהטבעת היא חלק מסאורון, אבל כשבא מישהו בתקציב דחוק ושאינו מעוניין להרים את האוטו על הליפט כל סופ"ש, דעתי ברורה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
היית באוטו איטליה (גילוי נאות - מוסך הבית שלי, ושל רבים אחרים כאן בפורום), ראית וקיבלת הסברים. החבר'ה שם, מעבר למקצועיות, ישרים מאד. אם אחרי ההסברים שלהם אתה מאמין שתעמוד בזה - לך על זה, רק שלא תחיה בסרטים, זה הכל.

 

 

שום סרטים. אין לי בעיה להיכנס להרפתקאות (טוב יש לי קצת).

 

אחרי שני אופנועים בשנתונים דומים אפילו פחות. שניהם נוסעים על הכבישים, בעלים שמחים.

 

הרצון הוא כלי תחבורה שיתן קצת יותר בסופי שבוע. אבל לא לכבות שרפות כול שבת.

 

והחברה באוטו איטליה הסבירו הכול בסבלנות ובפרטי פרטים. לא פגשתי הרבה אנשי מקצוע כאלה פתוחים ועוזרים.

פורסם

רק בחיאת דינאכ, לא יודע מה הניסיון שלך כנהג, אבל אל תנסה לנהוג כמו גיא, הוא באמת יודע מה הוא עושה על ההגה (וגם מתחת לליפט) :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
רק בחיאת דינאכ, לא יודע מה הניסיון שלך כנהג, אבל אל תנסה לנהוג כמו גיא, הוא באמת יודע מה הוא עושה על ההגה (וגם מתחת לליפט) :wink:

 

אקח לצומת ליבי :) גיא בחור זהב אבל מפחיד לנסוע איתו.

פורסם
אם זה בלתי אפשרי נקנה איזה 323 ונסגור עיניין.

 

אם ה323 הכוונה למזדה, אז כן, אם התקציב שלך נמוך, זאת אופציה עדיפה, אפילו שגם זה לא מבטיח לך רכב עם אפס תקלות, אבל לפחות יש יותר סיכוי טוב למצוא כזאת שלא תדרוש יישור קו שעולה יותר מהאוטו.

 

עשה לעצמך טובה, ותתרחק מכל מיני רכבים "מעניינים", כי בתקציבים האלה מה שיהיה מעניין זה לרוץ בין מוסך לבנק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רציתי להציע מרצדס 190E לדעתי אפשר למצוא אחת לא רעה במצב נסיעה סביר בקציב הנ"ל וליישר קו לאט לאט.

סך הכל מדובר במכונה מאוד מאוד אמינה,מיוחדת,ונעימה.

Porsche 944 turbo

×
×
  • תוכן חדש...