Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היום ניסיתי להחליף כבל מד מהירות

הכל הלך יפה וטוב,החיבור עצמו במד מהירות תקין אבל אני לא מצליח להכניס את הכבל כמו שצריך למקום בגיר,מדובר בפז'ו 306 שנת 94,כל פעם שאני מנסה להכניס את הכבל הוא כאילו נכנס בסדר אבל הוא לא,הכבל עצמו נכנס לתוך המעטפת החיצונית ולא נכנס כמו שצריך לחיישן...

מישהו יודע אוליי איך להכניס את זה?

פורסם

קודם כל צריך לדעת כמה להבליט את הכבל הפנימי מהחיצוני וצריך להלביש עליו את הצ'ופצ'יק שיושב על כבל .

במידה והכבל אכן מוכן והכל כשורה אז יתכן והצ'ופצ'יק מהכבל הישן תקוע בגיר ויש להוציאו !

JDM :twisted:

פורסם
קודם כל צריך לדעת כמה להבליט את הכבל הפנימי מהחיצוני וצריך להלביש עליו את הצ'ופצ'יק שיושב על כבל .

במידה והכבל אכן מוכן והכל כשורה אז יתכן והצ'ופצ'יק מהכבל הישן תקוע בגיר ויש להוציאו !

הוא לא תקוע..

כי כשהכנסתי את הקצה של החוט הקרוע והנענו את האוטו כאילו במצב נסיעה אז הוא הסתובב תקין..

פורסם

צריך לעבוד הפוך...

היתה לי בעיה דומה אבל באופנוע... (יותר קטן יותר קל...)

 

בקיצור- לאחר שלא הצלחתי בדיוק כמוך...

חיברתי את הקצה דבר ראשון ליציאה (שאצלך היא בגיר)

לאחר מכן תוך כדי נתועה איתית דקימה (נסיעה מאוד איטית) הוא נכנס ומשתלב לתוך הספידומטר...

 

תנסה...אולי גם כאן זה יעבוד....

פורסם

לאקי, מה דעתך לגשת למוסך שמתמחה בספידומטרים ושיעשה את העבודה בצורה מקצועית ? בלי לזלזל ביכולתך , כמובן.

פורסם

אין מה לשלב תוך כדי נסיעה שום דבר ,כנראה שהכבל שלא לא מתאים או שהוא ארוך מדי ולא נסגר .

 

גש ל"מחוון ספידומטרים" בחולון רח הפלד 25 אני בטוח שיעזרו לך שם ..

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...