Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב זה ניסאן לארגו 2002 שכרגע יש לה 14 אינץ (לא מגנזיום)

 

בחצי שנה האחרונה חיפשתי ג'אנט 14 5X114 והתברר לי שזו מידה בעייתית ל14 אינץ'

 

אלה שכן מצאו אצלם נתנו לי הצעות מחיר הזויות של 1000-1500 שקל שהמחיר של ג'אנט 14 אמור לעלות 700 -1000

 

אז חשבתי לעלות ל15 אינץ' כי גם ככה אני צריך להחליף צמיגים וגם יש יותר היצע

 

מישהו יודע אם יש אפשרות להעלות מידה ל15 אינץ' ברכב הזה?

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

שלום ג`וני, המחירים של הג`אנטים בשוק הינם שונים בגלל מגוון של פרמטרים כגון , אייכות, יצרן, מותג, היצע בשוק,חלוקת ברגים

ואפילו התאמה לרכב.

אין fix price למידה מסויימת.

רק רציתי לחדד את הנושא שלא יהיה ביידך מידע מוטעה.

 

לגבי אישור ל15 תבדוק בעמדה מס 1 או במחלקה טכנית אצל היבואן .

אצלי Auto Data לא מופיע דגם רכב זה

או אם יש לך ספר רכב אולי במפרט הטכני רשום

לכל שאלה או עזרה אנחנו כאן.

×
×
  • תוכן חדש...