Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי אצל sound FX וקיבלתי הצעה חדשה למערכת לרכב...

 

קדמיים SPL extrem הכחולים עם טוייטר בצורת להבה כחולה (מאד מאד יפה, חבל שאף אחד לא ירהא את זה :) )

סאב של באזוקה 10" בתיבה אטומה קטנה.

מגבר רוקפורט 200

 

המחיר כולל התקנה (חיווט+ בניה של 6.5 מקדימה + התקנת מגבר ) הוא באיזור ה2600

 

מה דעתכם?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

נשמע מצויין - גם המפרט וגם המחיר

 

 

הקומפוננט הזה הוא אחד היותר טובים ששמעתי במחיר כמו שלו

כנ"ל לסאב - נצילות גבוהה

פורסם

קומפוננט באיזור ה850

סאב באיזור ה400

מגבר באיזור ה700

 

יש למישהו עוד דיעות על הקומפוננט הזה או החברה הזאת?

או מגבר שנושק לתקציב הזה? הבנתי שהרוקפורט נותן "רק" 25 לערוץ, זה מספיק?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

SPL בת של חברת SOUNDSTREAM ויש עליה ביקורות טובות...

 

 

בעניין הקומפוננט כדי לך גם לישמועה קומפוננטים אחרים כמו דוטק MBQ ורוקפורד...

פורסם
היום הייתי אצל sound FX וקיבלתי הצעה חדשה למערכת לרכב...

 

קדמיים SPL extrem הכחולים עם טוייטר בצורת להבה כחולה (מאד מאד יפה, חבל שאף אחד לא ירהא את זה :) )

סאב של באזוקה 10" בתיבה אטומה קטנה.

מגבר רוקפורט 200

 

המחיר כולל התקנה (חיווט+ בניה של 6.5 מקדימה + התקנת מגבר ) הוא באיזור ה2600

 

מה דעתכם?

 

נשמע מאד נחמד....

יש לך אולי את הדגם המדוייק של הקדמיים.... עם הלהבות?

ROVER=~~

פורסם

אז מה היית עושה אחרת?

(חוץ מדוטק על הקומפוננטים..)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ועוש שאלה, מה עדיף את המגבר רוקפורט שאמרתי 4*25 או לאנזר 424?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בהנחה שאנחנו מדברים על תקציב נמוך ואיכות דבר ראשון

הייתי מתרחק מהמגבר של הרוקפורד יש הרבה יותר זולים עם תפוקה יותר גדולה למגנט יש הרבה דברים חדשים ומומלחים.

בקשר לקומפוננט - מכוויה אישית שלי תלך ותשמע!!! אל תסתמך אפילו עם זה קומפוננט ששוה 1500 ש"ח יכול להיות שלא יהיה לך מתאים ויש יותר זולים גם מגנט וגם מאק אודיו שיש להם דברים זולים ומאוד טובים גם במגברים!!

עם הסאב תישאר! הוא סבבה מאוד וגם דיי זול !!

פורסם

תשמע, ברור שאני מתכוון לשמוע...

פשוט השירות בsoundFX מעולה אז מזה אני לא מפחד :) אני ישמע אתזה באוטו ויחליט...

 

ושוב, מגבר לאנזר או הרוקפורט הזה? נורא מפחיד אותי כל הקטע של 4*25! אולי אנדררייטד אבל עדיין!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש אלטרנטיבות מומלצות יותר,

על איזה עלות מדובר?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני תאמת הייתי בונה את המערכת שלי בצורה שונה כמעט לגמריי.

 

עצה שלי : אל תמהר!!

 

לך תראה עוד דברים לך תשמע עוד תלמד קצת על סוגים של מגברים ורמקולים וככה לא תצתרך להסתמך על שם או המלצה ותוכל לדעת מה אתה רוצה ולמה ומה הכי מתאים לך.

פורסם

אתה מאמין לי שאני מתחבט במערכת ה"פשוטה" הזאת של פחות מ2500 ש"ח כבר מעל חודש?

 

עברתי משיקולים של קומפוננט+9*6, קומפוננט+סאב,בניה 9*6+רמקולים שיש לי עכשיו ואחר כך קומפוננט...

מגברים זולי, מגברים יקרים...מה לא!

 

עכשיו נגיד והתקציב שלי למגבר הוא לא יותר מ1000 (ובאמת לא יותר מ1000), מה כדאי לי?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש לי ניסיון חיובי עם

MAGNAT XCITE

BLAUPUNKT GTA

זה ניכנס לתקציב שלך בול...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...