Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיוב רכב לגריטה ב-2 טסטים רצוף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייב שיהיה בעל 2 טסטים רצוף..._בעוד שנה יבקשו 3 טסטים רצוף.

מה הטמטום הזה?האם המטרה שלכם להוריד רכבים ישנים מהכביש או להיתעלל באזרחי ישראל?

מי שיכול לעזור להוריד את התקנה הזו, תבוא עליו הברכה,_ומי שיכול ליידע את האנשים האלה, שאני לא רוצה להישתמש, במלים חריפות נגדם, אולי היתה להם אי שפיות זמנית. לך תדע...

פורסם

למה טמטום? דווקא יש היגיון בתקנה הזאת...

 

המטרה היא, כמו שכתבת, להוריד מהכביש רכבים ישנים. רכב שלא היה לו טסט לא היה על הכביש ולכן אין סיבה להוריד אותו. כיוון שתקציב המדינה מוגבל, כדאי לבזבז אותו על רכבים שבאמת נסעו וזיהמו בשנתיים האחרונות, ולא על רכבים שצברו אבק באיזה מחסן נטוש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני מסכים איתך שרכב ללא טסס אינו זכאי לגריטה אבל שים לב מה רשמתי

היום הם מבקשים 2 (שנים) טסטים רצופים מחר יבקשו 3 טסטים רצופים ובעוד יומיים עם פס לבן באמצע הרכב..

פורסם

אולי יבקשו ואולי לא.

בפועל מה שקרה זה שאנשים היו ״מחזירים לחיים״ גרוטאות שעמדו במשך שנתיים רק בשביל הגריטה. הרי עד שנתיים ללא טסט לא צריך בדיקת מעבדה, אלא רק טסט רגיל. אז מעבירים את הרכב שעמד כבר שנה ועשרה חודשים בקומבינה ומורידים אותו מיד מהכביש. לא זאת היתה המקורית של התוכנית לגריטה.

ביום שיבקשו פס לבן על הגג, אצתרף בשמחה למחאה שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כפי שרשם הזמר והאייקון מעלי,

אין מספיק תקציב כל הרכבים ולכן משרד התחבורה צריך לתעדף את הזכאים.

דווקא נעשה צדק עם מי ששילם מכספו בשנתיים האחרונות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הדאגה של משתמשים רבים לזיהום האוויר ולבטיחות ממש מעוררת התפעלות..:-P

יש הגיון רב בדרישה לשני טסטים רצופים, וזאת על מנת למנוע מצב בו רק "מעבירים את הניירות טסט" ושולחים לגריטה מכונית שעמדה זה מכבר.

גם כך לא מדובר על כמות גדולה מאד של מכוניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

התקנה הזו בהחלט סבירה בעיני.

 

החלק הלא סביר הוא דווקא הגבלת השנתון של כלי הרכב לגריטה, כאילו מה - אם יסירו את ההגבלה הזו אז בעלי המכוניות משנת 2008 יעמדו גם הם בתור כדי למכור אותם למדינה תמורת 3,000 ₪?

 

אדם שמחליט שהרכב שלו שווה לו 3,000 ₪ ולא יותר, יודע בדיוק איזו בונבוניירה הוא מוריד מהכביש - וכזו עדיף שלא תיסע ולא חשוב השנתון שלה.

פורסם

הגיון מסויים - כיוון שהתקציב זעום (1500 מכוניות בשנה) - רוצים לגרוט את המכוניות הישנות יותר קודם (מתוך הנחה שהן מזהמות יותר ובטוחות פחות).

:turn-l:
פורסם

אכן בתקציב המוגבל של התוכנית טוב שמתעדפים מכוניות נוסעות ומזהמות על פני האחרות.

 

אין שום הצדקה לשלם לבעל גרוטאה שכבר לא נסעה שנתיים וגם לא תיסע יותר אף פעם.

שימכור אותה לברזל ב800 שקל וזהו.

 

לגבי שנתון המכוניות משנתון 93 ומטה הן גם אלו בלי ממיר, רובן לפחות, והכי מזהמות בפער עצום.

 

הרבה יותר מועיל לגרוט מיצובישי כזו נטולת ממיר מאשר דייהו משנת 96 עם ממיר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני תכננתי להחיות גרוטאות ישנות ולגרוט אותן, ואני חושב שהחוק הזה לא הוגן כלפי

 

 

 

ציניות

מתנדב בארגון ידידים

פורסם

בואו נעשה סדר בדברים.

למי שיש מכונית מעל 20 שנה אינו מהעשירון העליון.

במכונית כזו יש לעשות כל חצי שנה טסט.

בכל שנה תוכנית הגריטה מתחילה בינואר ומסתיימת לאחר כמה שבועות אם בכלל.

המסקנה היא פשוטה : בעל רכב כזה צריך לעשות לפחות 3 טסטים אם לא יותר ,כדי להיתקבל לתוכנית הגריטה.

למי שיש בעיה כמו שלי מוזמן ליצור קשר.

יש לרשום בגוגל תוכנית גריטה כדי לקבל את פרטי התוכנית,גם במשרד לאיכות הסביבה.

אם מישהו יודע למי לפנות במשרד הרישוי,כדי להגיש את התלונה .כמו כן האם יש אפשרות להגיש תביעה בעניין זה.

הרבה מאד אנשים יהיו מאוכזבים כשיגיעו למשרד הרישוי כדי לגרוט את הרכב.

לדעתי הכללים צריכים להיות פשוטים רכב פרטי מעל 20 שנה עם טסס זכאי לגריטה נקודה..

בברכה-חיים.

פורסם

חיים,

 

במדינה מתוקנת עם הגיון בריא אתה בהחלט צודק.

אם זאת, בשל תקציב נמוך, טוב יעשו אם יתעדפו לגריטה את הרכבים שנוסעים ומזהמים בפועל ולא את אלו שכבר שנים עומדות בחצרות.

במאמר מוסגר, ייתכן והיו יכולים להפחית מהתמורה את עלות שני הטסטים האחרונים וליצור פשרה שמקובלת על כולם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...