Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיוב רכב לגריטה ב-2 טסטים רצוף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי הכללים צריכים להיות פשוטים רכב פרטי מעל 20 שנה עם טסס זכאי לגריטה נקודה..

בברכה-חיים.

 

דעתך לא התקבלה. שים לב שהדרישות נקבעו בין משרד האוצר, משרד התחבורה ומשרד איכות הסביבה. מחאה מול משרד הרישוי לא תעזור.

 

עד כמה שזה נשמע לך הגיוני או נכון, בתנאי התכנית הנוכחית אין שום בעייה לחסל את התקציב בתוך ימים, ולכן אין שום סיבה להקלות בדרישות. כנ"ל הדרישה שהרכב יגיע לגריטה בנסיעה.

:turn-l:
פורסם

האויב האמתי כאן הוא התקציב הנמוך, אע"פ שהוכח שהתועלת מהגריטה עולה עשרות מונים על הכסף שהתכנית עולה למדינה בפועל - מקצים לה סכומים מגוחכים שלא מספיקים להרצה רציפה שלה.

 

אחרי שהגיעו הפקידים למסקנה שתקציב יותר גדול הם פשוט לא ישיגו, ניסחו את הדרישות ככה שהרכבים שייגרטו יהיו כאלה שבאמת נוסעים ומזהמים (שהרי זו באמת המטרה - להוריד מהכביש רכבים מזהמים ולא בטיחותיים) ולא כאלה ששוכבים בחצר של מישהו שנים בהמתנה לתכנית הגריטה, בזמן שאותו מישהו נוסע על רכב חדיש בהרבה.

 

יש היגיון בדרישות החדשות, כי זו המציאות שמשרד התחבורע ואיכות הסביבה צריכים להתמודד אתה.

 

רוצים לשנות משהו? תפנו לשר האוצר שיגדיל את התקציב. (כאילו שאין לו מספיק דברים על הראש עכשיו)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפי המידע האחרון שברשותי .

מבצע הגריטה הסתיים תוך מספר שעות.

חבל לבזבז אנרגיה נגד החלטות מטופשות של משרד איכות הסביבה בשילוב משר התחבורה.

מה שנותר הינו להגיש תלונה נגדם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תלונה על מה?

אני לא בטוח שהבנת מה מהות התוכנית הזו-

זה לא איזה צ'ופר לאזרח אלא תוכנית עם מטרה כלשהי.

×
×
  • תוכן חדש...