Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדפסת קנון או הי'ץ. פיייייי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא את HP.

 

הדגם שהבאת לא נחשב לאיכותי, וגם לא הכי מוצלח באמינות, מנסיון במשפחה.

 

לגבי הcanon, לא מכיר.

 

המלצה אחרת- קח את ברדר Brother J430w. מדפסת מעולה, דיו זול מאוד (10-15 ש"ח לראש תחליפי), והראשי הדיו פשוטים מאוד במבנה שלהם (בניגוד לHP) כך שלא בעיה לייצר תחליפיים ברמה גבוהה.

יש לנו במשפחה המורחבת 3 כאלו שעובדות הרבה וללא אף תלונה.

המדפסת גם אלחוטית וגם עם כבל USB.

 

מחירה באופיס דיפו/ קרביץ הוא 400-430 ש"ח. מומלץ לברר מלאי קודם ההגעה לחנות, שכן היא מבוקשת.

 

ראיתי את המדפסת הזו בחנות כלשהי ומתברר שאין להם יותר במלאי, רק בתצוגה וגם אותה הוא לא רצה למכור כי רשום לו שלא למכור במחשב ושצריך להחזיר.

השאלה שלי היא האם שווה לקנות מדפסת שכבר אין הרבה בחנויות כי אם אצטרך להשתמש באחריות לא יהיה איך לתקן או כשאצטרך למצוא דיו לא אמצא?

אז מה עדיף, לקנות מדפסת שבתחילת חייה כזו שתהיה בחנויות עוד הרבה זמן או שזה לא משנה?

פורסם
ראיתי את המדפסת הזו בחנות כלשהי ומתברר שאין להם יותר במלאי, רק בתצוגה וגם אותה הוא לא רצה למכור כי רשום לו שלא למכור במחשב ושצריך להחזיר.

השאלה שלי היא האם שווה לקנות מדפסת שכבר אין הרבה בחנויות כי אם אצטרך להשתמש באחריות לא יהיה איך לתקן או כשאצטרך למצוא דיו לא אמצא?

אז מה עדיף, לקנות מדפסת שבתחילת חייה כזו שתהיה בחנויות עוד הרבה זמן או שזה לא משנה?

אני מניח שהיבואן שומר מלאי למקרה של תקלות והכל. אפשר להגיד את אותו הדבר על הרבה מוצרים חשמליים.

 

בקשר לדיו, זאת מדפסת שיכולה לקבל הרבה סוגי "ראשים", ואפילו אפשר לקנות מיכלים ריקים ולמלא אותם עם בקבוקי דיו שזמינים תמיד (המילוי נעשה בצורה הכי פשוטה שיש, פותחים את הפקק במחסנית ושופכים לבפנים את הדיו).

 

בכל מקרה, לא מאמין שאמורה להיות בעיה עם הזמינות של הראשי דיו בשנים הקרובות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

הרבה דגמים של HP חולקים את אותם מיכלים. אל תהייה מוטרד מזמינות מיכלי דיו. יש לי ברדר בת 7 וגם לה אני מוצא בקלות מיכלים.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...