Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי קורולה 07 עם 80K ק"מ ,

הרכב טופל במוסך לא מורשה , ומחירי הטיפולים נראים לי זולים מדיי

מצתים (70 ש"ח) , נוזל קירור (75 ש"ח), שמן גר (64 ש"ח)

אני מעוניין לעשות טיפול תקופתי + "יישור קו" לפני הטסט השנתי (סוף דצמבר).

מאחר ואני עומד להחזיק את הרכב כמה שנים טובות, אני רוצה להשקיע בחלפים איכותיים שמתאמים לרכב.

מאחר והטיפול ייעשה בעוד חודשיים +- יש לי זמן להזמין רכיבים מאיביי אם זה חוסך.

 

אשמח להמלצות על חברות , מקט"ים וחלפים

בינתיים הרשימה שלי היא

 

1. שמן מנוע

2. שמן גיר (אוטומטי)

3. פילטר למזגן

4. מסנן אויר

5. מסנן שמן

6. שמן ברקס

7. מצתים

 

האם פספתי משהו ? כמו שאמרתי , אשמח להמלצה על חלפים ספצפים (חברות,צמיגות שמנים וכו)

 

תודה !!

פורסם

 

1. שמן מנוע קנה בארץ. אחד השמנים הטובים שאפשר להשיג הוא רוייאל פרפל בצמיגות 5W30.

2. שמן גיר (אוטומטי) אני ממליץ על נוזל מקורי בלבד או לפחות כזה שעומד בתקן הנדרש על ידי היצרן. ניתן להשיג נוזל מקורי בחלק מחנויות החלפים או בכל מוסך מורשה.

3. פילטר למזגן ניתן לרכוש חליפי סיני ב 30-40 ש"ח, אין כל צורך לרכוש מקורי

4. מסנן אויר מומלץ מקורי

5. מסנן שמן כנ"ל

6. שמן ברקס DOT4 מכל חברה מוכרת, חנויות חלפים מחזיקות בדרך כלל מותגים אירופאיים לצד מותגים עלומי שם

7. מצתים ניתן לברר בספר הרכב את הדגם המתאים של DENSO או NGK. מאחר והפרש המחירים אינו גבוה אני ממליץ על מקורי.

 

האם פספתי משהו ? כמו שאמרתי , אשמח להמלצה על חלפים ספצפים (חברות,צמיגות שמנים וכו)

 

תודה !!

 

פלאגים, פילטר שמן ואוויר לא הייתי מתאמץ להזמין מאי-ביי, זה לא שווה את זה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, אני חושב שאתה טועה. מי כמוך מכיר את המחירים של החלפים בארה"ב.

פילטר שעולה 7 דולר בארה"ב עולה כאן 80 ש"ח לפני מע"מ.

פלאג אחד של אירידיום עולה אצל היבואן 90 ש"ח לפני מע"מ. בחו"ל? 11 דולר. המחיר של הפלאגים שפירטת כאן הוא של פלאגים רגילים שניתן למצוא אפילו יותר זול.

פילטר אוויר-מגיע ל200 ש"ח כאן. בחו"ל-כמה דולרים.

משתלם להזמין מאתרים שמתמחים בטויוטה ומבצעים משלוח בינ"ל.

 

פותח השרשור-שלח לי בה"פ את מספר השלדה של הרכב ואביא לך מקט"ים.

פורסם

אתה שוכח את עניין המשלוח והבירוקרטיה. משלוח כזה יעלה באיזור ה 30$, אם לא יותר. הוא עלול להיתקע במכס או להוסיף לכל החגיגה מיסים ושאר ירקות. חוץ מזה הוא לא צריך פלאגים אירידיום.

החסכון, אם יהיה כזה, זניח עד אפסי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בהנחה שמשלוח לא יעלה לי כסף (יש לי קרובים מארה"ב שיכולים להביא לי)

 

מאיפה כדאי להזמין ? ואיך אני מברר מק"ט ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...