Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב המדובר פיגו 307 sw 2005 אוטומט.

 

מחפש מוסך לטיפולים שוטפים ומקום שיתן לרכב ולבעליו ( אשה בלי שום כל ידע ברכבים עם רכב ראשון שלה ) בית חם וראש שקט.

 

יש המלצות??

 

תודה.

פורסם

לבת דודה שלי יש את אותו הרכב-והיא מטפלת במוסך "חאלד שומלי" באזור התעשייה שנחשב למוסך טוב, אני רואה הרבה בעלי פיג'ו מטפלים אצלו.

כשאני טיפלתי אצלו ראיתי גולף GTI חדשה יחסית על הליפט אצלו שהחליפו לה צירייה במיומנות.

עשיתי אצלו את הטיפול 60K ליאריס, ד"א הוא מרשה להביא חלקים לטיפול ולוקח רק על העבודה.

פורסם

אני בעלים של רכב זהה.

אני מטפל כבר קרוב ל20 שנה במוסך עזור שנמצא באזור התעשייה עמק חפר.

הבחור פשוט אמין,אם תצטרכי הוא יבוא לקחת את הרכב ממך או שיחזיר אותך הביתה ויבוא לקחת אותך שהרכב יהיה מוכן.

מומלץ.

פורסם

לא ממליץ על מוסך חאלד שומלי, מנסיון שלי עם 2 רכבים ושל חבר גם כן עם שני רכבים.

מבלי להיכנס לפרטים אומר שהעבודה מעולה , אבל על פי רוב לא מוצדקת...

אסכם ואומר שאין לי כסף לטפל אצל חאלד....

והמבין יבין.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...