Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מבחינת חסרונות - חסר הילוך אחד לפחות

 

דווקא אצלי נעשה הרושם שיש הילוך מיותר - רבעי. למרות שגיר מנסה להכניס אותו בכל מצב ובכל מהירות אפשרית (למרות המנוע האנמי משהו), עם הילוך הזה אין מה לעשות מתחת ל90קמ"ש. מזל שיש מצב S שמבטל את ההילוך המיותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני שמח שאתה ממשיך לעדכן, אשמח לשמוע את הסיכום אחרי החזרת הרכב.

בדיעבד אני רואה שטעיתי, עד היום לא היה עוד מבצע כזה שחזר על עצמו מבחינת כדאיות.

דווקא ציפיתי לקיץ הזה שבו יככבו במבצע דומה דגמי שברולט שהיבוא שלהם מופסק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מה עם נהיגה "אחרת"? אתה לוקח אותה לכבישים מהנים או שמוותר על התענוג?

ודרך אגב, צריכת דלק של 13.3 ק"מ לליטר היא צריכה מעולה לרכב הזה!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מה עם נהיגה "אחרת"? אתה לוקח אותה לכבישים מהנים או שמוותר על התענוג?

ודרך אגב, צריכת דלק של 13.3 ק"מ לליטר היא צריכה מעולה לרכב הזה!

 

התשובה נמצאת למעשה בגוף השאלה, לא מגיעים לצריכה ממוצעת כזאת עם שבתות בנס הרים - אבל פייר זה אחד הדברים שיותר חסרים לי.

לא רשמתי זאת בחסרונות כי זה עניין יותר פסיכולוגי, ולא בעיה או חסרון ברכב הספציפי - הוא לא נועד לזה וגם לא מתיימר להיות.

 

איכשהו לא יודע למה צמד המילים "סטודנט תפרן" ו"רכב חדש" לא מסתדרים לי ביחד באותו המשפט..

 

זה מאוד פשוט, לאחר מכירת הקליאו נשארתי למעשה עם סכום המכירה, ועם הכנסה לא גבוהה - אבל כזאת שמאפשרת החזקה של רכב.

חיפשתי פיתרון שיאפשר לי לנסוע על רכב חדש לאורך תקופת הלימודים שנותרה לי + תקופה מסויימת אחרי, שתאפשר לי לחסוך גם לרכב הבא.

יוצא שלאורך תקופת הליסינג, בעבור הרכב (לא כולל דלק, ביטוחים ושות') אני משלם בדיוק את סכום המכירה של הקליאו שלי.

 

וככה צמד המילים "סטודנט תפרן" ו"רכב חדש" חיים להם בשלום ובהרמוניה.

פורסם

זה בגלל המנטליות של הבעלות בארץ.

 

בארה״ב כבר המון שנים עושים ליסינג לרכב ולא צריך להשכיב הון אצל היבואן.

 

שיטת האקספרס של אוויס עשתה שינוי בשוק בכך שאיפשרה ליסינג במחיר מאוד אטרקטיבי, שקרוב מאוד לירידת הערך של רכב דומה חדש

פורסם

אני לא מסכים עם הקביעה שהשיטה שינתה משהו.

העיסקה הזו הייתה משתלמת בגלל שהיבואן נתקע עם סטוק ומכר לחברת הליסינג בהנחה משמעותית.

אם תכנס היום לסניף של אוויס לא תקבל הצעה כזו משתלמת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
איכשהו לא יודע למה צמד המילים "סטודנט תפרן" ו"רכב חדש" לא מסתדרים לי ביחד באותו המשפט..

נפלאות ליסינג מימוני

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני קיבלתי עסקה כמעט זהה על i20.

 

יש היום המון עסקאות מאוד משתלמות על רכבים משומשים

 

אתה מתכוון לידנית או לאוטומט?

אני אשמח לראות מסמך שיאשר את זה.

אני ביררתי פרטים לפני כחודשיים וכל ההצעות שקבלתי היו יקרות ב-10K ש"ח מהחישוב שעשינו בשרשור הזה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...