Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז זהו שלא..

 

עלות העסקה על מאזדה 2 כיום היא 44,540 כאשר התשלום הראשוני הוא 20,000. בהחלט לא מציאה גדולה, אפילו עסקה גרועה.

אגב, אם אתה בטוח שחבר שלך קיבל את העסקה הזו לפני שבוע אשמח באם תשלח לי את הפרטים שלו [בפרטי] בכדי שאוכל לברר האם תנאים אלו עדיין רלוונטיים גם בשבילי.

 

להלן עוד עסקאות שהוצעו לי:

יונדאי I20 אינסייט - מסתכמת ב-38,540.

ניסן מיקרה ויזיה - 38,150

פורד פיאסטה 1600 טרנד חדש - 42,410.

 

המחירים נכונים להיום ומבוססים על תשלום ראשון של 20K והיתרה ב-30 תשלומים.

 

על פניו נראה כי העסקאות אשר הוצעו לי הן בעלות כדאיות פושרת משהו, האם אני טועה?

אם אני לוקח בחשבון ירידת ערך ממוצעת של 15% בשנה אז בחישוב גס עלות ירידת הערך של הרכבים הנ"ל היא בסביבות 35,000 ₪ ב-30 חודשים.

 

לא הבנתי את העסקה. אתה משלם 20,000 מקדמה שלא תחזור, ועוד 18000 שקל, מקבל דלק וביטוח מחברת הליסינג ובסוף ה-36 חודשים מחזיר להם את הרכב?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא.

 

אתה משלם להם כל מקדמה שתבחר(שלא תחזור), ו-30 תשלומים חודשיים שלא כוללים דלק ביטוח טיפולים ושות.

 

למה (לפי דעתי האישית) זה משתלם?

כי בסכום נמוך יחסית, אתה נוסע ברכב חדש, מודרני ובטיחותי - על כל המשתמע מכך.

יש גם את נושא מכירת הרכב שאתה לא צריך להתעסק איתו - אתה מחזיר את הרכב ללא כל התחייבות.

כמובן שיש אלטרנטיבות זולות יותר, אבל לי אישית זה התאים.

פורסם

אגב, מישהו יודע אילו חברות מייצג אתר מוטודיל?

באתר שלהם יש מבצע למזדה-2 לתקופה של 32 חודשים בעלות של 38K ₪ סה"כ.

על פניו נראה מבצע משתלם כמעט כמו העסקה המקורית של אוויס [שכבר אינה קיימת], שם העלות הייתה 35K ₪ אך לתקופה של 30 חודשים, כך שההפרש בין העסקאות זניח.

 

http://www.motodeal.co.il/deals/209

פורסם
לא הבנתי את העסקה. אתה משלם 20,000 מקדמה שלא תחזור, ועוד 18000 שקל, מקבל דלק וביטוח מחברת הליסינג ובסוף ה-36 חודשים מחזיר להם את הרכב?

 

אתה באמת חושב שבעלות של 38K ₪ אתה תקבל רכב חדש לשלוש שנים + טיפולים + ביטוחים + דלק?! :shock:

אתה גם רוצה הרפיה? :?

פורסם

דווקא מבחינת ניהוג לדעתי ה-2 מתבלטת לחיוב בין חברותיה לסגמנט שהפכו שמנות ופושרות.

 

גם אני שקלתי בזמנו את העיסקה הזאת, פניתי דרך הפורום ורן התקשר אליי, הסביר הכל לפרטי פרטים והיה מאוד נחמד, גם לגבי עיסקת ליסינג פרטי רגילה.

אני שקלתי את זה, בסוף (לצערי) בכמה רגעים של ייאוש (גם כאן בגלל תחבורה ציבורית לא יעילה בעליל) רכשתי מאזדה 3 שממש אתמול עלתה ליד 2 וקיבלה שלט למכירה, אם יבוא זה שמוכן לשלם אני מקווה להתקדם לסופר מיני חדשה 0 ק"מ מליסינג או למיני חדשה מהיבואן, כנראה פיקנטו.

 

גמר חתימה טובה וצום קל ומועיל לצמים.

פורסם
אתה באמת חושב שבעלות של 38K ₪ אתה תקבל רכב חדש לשלוש שנים + טיפולים + ביטוחים + דלק?! :shock:

אתה גם רוצה הרפיה? :?

 

אני מבין שהשאלה נשמעת מפגרת אבל אני לא מבין למה לשלם 12 אלף ש"ח בשנה על השכרת (כי זה מה שזה בעצם) רכב? למה לא בעצם לרכוש את הרכב מיד שניה אחרי שנתיים על הכביש? מה בעצם חוסכים בעסקה כזו? את ירידת הערך?

פורסם

אם אתה רוצה לנסוע ברכש משומש אז יש כל מיני אופציות אחרות.

 

מי שרוצה רכב חדש לשלוש שנים בלי כאבי ראש - ולשלם רק את ירידת הערך +- ולא לשים סכום עצום אצל היבואן ברכישה - זאת אחלה דרך.

פורסם
מה בעצם חוסכים בעסקה כזו? את ירידת הערך?

 

אם תחפש את השרשור המקורי תראה שעשינו שם מספר חישובים ולא הגענו למסקנה לגבי כלכליות המהלך כי לא ניתן לצפות עלויות אחזקה של רכב משומש. ובנוסף אין עלות אחזקת רכב משומש מסוג X שווה לעלות אחזקת רכב משומש מסוג Y.

ולשאלתך, מה שנחסך ממי שבוחר בעיסקה זו, תקלות (רכב חדש עם אחריות), התעסקות במשא ומתן על קניית ומכירת הרכב, איסוף הממון כדי לרכוש רכב חדש/משומש.

 

עד היום העיסקאות האלו לא היו כלכליות כי העלות הייתה יקרה לעומת החלופה של רכישת רכב חדש/משומש.

מה שהשתנה הוא שמספר מצומצם של יבואנים נתקע עם סטוקים של רכבים, מציע אותם לחברות הליסינג במחירים מפתים ושם מסתכם הרווח שלהם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
דווקא מבחינת ניהוג לדעתי ה-2 מתבלטת לחיוב בין חברותיה לסגמנט שהפכו שמנות .

 

מסכים. היא קצת כמו מכונית gti "של פעם" מינוס הגה מתקשר.

רועשת, זריזה, קלילה, עם תיבה אוטומטית "טיפשה" כמו פעם,

ומאוד מוצלחת לטעמי. גם העיצוב הפנימי והגימור כמו פעם... לא נורא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

1000 ק"מ אחרי, חוזר לעדכן.

 

רשמים ראשוניים:

 

לחיוב: הרכב נוח בצורה יוצאת מן הכלל, מערכת השמע המקורית עושה עבודה לא רעה בכלל, החניה ורדיוס הסיבוב מצויינים (בטח לאחד שעבר מכזה של קליאוספורט), הרכב מרגיש זריז מאוד על הכביש וסה"כ חווית הנסיעה והנהיגה לא רעה בכלל.

 

לשלילה: נכון לעכשיו, צריכת הדלק מעט מאכזבת (אך צפוייה) מחשב הדרך מצביע על 9.5 ליטר ל-100 ק"מ.

מיכל הדלק פיצפון ומצריך כניסות די תכופות לתחנת הדלק (למרות הק"מ הנמוך שאני נוסע).

יש לה קטע מוזר בהעברת ההילוכים בהתחלת נסיעה, מן קליק מוזר כזה שחוזר על עצמו, אין לי מושג מה המטרה ו/או הסיפור של זה.

ההילוכים עוברים בצורה מעט אגרסיבית - ומדי פעם התיבה מתבלבלת, קצת מציק אבל לא סוף העולם.

 

 

סה"כ אני מרוצה מאוד מהרכב, החבילה הכוללת לא רעה בכלל ומבחינתי לפחות משתלמת מאוד, בטח במחיר שהוצע לי - רק שימשיך כך.

 

אלי.

פורסם

תתחדש

 

הקליק המוזר שאתה מדבר עליו מתחיל רק אחרי הדלקת הרכב בלבד או כל התחלת נסיעה? קרי עמידה ונסיעה מחדש.

לי יש אחת כזאת והקליק (קול של פחית) מופיע רק פעם אחת אחרי שהדלקתי את הרכב, אחרי זה לא מופיע (לא משנה כמה הרכב עומד ומתחיל נסיעה מחדש).

אם לזה אתה מתכוון הדבר תקין.

אגב הצריכה שלי עומדת על 8.8-8.9, נהיגה חסכונית (עם מזגן שצריך). ככל הנראה עם הזמן זה ישתפר לך.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

הקליק בתחילת נסיעה זו בדיקה עצמית של מערכת ה-ABS/ESP.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סוגרים שנה ראשונה ביחד, 12 חודשים ועל המד כ-15k, היום עברה טיפול ראשון במוסך 'תכלת' בראשון לציון.

 

צריכת הדלק השתפרה, במדידה מתדלוק לתדלוק עומדת על כליטר בנזין לכל 13.3 ק״מ.

אולי זה קשור לתוואי הנסיעה שלי שהשתנה - כעת רוב הנסיעה שלי הינה בינעירונית, ללא האצות וקיקים - כ-70 ק"מ ביום, לרוב עם חמישה מבוגרים ברכב + ציוד כזה או אחר בבגז' ומזגן תמידי.

מבחינת אמינות - כצפוי, לא היו תקלות כלל במהלך השנה הראשונה.

 

מערכת היחסים שהתחילה מעט בקרירות - הפשירה במהלך השנה.

השקענו בקשר שלנו - ידענו לא מעט ק"מ ואפילו הוכיחה את עצמה כיעילה ביותר במבצע האחרון.

הצבע האדום בקונסולה כבר ממש לא מפריע לי :wink: וב-95% מהזמן אני מרוצה מהחבילה הכללית.

 

מבחינת חסרונות - חסר הילוך אחד לפחות, בימים חמים במיוחד המזגן מעט מאכזב והייתי שמח לעוד כמה ליטרים במיכל הדלק.

 

נקודה חשובה נוספת שיש לציין היא את חברת אוויס - מדי פעם עולות זוטות, ההתקשרות איתם תמיד נוחה, זמינה והכי חשוב - תמיד יצאתי מרוצה מהפתרון שהוצע לי, בין אם זה דרך גיל מהפורום או החבר'ה מסניף ראשון.

 

לסיכום - מרוצה, נכון לרגע זה, מבחירתי בליסינג פרטי ובמזדה2 בפרט.

 

עד לשנה הבאה,

שבת שלום

אלי.

IMG_20140829_083522[1].jpg


×
×
  • תוכן חדש...