Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה RX8 בייבוא סדיר החל ממאי 2005.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית תגיע כמודל 2006.

 

דלק מוטורס הודיעה היום כי היא תתחיל לייבוא לקראת מאי 2005 את מכונית הספורט מאזדה RX8.

המכונית שמציעה מבנה ייחודי של קופה עם ארבע דלתות צפויה להגיע עם מנוע בהספק 200 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית, במחיר של פחות מ300 אלף שקל.

 

ההודעה הזו פורסמה בעיתון גלובש של יום שני בערב (סליחה על העיקוב, רק אתמול בערב ראיתי)

 

דווקא נחמד לא? :roll:

אנשים פה דיברו על מחיר של 320 אלף שקל ומעלה..

אז פחות מ300 אלף שקל זה אחלה מחיר..

בכמה הרכב נמכר בחו"ל ?:roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שהם אומרים פחות מ-300,000, זה יכול להיות גם 295,000 (ובטח יהיה באיזור).

 

וואו, מציאה - הגרסה החלשה, אוטומטית (הידנית בעלת 200 כ"ס עושה את המיאוץ הקלאסי ב-7.3

שניות, אני לא רוצה לדעת כמה זמן זה לוקח לאוטומטית), וכל זה במחיר של באיזור 300,000. איפה חותמים? :roll:

 

בארה"ב הגרסה הזאת עולה בערך כמו מיאטה רגילה (שעולה בארץ 165,000), בערך $1000 יותר.

ריטייל של $25,000, כנראה שתמכר בפחות.

 

באנגליה אני לא יודע אם נמכרת הגרסה האוט', אבל הידנית החלשה עולה 20,000 פאונד, ומאובזרת היטב.

 

אגב, איפה הידיעה הזאת הופיעה? * עריכה: אופס, לא שמתי לב שזה הופיע בהודעה המקורית *

 

עומר

פורסם
ההודעה הזו פורסמה בעיתון גלובש של יום שני בערב (סליחה על העיקוב, רק אתמול בערב ראיתי)

 

היה כתוב לי שאני צריך עוד 5 תווים אז הנה הם....

פורסם
שהם אומרים פחות מ-300,000, זה יכול להיות גם 295,000 (ובטח יהיה באיזור).

299,950 זה פחות מ300 אלף :wink:

כמו שאודי אמרו שהA6 החדשה עם מנוע 3.2FSI תעלה פחות מ500 אלף..

המחיר מחירון עומד על 499,950 :|

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
*סמיילי המום שנותן לעצמו מכה של יאוש על המצח*

כזה?

doh.gif

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

RX8 אוט' 200 כ"ס בפחות מ300K.. זה צריך להיות פחות מ200K..

יש מספיק רכבים "בפחות מ300K", כנראה שלא נראה את המזדה הזאת על הכביש.

פורסם
הגרסה האוטומטית?????????

אין להם בושה?!!?!?

אז מה אתה מעדיף שיביאו עם גירסה אוטומטית או לא יביאו בכלל????

הרי אם אין אוטומט אז לא מייבאים בכלל,

וגם אם זה כרוך בזה שזה יהיה ברכב ספורט.

העיקר שלישראלים יהיה נוח.

פורסם
אז מה אתה מעדיף שיביאו עם גירסה אוטומטית או לא יביאו בכלל????

הרי אם אין אוטומט אז לא מייבאים בכלל,

וגם אם זה כרוך בזה שזה יהיה ברכב ספורט.

העיקר שלישראלים יהיה נוח.

רגע הם עושים למישהו טובה ? שילכו להזד** הם והמכונית שלהם. אנחנו הלקוחות, אנחנו אמורים (והדגש בישראל הוא על אמורים) לקבוע. לא הייתי רוצה RX אוטומטית, הייתי כבר לוקח מיאטה ידנית ועם שאר הכסף...קונה עוד אחת :-)

 

מה זאת הגישה הזאת של "תגיד תודה הם גם ככה עושים לך טובה" אני לא מבין !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
רגע הם עושים למישהו טובה ? שילכו להזד** הם והמכונית שלהם. אנחנו הלקוחות, אנחנו אמורים (והדגש בישראל הוא על אמורים) לקבוע. לא הייתי רוצה RX אוטומטית, הייתי כבר לוקח מיאטה ידנית ועם שאר הכסף...קונה עוד אחת :-)

 

מה זאת הגישה הזאת של "תגיד תודה הם גם ככה עושים לך טובה" אני לא מבין !

הם לא עושים טובה לכל עם ישראל הם עושים טובה למעטים שאוהבים רכבי ספורט וכדומה, הרי זה עובדה וכבר דיברו על זה הרבה עם ישראל אוהב נוחות.

כל הזמן מתלוננים שלא מייבאים רכבי ספורט, אז כרגע האוטומט שולט ובזה אנחנו צריכים להסתפק.

אם לא זה אז תמשיכו לנסוע ברכבים סטנדרטיים או תעברו למדינה אחרת.

מה לעשות???

וגם היה פה שירשור לא מזמן על איזה פיאט לא זוכר איזה שלא מייבאים אותה בגלל שאין אוטומט.

אז או שמתקדמים אבל בצורה אחרת או שבכלל לא.

פורסם
אז מה אתה מעדיף שיביאו עם גירסה אוטומטית או לא יביאו בכלל????

הרי אם אין אוטומט אז לא מייבאים בכלל,

וגם אם זה כרוך בזה שזה יהיה ברכב ספורט.

העיקר שלישראלים יהיה נוח.

אותו הדבר.

אם לא מביאים לא קונה ואם מביאים רק אוטומטית לא קונה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הם לא עושים טובה לכל עם ישראל הם עושים טובה למעטים שאוהבים רכבי ספורט וכדומה, הרי זה עובדה וכבר דיברו על זה הרבה עם ישראל אוהב נוחות.

כל הזמן מתלוננים שלא מייבאים רכבי ספורט, אז כרגע האוטומט שולט ובזה אנחנו צריכים להסתפק.

אם לא זה אז תמשיכו לנסוע ברכבים סטנדרטיים או תעברו למדינה אחרת.

מה לעשות???

וגם היה פה שירשור לא מזמן על איזה פיאט לא זוכר איזה שלא מייבאים אותה בגלל שאין אוטומט.

אז או שמתקדמים אבל בצורה אחרת או שבכלל לא.

אני אישית אוהב רכבי ספורט ואת המזדה הנ"ל בפרט אבל אין שום סיבה שאני ילך וישלם 300,000 ש"ח על הרכב הזה, מצטער! ואתה יודע מה ? לא היה אכפת לי שלא ייבאו את הרכב הזה לארץ מספיק העניין שהם מייבאים אותו באטומטי אבל הם גם דורשים עליו מחיר מופרז לגמרי !!!

×
×
  • תוכן חדש...