Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה RX8 בייבוא סדיר החל ממאי 2005.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

.Having owned a 95 M3 and driven the powerful version of the RX8, I can tell you that the M3 will kick the RX8's a$$ hard.... the RX will eat the 330i alive though

 

By the way, even though the rotary motor is a 1.3L, it is regarded to in racing organizations as a 2.6L because everything in it is sized pretty much the same like a 2.6L... injectors, exhaust... everything pretty much

 

.Moti

פורסם

You couldn't be more wrong my friend... the consumer reports about the RX8 here in the US are constantly showing how bad the gas economy of this car is.... you think it'll take the same amount of gas like a 1.3L Fiat or something? wouldn't happen, a friend of mine that has one of those with the 210 HP (not the powerful version, the less powerful) reports about gas economy of about 6.5-7 Km per Liter

 

.This is not a comparable 1.3L to any of the 1.3L cars you know

 

.Moti

פורסם

You couldn't be more wrong my friend... the consumer reports about the RX8 here in the US are constantly showing how bad the gas economy of this car is.... you think it'll take the same amount of gas like a 1.3L Fiat or something? wouldn't happen, a friend of mine that has one of those with the 210 HP (not the powerful version, the less powerful) reports about gas economy of about 6.5-7 Km per Liter

 

 

 

 

.This is not a comparable 1.3L to any of the 1.3L cars you know

 

 

 

 

.Moti

Our Audi A6 with 2.4L engine does more km per liter than the RX8..

:?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
רוצה ספורטיבית קופה?

 

BMW 330 COUPE קומפקט...

 

והנה לך סופר ספורטיבית...

 

 

או איזה M3 1998 צהובה "CC" סטייל 6 הילוכים ידניים...THE DREAM. המכונית הבאה שלי אין ספק.

אז ככה...

 

330 לא מכיר אבל מכיר 328 ואני יכול להגיד לך שלטעמי הדגם שמופיע אצלך בתמונה יותר ספורטיבי ויותר כיפי לנהיגה. M3 זה כבר יותר מדי וגם לא בסקאלה של המחיר (גם ה-330 יקרה יותר ובלא מעט). כך שאם הייתי נותן לי את הבחירה הייתי מנסה את המאזדה קודם בשאיפה שהיא קצת פחות סלון מסדרה 3 קופה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

You couldn't be more wrong my friend...................................

 

This is not a comparable 1.3L to any of the 1.3L cars you know.....

 

לא התכוונתי לזה שהמכונית תצרוך דלק כמו מנוע 1.3! להיפך!

התכוונתי לזה שבגלל שהמנוע הקטן הזה מסוגל לנצל כמעט 100% מהדלק, בניגוד ל-25% ממנו במנוע רגיל - הוא יצרוך דלק כמו מנוע 2.6 ליטר. (קראתי על המנוע לפני זמן דיי רב, אז אם הנתונים עצמם לא מדוייקים... 'צטערת. אשמח אם יתקנו אותי).

פורסם

אני חושב שיש לך איזו טעות בסיסית - אם המנוע הזה היה מנצל 100% מאנרגיית הדלק,

היה לו (בקירוב) פי 4 (בהתבסס על יעילות של 25% למנוע בוכנה רגיל) הספק ממנוע בוכנה בעל אותה צריכת דלק. הנפח כאן הוא לא רלוונטי.

 

כמובן שזה לא המצב, כי אז היית מקבל צריכת דלק של 1:20 עם 350 כ"ס+, ומרוב רווחיות,

מאזדה היו יכולים אפילו לנתק את הקשרים המסחריים עם דלק מוטורס.

באופן מעשי, מבחינת נצילות, מנוע הוואנקל בRX-8 מקביל למנוע בוכנה בהספק דומה (210 כ"ס ל1:7 זה יחס סביר, אפילו לא מצטיין).

יתכן מאוד שהוונאקל יעיל יותר אינהרנטית, אבל זה לא בא לידי ביטוי בRX-8.

 

מעבר לזה, אני חושב שאחוזי הניצול של הדלק במנוע בוכנה רגיל הם משהו כמו 40%,

ולא 25% כפי שטענת (וגבוהים יותר בדיזל, מכאן צריכת הדלק הנמוכה יותר).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סליחה על ההקפצה אבל אם ב RX-8 עסקינן

אז רק רציתי שבזמן שאתם מחכים לRX-8 משעממת שתיובא לארץ במחיר מוגזם

רציתי להראות לכם מה עושים הגויים מעבר לים (הרחק מעבר לים)

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=1231&SubjectId=80

 

(למי שעצלן)

אז לאוזיס היה משעמם והם חשבו שהRX-8 הרגילה (הגדרה ל RX-8 רגילה: וואנקל 1.3 שעושה 240 כ''ס 0-100 6.4 ש') איטית במקצת

אז הם החליטו לבנות קונספט של RX-8 עם 360 כ''ס ומומנט של 35.7 קג''מ

 

התעניינתם\הסתקרנתם ?

תקראו את ההמשך בכתבה של האתר של ''אוטו'' (לינק למעלה)

 

(אומנם הידיעה קצת ישנה אבל אף אחד לא הזכיר אותה ואם אתם מיתעסקים ב RX-8 אז רציתי להוסיף קצת פילפל)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר


×
×
  • תוכן חדש...