Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעשים מהמגבר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הינה הסרטוט שתכננתי למייצב לרדיו דיסק. זה גרסת ניסיון יש עוד כמה שינויים כדי שהוא יעבוד פיקס.

TEST.JPG

 

קצת נתונים:

מתח כניסה 8-18V

מתח יציאה קבוע 12V עד 15A. גם בכניסה של 8V המייצב יפיק 12V האמפר שהוא יפיק זה תלוי באמפר הכניסה.

 

בעיקרון זה תמיד יתן 12V גם המתח יעלה ל18V וגם אם הוא ירד ל8V.

הוא זקוק לגוף קירור. והנצילות לא הכי גבוהה. זה בגלל פשוטות המעגל.

כדי שהנצלות תהייה גבוהה גם המעגל יהיה יותר מסובך.

 

שוב זה המעגל ההתחלתי יהיה שינויים ויהיה תמונות בסוף של המעגל הסופי.

ותוצאות

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה המטרה של המייצב מתח הזה? מה זה יתן לנו שהרדיו רואה 12V קבועים ולא 14.4V?

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

למה אתם מתחילים מהיקר

תתחילו מהזול ואחר כך תעברו הלאה.

תעשה את הבדיקה הזו ותגיד אם זה הסתדר.

תלפף חוט על החלק החיצוני של החיבור RCA,ואת זה תחבר לגוף המכשיר.

אם הרעש הפסיק אז המינוס של היציאה שרוף,לא שזה נורא אתה יכול להשאיר את זה במצב הזה במידה ואין יותר רעשים

אם אתה לא יודע איך לעשות תבוא אלי מחר בערב אני יעשה לך את זה

זה הטלפון שלי

058-888-919

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

השיטות של מיגון 2000 חחחח

 

כן זה עובד בדרך כלל תמיד עושים את זה כדי לבדוק אם זה זה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מה הקשר מיגון למה לשלוח אותו ישר להחליף אלטרנטור אם זה לא קשור לזה בכלל

אנשים פה קצת מגזימים עם הפתרונות תמיד צריך להתחיל מהפשוט\קל ולעלות בהתאם.

אני מוכן להתערב שזה מזה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אני יודע, רוב הפעמים זה זה או בעיה פשוטה אחרת ולא איזה אלטרנטור, HU או מגבר...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
מה המטרה של המייצב מתח הזה? מה זה יתן לנו שהרדיו רואה 12V קבועים ולא 14.4V?

המטרה שלו:

1. לתת מתח נטול רעשים לרדיו דיסק. כך הכרוס אוברהפנימי של הרדיו דיסק יתן צליל נקי יותר.

2. לרכבים עם מערכות חשמל חלשות\ או מערכות חשמל שיש הרבה צרכנים כמו מגברים ויש נפילות פתאומיות של 11V -10V זה המעגל הזה תמיד יתן לרדיו דיסק 12V.

3. גם לא בעיה לתכנן את המעגל שיתן 14.5V קבוע ב15A. אבל הלכתי על 12V. לשנות זה לא בעיה בכלל.

 

יש פה הרבה יתרונות. החשמל שהרדיו דיסק מקבל הוא לא קשור למערכת חשמל של האוטו.

רוב הרעשים שיש לנו מהמערכת זה בגלל החשמל באוטו. איתותים ניצוצות ונפילות מתח. ושריקות אלטרנטור ובאלגן. כול זה לא שומעים כמעט בגלל המסנן שיש מחוץ לרדיו דיסק (מין סליל כזה).

 

זה גם פיתרון מושלם לרעשים מסוג כזה וגם לייצוב מתח. כמו שאתה יודע אם הרדיו דיסק של מקבל 11V

בגלל המתח שירד בגלל המגברים החזקים אז גם תפוקת הקרוס אובר שלו יורדת והוא נותן סיגנל חלש יותר.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
רגע רעשי מנוע כאלו לא קוראים במקרה שמעבירים תRCA ביחד אם הכבל + של המצבר?

גם אפשרי, אבל לא תמיד...

זה מה שיפה בזה, שזה לא מדע מדוייק...

אצלי ברכב אין הפרדה טוטאלית, ואין רעשים. (לפחות לא כאלו שניתן לשמוע)

פורסם

ב-99.9% מהמקרים רעש אלטרנטור חודר למערכת ממקורות אחרים ולא מה-power supply של הרדיו.

לפי דעתי המיצב מתח זה דבר מיותר.

במקרים שבו הרעש נכנס דרך מערכת אספקת החשמל של הרדיו מוסיפים inline noise filter של 12v ונגמר הסיפור.

 

בקשר להעברה של כבל מתח ליד כבלי RCA, זה מיתוס שעבר ממתקין למתקין.

קח כל מערכת שתירצה, תוציא את הכבל RCA שלה מחוץ לאוטו ותנסה בכל דרך שתירצה ללפף מסביב הכבל RCA כבל מתח ולעשות את המערכת רועשת.... לא תצליח.

 

רעש אלטרנטור זה כן מדע מדויק... פשוט אנשים לא יודעים מהם השלבים לפתרון הבעיה.

בדרך כלל אנשים מציעים פתרונות, משנים נקודות ground, מגרדים צבע והופכים חצי אוטו ובסופו של דבר נשארים עם הבעיה.

ככה לא פותרים בעיה באופן מקצועי, קודם כל צריכים לעבוד לפי שלבי troubleshooting מסוימים ולהגיע למקור הבעיה.. ואז מגיעים לפתרון.

להציע לבן אדם להחליף אלטרנטור זה בכלל טיפשי, אנחנו מתעסקים בהתקנת מערכות, לא במכונאות רכב.

זה כמו שאצן יגיע לרופא ויתלונן על כאבים ברגל, והוא יציע לו לקטוע אותה.

אנחנו צריכים לעבוד על ההתקנה בשביל שבאף דרך לא יחדור רעש למערכת שלנו.

אלטרנטור מרעיש מאופן הפעולה שלו, אלטרנטור מייצר זרם AC וכתוצאה מזה יש לנו רעש אלטרנטור, זה אופן הפעולה של אלטרנטור.

כל אלטרנטור מרעיש, ולידע כללי אלטרנטור מרעיש זה סימן טוב לאלטרנטור בריא שמספק זרם, האלטרנטורים החלשים הם השקטים יותר.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

לא זכורה לי שאלה אחת ששאלתי שם בפורום והשאירו אותי בלי תשובה.

אני את העובדות יודע לגבי הנושא נקודות הארכה ברכב ואין דבר שלא מובן לי בקשר לנושא.

כבר 3 שנים שאני קורא על רעש אלטרנטור, ויש דברים שמתחברים לי בראש רק עכשיו... זה נושא מורכב ומבלבל ובגלל זה אנשים חושבים שזה לא מדע בדוק.

 

תזכיר אולי איזה שאלה שאלתי?

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.


×
×
  • תוכן חדש...