Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבדלים ברורים אפילו... כל מה שצריך זה לקרוא.

 

יש הבדלים בקרוסאובר (חיתוך תדרים)

באות הכניסה

ב 801X ניתן לחבר גם ללא בננות (HIGH LEVEL INPUT)

גם בגודל...

ועוד... :)

 

ואם כבר נכנסתי לזה...

ל 801X יש מעגל הגנה (חשוב!!!)

יש הבדל בין קוטר כבל המתח שניתן לחבר ביניהם

לפאנץ' יש שלט חוטי

 

...

פורסם

קשה לומר לך.

 

ישנם כאלו שפשוט לא אוהבים את דגמי 2003, ורק את הסדרות הישנות יותר, ושמעתי

ביקורות לא רעות על הסדרות החדשות של 2004, וכי לא סתם הן יקרות יותר...

לגבי הנתונים עצמם - תצטרך לחשוב עם עצמך מה עדיף לך?

לוותר על אפשרויות חיתוך מסויימות?

לוותר על מעגל הגנה?

מידות?

אפשרויות החיבור השונות? (עם RCA או בלי כמו שציינתי למעלה)

וכו'...

בסך הכל מבחינת נתונים הם דיי זהים, אתה תצטרך להעמיק בשביל לראות מה יותר יתאים לך.

 

גל

פורסם

כמובן שהייתי הולך על הרוקפורד 801X.

 

כי 800 שקל בהבדל של המחיר זה לא צחוק, אפשר לקנות בזה מורל דוטק.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אותם 800 שקלים יכולים להיות גם ההבדל בין התפשרות לאיכות. לכן הטיעון שלך מיסטר אודיו לא תופס פה.

גם ממה שאני מכיר ושמעתי דגמי 2003 (X למיניהם, אנשים לא הכי אהבו אותם) ודגמי הפאנץ' כבר השתפרו.

×
×
  • תוכן חדש...