Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כמה אמור לעלות תיקון של המכה הזאת?

ועם יש המלצות פחחים זולים באזורים ראשל"צ חולון בת ים ?

995188_669340289761076_860988886_n.jpg

1010538_669340259761079_1595545706_n.jpg

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

לא יודע לעזור לך...

 

אבל קשה להשאר אדיש לתוצאה של האנגרי בירד שהשתחררה מעל המכונית שלך...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא מכונית שלי לשמחתי לרעתי אני צריך לשלם על זה....

עוד אנשים שיכולים לעזור?

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם
לא יודע לעזור לך...

 

אבל קשה להשאר אדיש לתוצאה של האנגרי בירד שהשתחררה מעל המכונית שלך...

אהבתי את התגובה .

גדול.

ועכשיו למכה

קשה לדעת בדיוק רואים שזה מכה "טרייה" אני מאמין בגג בין 200-250 לא יותר

הייתי אומר לך לנסות לקנות ערכה לתיקון עצמי ,אבל לא מכונית שלך .

 

נסה לברר בפחחיות של "אינדיאנים" אני מאמין שב150 ₪ יתקנו לך .

 

אני רק יכול להבטיח לך שאם תיתן לבנאדם ,שנתת לו את המכה כסף ,הוא לא יתקן את המכה בכלל ,כי איך שהאוטו שלו נירא ,

השם ישמור

 

בהצלחה ותעדכן

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

״השם ישמור״ כולה יש לו קצת חרא של ציפור על הדלת, איך מפה הגעת ל״ה׳ ישמור״ רק ה׳ יודע.

 

בכול מקרה, לא מאמין שתיקון כזה יעבור את ה200-300 שקל אצל פחח סביר.

פורסם

מה שלשלת ציפורים יכולה לעשות לפח, חומצה פעילה .:shock2:

מדבר מניסון.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

:mm_yeah:

ברור, זה ידוע לכולם, אבל מפה ועד ל-״ה׳ ישמור״ הדרך ארוכה!

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

אגב - אם אנחנו בחומצה של ציפורים כבר, סתם משהו מהשבוע האחרון, חבר קפץ אלי כי היה לו הפצצת ציפורים בזמן שהוא היה שבוע בחופש, בקיצור - יש לו כמה כתמים שמה שלא עשיתי (פלסטלינה, פוליש בכמה דרגות) פשוט לא יורדים, הרכב שחור, פשוט מגעיל לראות את הצריבות האלה בפח. ממליץ תמיד להוריד כמה שיוצר מהר.

פורסם

הסיפור הוא כזה האישה נותנת לי שתי אפשרויות או 700 מזומן או שאני ימצא פחח שאני יתקן את זה...

מה זאת אומרת פחחות אינדיאנים?

יש מקומות מומלצים באזור ראשון ?

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

תגיד, היא תוציא חשבונית על ה 700?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

700 ש"ח נשמע הוגן.

גם לרוץ לפחחים ולבזבז זמן עולה כסף.

אל תשכח להחתים אותה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
הסיפור הוא כזה האישה נותנת לי שתי אפשרויות או 700 מזומן או שאני ימצא פחח שאני יתקן את זה...

מה זאת אומרת פחחות אינדיאנים?

יש מקומות מומלצים באזור ראשון ?

 

700 מזומן, חחחחחח בדיחה טובה.

אינדיאנים =ערבים.

נסה לקחת הצעת מחיר גם אצל הכושי.

700 שקל חחחחח בדיחמין לשבת .

עם "פומפה של פחחים מסדרים את זה גג 20 דק ואתה בחוץ

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

תסגור מה שתסגור, רק תתעד שאין לה תביעות נוספות כלפיך.

700 זה קצת הרבה. השאלה מה מחיר השקט שלך...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מסכים עם shayy בדבר אחד תתעד שאין לה טביעות נוספות כלפייך .

אבל לגבי השקט הנפשי ,אל תתפתה לשלם 700 שקל, לך לכל מוסך שאמרתי לך

יש לך תצלומים של הנזק שמור אותם אצלך וזה הכל.

לכל מוסך שתיכנס לא יקחו מימך יותר מי 300 שקל.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

×
×
  • תוכן חדש...