Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תיבהל מאחזקת הוולבו. היא לא יקרה כמו שאנשים כותבים. לבטח וולבו שנת 2004 יעלה בערך כמו משפחתומטית 2007/08.

רק קנה רכב שמור.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אל תיבהל מאחזקת הוולבו. היא לא יקרה כמו שאנשים כותבים. לבטח וולבו שנת 2004 יעלה בערך כמו משפחתומטית 2007/08.

רק קנה רכב שמור.

 

מניסיון עם וולוו של חבר שלי GLT 2400 2003 הרכב מאוד מאובזר ומפנק. הוא יד שניה, מטופל בחברה מהיום הראשון, קנה אותו ב110 אלף ק"מ , עכשיו כ 145 אלף. הרכב אצל נהג יחיד, רווק ללא ילדים. למיטב זכרוני בארבע שנים האחרונות הוא תיקן:

מנעולי דלתות מאחורה

מנגנון איתוראן ונעילה מרכזית

מנגנון חשמלי סגירת תא תדלוק

מפתח התנעה עם כפתורי הפתיחה התבלה והתפרק, כך גם הספייר

תפרים של מושבי הבד נפרמו במרכז המושב לרוחב

מכסה למחזיק הכוסות בין המושבים התפרק ונשבר

העור שמצפה את ידית ההנדברייק מתקלף

קצר בחשמל כללי של כל הדאשבוארד (1500 ש"ח)

ידית איתות התיישנה ופשוט נסדקה ונשברה

הכפתור של ידית ההילוכים התיישן ופשוט נסדק ונשבר

מסנן כל שהוא במנוע מפלסטיק פשוט נסדק ונשבר (לא זוכר איזה, הוא לא מצא תחליפי)

כבר 4 פעמים בגלל טמטמת במחשב, הרכב לא מניע, נלקח על גרר למוסך, בוצע איפוס ושם הונע

 

יש עוד כמה דברים שאני לא זוכר אך אני יכול להגיד כאן שבסבירות גבוהה, וולוו שחונה בשמש = הפלסטיקים שלה פשוט מתייבשים ונשברים, קשה למצוא חלקים תחליפיים בקלות, החלקים המקוריים יקרים מאוד (כמעט כמו אצל כל יבואן). אני חוזר ומדגיש שמדובר על נהג יחיד שעושה פחות מ10 אלף ק"מ בשנה. על אף כל זאת הוא מת על האוטו כי זו חוויית נהיגה שונה לחלוטין.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...