Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא רואה סיבה שלא יהיה חוקי. יש ערכות להכנת בירה ביתית למכירה, למה שיהיה אסור להכין וודקה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מכיר אדם רוסי שעלה לארץ ב1990, הביא איתו במכולה את הציוד הביתי הכי דה-בסט להכנת וודקה ומאז (23~ שים) רק משפר אותו ואפילו הוא מביא משם את החומרים כשהוא מבקר את המשפחה

 

ועדיין הוודקה שלו (50%~ אלכוהול) מרגישה כמו נפט בפה

אז אני לא יודע כמה איכותי זה סתם ציוד ביתי פשוט שקונים או משהו בסיסי שבונים.

זה לא סלחני כמו בירה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה הולך להכין סמאגון?

זה וודקה עם המון רעלנים ולא בריא כלל.

 

רוצה וודקה איכותית, יהיה יותר זול לך לקנות סטולי קריסטל / רוסקי פלטינום ולהנות ממנה שבעתיים.

Opel Adam S 2017

פורסם

רק תשים לב שאתה יודע מה אתה עושה. אחת מהבעיות של זיקוק ביתי היא שנוצר גם מתנול - וזה לא חומר שאתה רוצה לשתות

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אתה הולך להכין סמאגון?

זה וודקה עם המון רעלנים ולא בריא כלל.

 

רוצה וודקה איכותית, יהיה יותר זול לך לקנות סטולי קריסטל / רוסקי פלטינום ולהנות ממנה שבעתיים.

 

אבא של חבר מכיון סמוגון כבר יותר מ-10 שנים. לא רעל ולא נפט בפה ולא כלום - טעים, באמת טעים (ובחוזק של למעלה מ-50%), שותים בקלות ולמחרת הראש נקי גם לאחר כמויות מכובדות ביותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כפי שצוין כאן ולפני, הבעיה העיקרית היא הפרדה (נדמה לי באמצעות מדידת טמ"פ מדויקת) בין יציאת המתנול שהוא רעל הגורם לעיוורון ולבין יציאת האתנול-האלכוהול שאנו צורכים.

 

מתנול במשקה יגרום לנזק נורא ובלתי הפיך.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

צריך ציוד לזיקוק וצריך לדעת מה לעשות איתו.

מעבר לעניין ההתססה.

בעבר יצא לי להכין כהל מענבים, ברנדי, גראפה, בוכא וקלוואדוס מתפוחי רמת הגולן.

אם אתה יודע מה אתה עושה, אז גראפה 55% מחליקה לך בגרון כמו שוקו, בלי תופעות לוואי.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

זיקוק ביתי הוא חוקי ברוב המקומות בעולם, כולל ישראל.

בארצות הברית ההיסטרית זה כצפוי אסור בשלל מדינות.

יש ברשת מידע באיכות מעולה על זיקוקים וכיו"ב,

אבל צריך לעשות סינון די כבד כדי להגיע אליו,

כמות השטויות היא עצומה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אבא של חבר מכיון סמוגון כבר יותר מ-10 שנים. לא רעל ולא נפט בפה ולא כלום - טעים, באמת טעים (ובחוזק של למעלה מ-50%), שותים בקלות ולמחרת הראש נקי גם לאחר כמויות מכובדות ביותר.

 

כפי שצוין כאן ולפני, הבעיה העיקרית היא הפרדה (נדמה לי באמצעות מדידת טמ"פ מדויקת) בין יציאת המתנול שהוא רעל הגורם לעיוורון ולבין יציאת האתנול-האלכוהול שאנו צורכים.

 

מתנול במשקה יגרום לנזק נורא ובלתי הפיך.

 

spidrman - :mm_yeah:

RK - לבריאות לך.

אתה יכול לקרוא קצת בגוגל על מתנול ותבין מדוע זה נוראי. גם אם זה בייצור ביתי וזה טעים ומעולה, מתנול זה רעל מהשורה הראשונה.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%9C

 

אני אישית לא הייתי ממליץ לך לשתות מוודקה כזו לא משנה כמה היא טעימה..

Opel Adam S 2017

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז כנראה שאבא של חבר שלו יודע לזקק את זה בצורה כזו שהמשקה שמתקבל יהיה ללא מתנול.

בגלל זה דברים כאלה צריכים לעשות אנשים עם ידע וניסיון ולא כל אחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מתנול מתאדה לפני האלכוהול, ולכן זורקים או מעבירים

למקום אחר את מה שמכונה ה"ראש" בזיקוק.

כמה בדיוק צריך לזרוק? בשביל זה צריך לדעת כמה אחוז אלכוהול

יש ב"בירה" המותססת. קלי קלות עם הציוד המתאים.

תמיד יופק מתנול בתסיסה, אגב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...