Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקשר ללמוד נהיגה מתקדמת, הנהג הגיב פה במהירות.

אך האם בשביל להגיב מהר חייבים ללמוד נהיגה מתקדמת? ונהג שלא למד קורס נהיגה מתקדמת מגיב לאט?

פורסם

גם אני לא הבנתי כל כך את הקשר לנהיגה מתקדמת.

הנהג פשוט הגיב בקור רוח ובהגיון וכיוון את האוטו לכיוון המרווח שנוצר.

אין ספק שזה מה שהציל את חיי כל נוסעי הרכב.

פורסם

בחיי מה הקשר לנהיגה מתקדמת? כלום שום דבר!

 

אתם רציניים? כל נהג שעכשיו קיבל רישיון או נהג מספר שנים יגיב כך?

 

בנהיגה מתקדמת אתה לומד איך להגיב למצבי סכנה ואיך לנהוג ברכב בצורה נכונה.

 

אתה מתרגל מצבי סכנה שונים ומשונים על מנת שתדע איך להתמודד במידה ומשהו כזה יתרחש בכביש.

 

בדיוק כמו שטייסים מתרגלים קרבות ואיך לנהוג ברגע המכריע.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם
אם הוא היה לומד נהיגה מתקדמת הוא היה מתחמק בדריפט, עושה 360, חוזר לרכב שהתהפך, מטיף לנהג שהוא צריך ללמוד נהיגה מתקדמת, ואז היה מגיע דרקון ואוסף אותו חזרה לרכב שלו.

 

מתוך מחברת התסריטאי של סרטי מהיר ועצבני.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני מניח שנהג ממוצע היה בולם חזק, לא משנה נתיב/ מנסה לברוח ימינה, וכנראה היה מקבל את ההרכב המעופף ב"פנים".

פורסם

לא יודע איך הוא הגיב כל כך מהר , קולטים ממש ברגע האחרון שאפשר לברוח שמאלה.

יש לי הרגשה שהייתי נכנס ברכב המעופף.

פורסם

אני לא רואה שום שום קשר לנהיגה מתקדמת, ומדבר אחד שעבר נהיגה מתקדמת.

 

הוא פשוט היה ערני והגיב מהר וכיון את הרכב לכיוון הנכון והיה לו מזל שזה היה הכיוון הנכון. באותה מידה זה היה יכול להיות הכיוון הלא נכון.

פורסם

אין ספק שיש לו אינסטינקטים בריאים והוא יודע לעשות את הדבר הנכון, בזמן הנכון ובסדר הנכון:

1) הרגע

2) בדוק שלמות הטמבון ובקרת שריטות

3) שאל לשלומם של הנפגעים בהתהפכות וקרא לכוחות ההצלה!

 

טיפה מזכיר לי את הבחור שהעיף את האופנוען החצוף שפורסם פה לפני כמה ימים.

פורסם
אני לא רואה שום שום קשר לנהיגה מתקדמת, ומדבר אחד שעבר נהיגה מתקדמת.

 

הוא פשוט היה ערני והגיב מהר וכיון את הרכב לכיוון הנכון והיה לו מזל שזה היה הכיוון הנכון. באותה מידה זה היה יכול להיות הכיוון הלא נכון.

 

אז כנראה שלא הפנמת את מה שלמדת!

 

כמו שאמרתי, הדבר הכי חשוב הוא תרגול, תרגול ו... נחשת נכון - תרגול!

 

כשאתה מתרגל אתה מספיק מיומן:

א. לא להלחץ כשדברים מעין אלה מתרחשים.

ב. המוח שלך כבר יודע "אוטומטית" מה צריך לעשות - אין צורך כמעט בחשיבה.

 

כשאתה מספיק מיומן - המזל כמעט ואינו משחק תפקיד. נכון שתמיד כדאי שהמזל יהיה לצידך - אבל זה כבר סיפור אחר.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

הנהג שהעלה את הסרטון לא הזכיר במילה איזשהו קורס שעבר.

לא ברור איך מינפו את התקרית הזו לפרסומת לקורסים לנהיגה מתקדמת :-D

פורסם
אז כנראה שלא הפנמת את מה שלמדת!

 

כמו שאמרתי, הדבר הכי חשוב הוא תרגול, תרגול ו... נחשת נכון - תרגול!

 

כשאתה מתרגל אתה מספיק מיומן:

א. לא להלחץ כשדברים מעין אלה מתרחשים.

ב. המוח שלך כבר יודע "אוטומטית" מה צריך לעשות - אין צורך כמעט בחשיבה.

 

כשאתה מספיק מיומן - המזל כמעט ואינו משחק תפקיד. נכון שתמיד כדאי שהמזל יהיה לצידך - אבל זה כבר סיפור אחר.

 

מה הקשר מחט לתחת?

בנהיגה מתקדמת אתה לא מתרגל התחמקויות ממכשול באוויר, אתה מתרגל התחמקות מקונוסים קבועים על הרצפה.

 

הרכב שהתהפך באוויר היה יכול בזוית טיפה שונה להתגלגל בצד שמאל ולא בצד ימין.

כל הסיפור קרה מאוד מאוד מהר והנהג לקח החלטה לסטות שמאלה. הוא היה באותה מידה יכול לקחת החלטה לסטות ימינה.

ולדעתי גם בלי נהיגה מתקדמת (ובכלל לא ברור מהכתבה/סרטון האם הוא לקח נהיגה מתקדמת, פשוט לקחו סרטון וידיאו ברוסיה מיוטיוב והדביקו אותה לכתבה ) הוא היה כנראה עושה אותו דבר.

 

עריכה : להלן תרגום של גוגל למה שכתב מפרסם הסרטון ביוטיוב :

 

"

I apologize right away, this is my first video here!

It happened in Shatura, I have the car was full, the whole family, with small children! Driving priory was a girl traveling alone! Girl was born "in a shirt", and we all! Became safe! Priora 4 times overturned, left on the road was buckled, although the pillows did not work at it! machine now for parts to sell! on my machine was chirkash lengthwise all sides, I erased it, there is no trace at all! So it's safe to say that this is a miracle!

 

"

 

אפילו מפרסם הסרטון רשם שזה היה נס!

 

עריכה 2 :

הוא רושם שכל הרכב היה מלא עם כל המשפחה! בכתבה רשום שהוא היה עם אשתו והילד. כמובן שהם לא טרחו לקרוא מה הבחור רשם, פשוט בגלל שרק אותם ראו בסרטון מסתכלים על האוטו קדימה אז רק הם היו ברכב...

 

עוד דוגמא לבזיון, אפילו כתבי החדשות עובדים עלינו.

פורסם
אתה מתרגל מצבי סכנה שונים ומשונים על מנת שתדע איך להתמודד במידה ומשהו כזה יתרחש בכביש.

 

אין כאן שומדבר שקשור לנהיגה מתקדמת. הוא בסה"כ הפנה את ההגה למקום הפנוי ועבר בפוקס.

הכותרת שהחליטו לתת בנענע מראה מה קורה שכל זב חוטם הופך "לעיתונאי".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.

 

למען הסר ספק - לא עברתי קורס נהיגה מתקדמת אבל אני מתכנן בקרוב.

 

PHPCLUB - לא באתי להתווכח. אבל אם אתה לא מבין למה אתה מתרגל חמיקה מקונוסים על הריצפה - כנראה שאני לא אצליח להסביר לך לעולם.

 

הנקודה שלי היא פשוטה והיא כזו - גם בלי הקורס אתה יכול להצליח, אבל מה לעשות שמי שעובר קורס כזה יהיה יותר מיומן

 

ופחות לחוץ ויידע יותר מה צריך לעשות ואיך לנהוג.

 

לכל אלו שאומרים "ואם ואם ואם"... התשובה שלי היא כזו - אם לסבתא שלי היו גלגלים - לא הייתי צריך להסיע אותה כל הזמן לדודה שלי!

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...