Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כללית, בכל מכשיר GSM יש "הגדרות רשת" שבהן ניתן לבחור בין בחירה אוטומטיתלידנית. אם תבחר בידנית המכשיר "יחפש" רתשות כמה דקות ואז יציג את האפשרויות - ואז עליך לבחור. תביא בחשבון שסים של גולן יזהה את רשת סלקום כרשת של גולן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב ששייכים לאורנג, ויש להם הצעות טובות לעומת אוראנג וסלקום.

יכולים להמליץ? לשלול? משהו אחר?

נמאס לי מהמחירים של סלקום

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

יש לנו בבית שני מכשירים ברשת הזו, אין איתם בעיות מיוחדות.

 

כמו שנאמר זה בעצם אורנג' בתחפושת.

 

אם כבר אתה רוצה לעבור חברה אני ממליץ על רמי לוי, שלושה חודשים ראשונים ב1 ש"ח ואינטרנט יותר מהיר.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

ניידתי השבוע קו של סלקום ל 012. הניוד היה מהיר ולא נרשמו תקלות או בעיות.

 

לפי החישבו שלי 012 היו יותר זולים מרמי לוי לתקופה של חצי שנה (בשקלול עלות כרטיס הסים, שאצל 012 עולה 33 ש"ח ב YELLOW).

 

הבבדל היחידי ששמתי לב אליו הוא שמהירות ההעלאה יותר איטית מסלקום (מהירות הורדה יותר טובה ב 012).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

בחיי שאני לא מבין את זה.

לאשתי יש חבילה של 1000דקות לכל היעדים בארץ + 3500דקות לסלקום והיא עדיין חורגת מהחבילה :shock:

איך אפשר לדבר כל כך הרבה בסלולר?

לעזעזל עם הכסף, אמרתי לה שמי יודע איזה השלכות בריאותיות יהיו לזה בעתיד - אין עם מי לדבר:cry:

 

בסוף בסלקום הורידו את מחיר החבילה מ155 ש"ח ל99ש"ח והגדילו את מגבלת השיחות וההודעות ל ללא הגבלה.

מקווה שזה לא יעודד אותה לדבר עוד יותר..

תודה בכל מקרה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

012 = אורנג'.

 

כל עוד יש אלטרנטיבות - לא אהיה שוב לקוח של אחת מחברות האפ"ס, גם אם יהיו זולות יותר ולו רק בגלל הנוכלויות והתחמנויות של שלוש החברות. מדי חודש מצאתי עצמי מבזבז שעות בבחינת החשבונות ושיחות עקרות עם הגוף שהם קוראים לו "שירות לקוחות", למרות שהמונח "שירות" הוא מאותם גופים והלאה.

פורסם
למה לשלם 99 כשאפשר לשלם 44 ? :roll:

 

העיקר שכשהתניידתי, סלקום שלחו לי הודעה "רק בשבילך ב 89 ש"ח ".

 

אני אגלה לך סוד קטן... בסלקום אפשר גם בהרבה פחות.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
012 = אורנג'.

 

כל עוד יש אלטרנטיבות - לא אהיה שוב לקוח של אחת מחברות האפ"ס

 

צריך להעמיד דברים על דיוקם.

כשאתה בוחר ב 012 או גולן, אתה לא לקוח של אורנג' או סלקום, אתה בסה"כ משתמש בתשתית שלהם,מה גם שגולן

כבר פורסת את האנטנות שלה עצמה.

פורסם

אני חושב שגם אם זה 89 או פחות, זה רק ל3 חודשים, אח"כ המחיר עולה.

מה שבכל מקרה הפנמתי (מזמן) זה לא לקנות יותר מכשיר דרך חברות הסלולר.

עוברת בי בחילה קלה כל פעם שאני נזכר שאני משלם בסה"כ מעל 4K שח לאייפון 4 של אשתי.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אני משתמש של 012 מהשניה הראשונה שהשרות שלהם יצא לאויר.

אם זה לא היה המחיר מזמן, אבל מזמן הייתי עוזב אותם.

לפני כן היה לי סים של אורנג - המכשיר עבד מבחינת קליטה 200%!!

 

עם הסים החדש אני מסתובב בבית כמו זומבי לחפש קליטה.

שלא לדבר שזה גם מכשיר שמרשת עת העסק...

 

(אני מרגיש כמו במסלול בגולני כשהיינו בחצצון (למי שמכיר) - יש הר סלקום והר פלאפון.

בשביל לדבר זה היה או ללכת ולהצמד לגדר של המטבח ולייצר קליטה או לפסטן על על הר פלאפון "ולקלוט" שההיא שהכרת

"במטרוק" לא רוצה לשמוע ממך..)

 

בקיצור, מאד סביר שמתישהו פשוט יישבר לי ואעזוב אותם.

רק שאני לא יודע מה טיב הקליטה בשאר החברות הזולות ולכן אני לא ממהר לעשות זאת.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

העברתי שני קוים מגולן ל-012 - שיפור עצום בקליטה.

השירות של גולן ירוד, קשה מאד לקבל תשובה ממקוד השירות, כאשר התלוננתי על בעיות טכניות הביטיו שיחזרו מהשירות הטכני - אבל לא חזרו ובהמשך לא הצלחתי להשיג את שרירות הלקוחות. ב-012 הצ'אט הצריך הרבה סבלנות אבל פתרו בעיית ניוד יפה.

אחרי הכתבה שהיתה בערוץ 10 (או שמא בערוץ 2) על גולן - אני מסופק אם הם עדיפים במשהו על חברות האפ"ס. ועל הוט לא צריך לדבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי מנוי של אוראנ'ג שנים רבות, גלישה ברמה לא אחידה ברחבי הארץ בהתאם למיקום. עברתי לפלאפון ואני מרוצה עד הגג.

 

אם מהירות הגלישה לא חשובה לך וחיבור האינטרנט הוא רק לצורך waze (לדוגמא) אז אין בעיות ולא משנה אם מה תעבוד. אם אתה צריך אינטרנט גם לצורך גלישה מסיבית, לא דווקא הורדת קבצים, אלה גלישה באתרי אינטרנט וכדו', אזי הייתי בוחר בפלאפון.


×
×
  • תוכן חדש...