Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוקר טוב לכם חברי פורום נכבדים!

מי מכם שהיו עדים לתופעה המעצבנת שאקרא לה בשם "היתוש המתיש"?

 

אתה נרדם לך בסבבה ופתאום ב2וחצי בבוקר אתה מתעורר בגלל זמזום מעצבן.

זה יתוש מניאק מתעופף לך מעל הראש,פעם קרוב פעם רחוק.

 

3 לפנות בוקר אני בקרב סטירות עם עצמי מנסה להרוג אותו.

בשלב מסוים מדליק את האור ואז הוא נעלם לכמה שניות.

 

ההרפתקאה הלילית הזו עולה לי בשעות שינה.

 

למישהו פה יש דרכים להתמודד עם התופעה?

 

מזדהה איתך לגמרי , מצב מעצבן ביותר. חייבים לרשת את כל הבית קודם כל.

זה קצת אבסורד להפעיל מאוורר או מזגן כשיש בריזה בלילה

או לחילופין להכניס כימיה לשקעים שמפזרת ריח בחדר, על בסיס קבוע כל לילה , ועוד לפעמים שוכחים את זה בחשמל.

אגב אחת הסיבות שיש יתושים זה בגלל עציצים, הן מטילות ביצים במקומות עם רטיבות.

 

לפעמים אפשר למרוח את עצמך בתכשיר עם אלוברה, אבל זה דורש ממך להתקלח אח"כ ומסריח את הסדינים.

לכן הפתרון לטווח הארוך זה מה שהוצע כאן בשרשור.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למי שאין מאוורר או מזגן שהם מאוד יעילים - הייתי ממליץ פשוט להכנע.

תחשפו להם איזו רגל עסיסית, שהיתושות יאכלו, אבל לפחות לא יזמזמו ליד האוזן ויפריעו לישון. :-)

פורסם

כשהייתי ילד הייתי מחזיק פנס ליד המיטה, כשיתוש היה מנסה להתיש אותי הייתי מדליק את הפנס ומחכה שהיתוש יתיישב עליו.

בטח אפשר לדמיין מה היה קורה אח"כ.

 

מרוב שהיתושים היו דקיקים והפנס היה חזק, אפשר היה לראות את הדם שבתוך היתושים. זה נראה בערך כמו מד טעינה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הייתי רוצה לנצל את המעמד כדי לבקש עצה לגבי איך להפטר מנמלים במשרד.

מדובר בנמלים בודדות ששבות ומופיעות בכל מיני מקומות רנדומליים. אין אוכל או לכלוך על השולחן ובכלל כל המקום עבר שטיפה כולל ניקוי השולחן בחומרי ניקוי. מיד כשהתייבשו המים כאילו נוצרו 2-3 נמלים על מנת לחנוך את האזור הנקי.

 

מה עושים?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
אני מצאתי שתכשירים מבוססי ציטרונלה הכי יעילים.

 

לילדה שלי יש כנראה דם אטרקטיבי במיוחד לטעמם של היתושים, כל ערב כמה מריחות של ציטרונלה על הבגדים או על המצעים והלילה עובר בשלום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

סופר במבה, תעבור עם מטלית סולר על הרצפה, אני חושב שיש רצפז מעורבב עם סולר איפשהו.

 

בנוגע ליתושים, אם אני מפספס אותם במחיאת כף, הנפה של דבר עם שטח גדול, כמו חולצה במהירות גבוהה תעיף אותם גם פספסת את היתושה בכמה ס"מ.

הייתה לי בעיה של נמלים וג'וקים באיזור מסויים במפעל, מאז ששטפתי את האיזור עם סולר לא ראיתי שם אפילו זבוב

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יצא לי פעם אחת לישון לאחר שבטיפשותי השארתי חלון פתוח בבית (סגרתי אותו לפני שהלכתי לישון, אך הנזק כבר נעשה). אחרי שהתעוררתי באמצע הלילה מספר פעמים, מצאתי מעין סטיק (כמו דאודורנט) של חומר דוחה יתושים. פתחתי אותו והנחתי על השולחן בחדר שלי- היתושים נעלמו להם. פתרון מאולתר, למקרה שאין שום אמצעי אחר.

"ai motoare capul doare"

פורסם

הניאון-נאצי לא יעיל. היתושים כנראה למדו להתרחק מהאור הסגול.\

גייסתי שני בנים זריזים וחדי עין, קיבלו מטלה של כיפת ברזל. מיירטים אי אילו יתושים כל ערב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Electric Insect Bug Fly Mosquito Zapper Swatter Killer 3 Net Racket Rechargeable

 

10$ באיביי

 

שים לב שהחיקוי שנמכר בארץ עובד עם זוג סוללות AA, לעומת זאת אלו שנמכרים באיביי נטענים ממתח של 220V

 

אוי, הדבר הזה ענק :lol:

 

קניתי בדיוק כזה לפני חודשיים אחרי מכת יתושים רצינית (בית פרטי, יש רשתות, משום מה לא עוזר). כל פעם לפני שהייתי הולך לישון הייתי סורק את החדר, ואם מוצא יתוש, מטגן אותו עם החמוד הזה :twisted:

בניגוד ללפני שהייתי צריך לחכות עד שהם ינוחו על משהו ובדרך מאבד אותם כי קשה לעקוב אחריהם תו"כ תעופה, המחבט הזה עושה את העבודה קלה לגמרי והורג אותם תוך רגע, והשטח של הרשת די גדול ככה שקשה לפספס. אמנם צריך לעשות סריקה של החדר לפני שהולכים לישון, אבל היי, זה עדיף עשרות מונים על לקום באמצע הלילה לקולות זמזומים...

 

בחודש האחרון משום מה הם נעלמו לגמרי מהבית, אולי העירייה התחילה לרסס מושבות, או שהם פשוט העבירו את השמועה שמהבית שלי אף יתוש לא יוצא חי :lol:

פורסם

נכנס אלי הביתה מדי פעם סוג חדש של יתוש או משהו שאני לא מכיר. הוא ממש קטן, אולי רבע מגודל של יתוש ממוצע. לא עושה רעש, טס ממש מהר- בואו נגיד ככה שישבתי עשר דקות עד שקלטתי את המנוול בכלל, והוא עוקץ סתם ככה המון פעמים. בהתחלה אמרתי ניתן לו לעקוץ פעם אחת ושיעזוב אותי, אחרי 20 דקות גירדתי באיזה 7-8 מקומות!! בסוף נשברתי, הדלקתי את האור ואחרי הרבה זמן הספקתי לקלוט אותו מתיישב עלי והרגתי אותו. :evil::evil::evil:

פורסם

זה כלום לעומת היתושים שהיו בבסיס פלמחים.

"הנבלות" היו גדלים במים הכבדים של הכור, צינור המציצה שלהם היה בגדול של צול אחד, לא מעט חיילים פונו למרפאה כדי לקבל עירוי דם לאחר שהותקפו בעת שנתם.


×
×
  • תוכן חדש...