Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה גם היה יכול לאמת את זה, , או לפחות לפחות אותה מול המצלמה ולשמוע את ה"פסססססססס" של הפתיחה, אמה מה אפשר לראות שהוא שופך שם את הקולה חופשי על המתכת וגם על היד אז לא נראה לי שהוא הוסיף איזשהי חומצה לזה.

 

 

ד"א אם כבר לשתות קולה קרה, אז רק מהפריזר, שניה לפני שהיא קופאת לגמרי :-D

 

עשיתה לי חשק לקולה קרה -ברד .

אני שותה קולה כמו גרעינים :lol:.

פורסם

אני עם קולה ניקיתי את מעט מהניקל שיש לי ברכב,מסביב לגריל וזה עשה עבודה מעולה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

בהתחשב בזה שקולה זה חומצה זה נראה דיי אמיתי,

חוץ מזה מה המטרה של בחור אוקראיני עם רכב ישן לשקר לך לגבי זה?

(כמה שטויות הוא מדבר)

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
בצבא שמתי את הסיכה של הכומתה בכוס קולה לכמה זמן, ניגבתי וזה יצא מבריק. קולה זה רעל - זה על בטוח.

 

אם היית עושה זאת עם חומץ תפוחים או מיץ לימון היית מקבל תוצאות טובות יותר.

אז מה, לימון זה רעל?

 

אני לא טוען שקולה (או כל משקה קל אחר) זה דבר בריא במיוחד, אך אל תיפול לפופוליזם זול..

פורסם
בהתחשב בזה שקולה זה חומצה זה נראה דיי אמיתי,

חוץ מזה מה המטרה של בחור אוקראיני עם רכב ישן לשקר לך לגבי זה?

(כמה שטויות הוא מדבר)

 

ומתי בפעם האחרונה בדקת עם נייר לקמוס את רמת ה-PH של הלימונדה סחוט טבעי או המיץ של הסלט שלך?

תתפלא, גם הם חומציים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אם היית עושה זאת עם חומץ תפוחים או מיץ לימון היית מקבל תוצאות טובות יותר.

אז מה, לימון זה רעל?

 

אני לא טוען שקולה (או כל משקה קל אחר) זה דבר בריא במיוחד, אך אל תיפול לפופוליזם זול..

אני לא מהנדס מזון, אבל פסיכולוגית זה קצת מטריד אותי לשתות כמה ליטרים ביום של חומר שאני יודע בוודאות שהוא מסיר חלודה ומאכל מתכות.

אף אחד לא שותה חומץ בכמויות כאלה כמו קולה, שמים כמה טיפות בשביל הטעם וזהו. אני חושב שגם לשתות ליטר וחצי חומץ, בדומה למה שעושים עם קולה, לא יהפוך אותך לבריא יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין ויכוח על כך שהקולה אינה בריאה.

 

מעבר לכך, אנשים שטוענים נחרצות שקולה אינה בריאה, שותים במקומה דיאט קולה או זירו במחשבה מטומטמת שזה בסדר.

 

הקולה הינה חומצית בדיוק כמו מיצי הקיבה, עשו ניסוי בטלויזיה ולקחו חתיכת בשר והשרו אותה בתוך קולה למשך 24 שעות ו 48 שעות. בסוף הניסוי ראו כי הבשר אמנם שינה את מרקמו וצבעו ובהחלט קרה לו משהו, אבל לא משהו דרסטי מידי שתוכיח כי קולה היא איזה חומצת על.

 

הלא בריא העיקרי בקולה היא כמות הגדולה של הסוכר, הסוכר גורם ללבלב לעבוד מהר כדי לפרק את הסוכר ולייצר אינסולין, בעצם מכניסים את הגוף להילוך יתר.

 

הדיאט/זירו עוד יותר גרוע! (וזה כולל את הסוכרזית/אספרטיים למיניהם), הגוף חושב שהוא קיבל סוכר, הלבלב עובד מהר כדי לייצר אינסולין ולפרק את הסוכר אבל... אין סוכר...

 

אני מודה ומתוודה, אני קולהוהיסט, מכור לקולה. שותה קולה מהבוקר עד הערב. ידוע לי עד כמה זה לא בריא, מנסה לשנות את דרכי לאט לאט...

×
×
  • תוכן חדש...