Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוזר מארוחת ערב של שישי, על האופניים. מגיע לפניה ימינה, זו שאני מכיר כ"כ טוב, צומת חד סטרית עם ראות טובה. מגיע במהירות הרגילה, אחרי ירידה ארוכה. מזהה שלולית ברגע האחרון, ומבין כבר שאין מה לעשות.

 

לואוסייד קלאסי. איכשהו אני מתעופף באויר ונוחת על כף יד שמאל ועל הסנטר. היד כואבת, את החתך המכוער בסנטר אזהה רק במיון. הולך את חמש הדקות הביתה ומעלה את האופניים במדרגות לקומה שניה (ממילא תמיד אני מרים אותם על כתף ימין). קצת קרח ומהרהר האם זה כואב מספיק כדי ללכת למיון או שאפשר לחכות לבוקר. פאסט פורוורד חמש דקות, מזמין מונית לאיכילוב.

 

בביה"ח מסתבר שמשום מה הם מודאגים בעיקר מהסנטר, למרות שהוא פתוח בצורה כנראה קצת מבהילה הוא לא כואב לי בכלל. היד לעומת זאת, כואבת. רצח. מוותר כמו דביל על האופטלגין ונכנס לאורתופד. מביט בצילום, מביט ביד, ואז שואל אותי מאיפה אנחנו מכירים. שתי דקות אח"כ אני מבין - אהלן קצין הקשר מהסדיר! וואלה רופא נהיה ממך, לא פחות.

 

היד לא במצב טוב. למרות שהצצתי בצילום אני לא בדיוק זוכר מה נשבר, אבל זה בפרק כף היד וידרוש פלטינה (אחרי חצי שעה בנסיונות של שני אורתופדים להחזיר הכל למקום, בהרדמה מקומית כמובן. אחד יושב לי על הכתף והשני מושך ומפתל את כף היד, גם מבעד להרדמה זה היה לא נעים).

 

חוזר למיון כירורגי. עובר מפה לשם, בדיקות דם, טטנוס, צחוקים עם האחיות והסטאז'ריות. מחכה לרופאה שתבוא לתפור אותי. מיון זה מזעזע, כל שניה נכנס פצוע/חולה ומשנה סדרי עדיפויות, תמיד יהיה את התורן שיתווכח עם הצוות, אנחות כאב, בכי - אללה יוסטור. מפנה מיוזמתי את המיטה לטובת פצוע אריתראי (דקירה?) והולך לטייל. לא יכול להיות בפנים יותר.

חוזר אחרי כמה דקות ונסיון חצי מוצלח לגלגל סיגריה ביד אחת. אני עוד אלמד. הרופאה החמודה מתחילה בתפירת הסנטר, למרות שאני מזהיר אותה שאני צריך הרבה חומר הרדמה כי בד"כ הוא לא ממש משפיע עלי היא מתחילה. תפר. לא כואב. תפר. קצת כואב. תפר. כואב! שואלת אם אני רוצה עוד הרדמה. "כמה תפרים עוד יש לך לעשות"? שניים. נו יאללה, יכול לסבול עוד קצת. בכל זאת, גבר מסוקס.

היא אומרת שחבל שיש לי זיפים, אני מבטיח פעם הבאה להתגלח לכבודה (ולהשאיר זקן צרפתי, התפרים ישתלבו בו מצויין). מתכנן את הפאנץ' ליין הבא כשהיא נקראת בדחיפות לחולה אחר.

 

גמרנו הכל אבל הד"ר החמודה לא חזרה :cry: לפחות היא חתומה על הטופס, אז יש לי את שם משפחתה. רק צריך למצוא רופא שיקריא לי אותו.

בירוקרטיה של שחרור, 4:30 בבוקר ואני בבית. צף על גלי האופטלגין שביקשתי שניה אחרי שפגה ההרדמה ביד. ישן כמה שעות ומתעורר למציאות ישנה/חדשה - פעם וחצי היה לי גבס בעבר (החצי הוא סיפור מצויין, אכתוב עליו מתישהו), מכיר את הנוהל. מקלחת עם שקית, מחשבה על כל פעולה הכי טריוויאלית והרבה כושר אלתור. גבס ביולי, גם זה כבר היה לי. לא כיף בכלל.

 

אז מה אתם עשיתם בליל שישי?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החלמה מהירה.

הפגיעה ביד מונעת ממך לרכב על אופניים? אם כן, אז זה הדבר הכי מבאס בכל הסיפור לא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מפנה מיוזמתי את המיטה לטובת פצוע אריתראי (דקירה?)

 

את האמת הזו, על האלימות שם, ועל זה שכל לילה מגיעים למיון לפחות חמישה כאלה, התקשורת משום מה מסתירה. אין לי מושג מדוע.

 

בכל מקרה - זה היה OFF TOPIC, החלמה מהירה!

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא נעים אבל לא סוף העולם. תגיד תודה שנגמר ככה ולא יותר גרוע. לגבי הגבס בדןק אםשרות לגבס פלסטי.

 

אחד היתרונות בבתי חולים פרובינציאליים שה שאחרי כמה פעמים כבר מזהים אותך וזה מקצר תורים. בשבוע שעבר אחרי שהגעתי בפעם השלישית החודש (הפעמיים הקודמות היו בשביל הבנות שלי) כבר הכניסו אותי צ'יק צ'ק לאורתופד ותוך שעתיים כבר דידיתי החוצה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

החלמה מהירה, ובקש משככי כאבים יעילים, כדי למתן את הסבל.

מתי הניתוח?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מבאס לשמוע כזה סיפור, איך גם רכיבה זהירה על אופניים יכולה להגמר בכי רע.

הרבה בריאות טובה, החלמה מהירה וללא כאבים והשפעה בעתיד.

פורסם

מסוג הלילות שאתה תזכור בזמן הקרוב, מסוג הסיפורים של לספר לנכדים ומסוג הדברים שאתה תצחק עליהם ממש עוד כמה חודשים במבט לאחור. סה"כ חוויה, גם אם יצא מזה גבס :wink:

מאחלת לך החלמה מהירה, קח לך קצת זמן בבית לנוח, ונצל את הזמן בתבונה, תעשה דברים שתמיד דחית, תשקיע יותר בהודעות בפורום :-P

פורסם

מעין, כשנשארים בבית בגלל פציעה אז צרוב אי אפשר לעשות את כל מה שדחינו כי אם היינו יכולים לעשות אותם אז היינו הולכים לעבודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אז מה אתם עשיתם בליל שישי?

 

אני הייתי אצל חמותי. בלי הרדמה זה לא פחות כואב... :-D .

 

החלמה מהירה ואיחוי מוצלח.

פורסם

לפחות יצא לך מזה סיפור מגניב לספר לנכדים (או לתת להם לקרוא בקארזפורום, לך תדע איך זה יעבוד בעוד X שנים). :)

 

החלמה מהירה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...