Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עבודה מדהימה ,איזה שינוי :shock:

עם איזו רמת חיתוך של פוליש השתמשת כדי להגיע לתוצאה כזאת ?

 

רוב העבודה נעשתה עם Menzerna PF2500

כשרציתי קצת יותר חיתוך השתמשתי ב PG500

 

בפוליש העדין השתמשתי ב FF3000

 

וכמובן לקינוח אוטם צבע Ammo Skin

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תותח על. עבודה ממש יפה..

אגב שראיתי את זה הייתי בטוח בלב שאושרי יזכיר את הנושא של יבגני ויעקב.. והוא לא אכזב:-P

פורסם

:-)

 

וניר, לא שיניתי לך את המילים, אלא כתבתי את הרושם שקיבלתי מהודעתך. שאנשים כאן עושים עבודות יפות, אבל לא

מקצוענים כמו יעקב, יבגני או שמות אחרים כלשהם. שמח לראות שהרושם שלך השתנה, והאמן לי שמה שאני כותב

זה מנסיון, ולא כמו מקרים רבים שאנשים ראו או שמעו על אחד שמוציא רכב כאילו מהחברה.

אני יכול להגיד לך בלב שלם שהחבר׳ה הרציניים כאן מוציאים עבודות של מקצוענים, ואם אזדקק לדיטיילינג לרכב,

לא אהסס לפנות לאחד מהם. התוצאות בשרשור הזה מדברות בעד עצמן.

פורסם
:-)

 

וניר, לא שיניתי לך את המילים, אלא כתבתי את הרושם שקיבלתי מהודעתך. שאנשים כאן עושים עבודות יפות, אבל לא

מקצוענים כמו יעקב, יבגני או שמות אחרים כלשהם. שמח לראות שהרושם שלך השתנה, והאמן לי שמה שאני כותב

זה מנסיון, ולא כמו מקרים רבים שאנשים ראו או שמעו על אחד שמוציא רכב כאילו מהחברה.

אני יכול להגיד לך בלב שלם שהחבר׳ה הרציניים כאן מוציאים עבודות של מקצוענים, ואם אזדקק לדיטיילינג לרכב,

לא אהסס לפנות לאחד מהם. התוצאות בשרשור הזה מדברות בעד עצמן.

 

מסכים, כל מילה במקומה :lol:

פורסם

הקומפאונדים עשו קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ונהפכו הרבה יותר ידידותיים למשתמש. עם פוליש כל כך משובח כמו המנזרנה, כל אחד שהתנסה קצת עם מכונה יכול לקרוא לעצמו דיטיילר (ואין בזה שום רע).

פורסם

אתה צריך להחליף שם יוזר,סבוטאג לא מתאים לך.

סבוטאז'=היא פגיעה וחבלה מכוונת במכונות או רכוש אחר, כדרך להביע מחאה והתנגדות.

תוצאה יפה מאוד מאוד אהבתי.

פורסם

חח סאבוטאג' זה עוד מימי כגיימר ולכן השם..

 

תודה על הפירגונים חבר'ה אין עליכם.

 

וכתגובה ל yossi126 אני חושב שבעיקר המכונות עשו קפיצת מדרגה שכן מאז שיש לך מכונות DA טובות במחירים טובים כמעט כל אחד יכול.

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

פורסם

וואוו איזה יופי!

 

כל הכבוד. אהבתי את הסרטון.

מכוניות גדולות זה סיוט... והרבצת פה תוצאה יפיפיה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

וואו באמתת עבודה ששווה וואאאאאאאאאאו.

 

אבל אתה מחסיר מאיתנו מידע, תספר לנו על כל החומרים שהשתמשת בהם. כולל סוג המכונת פוליש וכיצד ניקית את פנים הרכב?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

מחסיר ? חס ושלום..

 

מכונת DAS6-PRO שעושה אחלה עבודה..

 

לפנים הרכב השתמשתי ב Sonus Leather Cleaner ובSonus Leather Conditioner

למנוע השתמשתי ב Auto Finesse - Citrus Power ו Sonus Tire & Bumper Dressing Gel

 

את הפלסטיקים ציפיתי בSonus Tire & Bumper Dressing Gel

 

על הרכב הזה השתמשתי בפאדים:

Sonus SFX-1

Sonus SFX-2

Sonus SFX-3

Sonus SFX-4

 

חומרי הפוליש הם של Menzerna.

חומרי פוליש היו בעיקר PF2500 ו FF3000

שכשהיו מקומות שהשתמשתי גם ב FG500

והאוטם צבע AMMO Skin.

 

 

מה עוד החסרתי ?

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא


×
×
  • תוכן חדש...